Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Begynner å bli sulten.. Dagens middag var ikke så mettende. Tomatsuppe a la First Price..

Må ha kokte egg i. Masse!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gunfreak
Skrevet

Begynner å bli sulten.. Dagens middag var ikke så mettende. Tomatsuppe a la First Price..

Spiste arme riddere til "middag" i dag, så nå blir det kveldsmat med 2 store bakte poteter og hvitløksmør.

Skrevet

Lykke! Endelig internett, etter tre uker..! :danse:

Skrevet

Kjipt. Jeg måte nøye meg med 3 brødskiver.

Da jeg kom hjem glemte jeg at jeg hadde kjøpt mat, så jeg gikk de 30 minuttene det tar å gå til butikken som har favorittbrødet mitt. Da jeg kom fram var de tom for brødet! For en skandale, jeg gikk hjem igjen uten å kjøpe noe.

Skrevet

Lykke! Endelig internett, etter tre uker..! :danse:

Og du overlevde? Hvordan!?

Skrevet

Og du overlevde? Hvordan!?

Jeg jukset litt, da.. Brukte skype på mobilen, og så på filmer/serier jeg allerede hadde på harddisken.

Tøff tid, dog! Merket hvor ufattelig kjedelig det var å ikke engang kunne google ting. :P

Skrevet

Du kunne vel googlet på mobilen?

Gjest badeand1
Skrevet

Kjipt. Jeg måte nøye meg med 3 brødskiver.

Da jeg kom hjem glemte jeg at jeg hadde kjøpt mat, så jeg gikk de 30 minuttene det tar å gå til butikken som har favorittbrødet mitt. Da jeg kom fram var de tom for brødet! For en skandale, jeg gikk hjem igjen uten å kjøpe noe.

Men du fikk en liten gåtur da :danse:

• Liker 1
Skrevet

Det er for få Bergensboere i denne tråden.

Skrevet

Du kunne vel googlet på mobilen?

Joda, men det fungerer bare på ting som er enkelt å google. Skal jeg undersøke noe, så er det umulig for meg å gjøre det på telefonen. Samt at jeg brukte opp kvoten min på mobildata.. :)

Skrevet

Joda, men det fungerer bare på ting som er enkelt å google. Skal jeg undersøke noe, så er det umulig for meg å gjøre det på telefonen. Samt at jeg brukte opp kvoten min på mobildata.. :)

på tide å bytte abonnement!
Skrevet

på tide å bytte abonnement!

Neida. Jeg liker det jeg har. Trenger det ikke, så lenge jeg ikke skal være i lengre perioder uten internett :P

Gjest Animula
Skrevet

Kose torsken for faen?!

Lurer på hva reklamefolk går på nå for tia :vetikke:

• Liker 1
Skrevet

Lurer på hva reklamefolk går på nå for tia :vetikke:

Må være noe høysnue..... :sjokkert:

Skrevet

Jeg slipper unna de fleste reklamer, har koblet fra tven :laugh: Føler meg som et helt annet menneske, jeg hyler ikke "Helvetes reklamepauser" lenger og blodtrykket er helt fint igjen. :ler:

Gjest Animula
Skrevet

Må være noe høysnue..... :sjokkert:

Kanskje fleinsoppen har kommet tidlig? Reklamekokainen blitt tilsatt LSD? Neimen om jeg vet :klo:

Det verste er at den minner meg om en teaterforestilling jeg så på fhs i Lofoten med MYE fisk og slo (husker egentlig bare det, men det var et klassisk stykke egentlig.. Glassmenasjeriet kanskje)

Skrevet

Jeg slipper unna de fleste reklamer, har koblet fra tven :laugh: Føler meg som et helt annet menneske, jeg hyler ikke "Helvetes reklamepauser" lenger og blodtrykket er helt fint igjen. :ler:

Hehe, smart! :fnise: Blir mer og mer fan av Nrk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...