Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg sendt blomster til venninna mi på sykehuset :laugh: Hun ville ikke ha besøk i går og ligger nok på operasjonsbordet nå. Søte blomster jeg valgte ut, hihihihi. :laugh:

Gjest Gunfreak
Skrevet

Faen kom i Lotr modus, så nå jeg jeg two towers extended på bluray, maler rohan soldater, og spiller third age total war på pcen

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

http://www.youtube.com/watch?v=9y3VX8VU9kI&list=TLOzYGj8QS3Ys

Vil ha.

Endret av Mortem
  • Liker 1
Skrevet

Har ikke noe tiltro til tannlegen. Nå har 2 forskjellige feilet, jeg har vært hos en 3. og da han sa "lime på tenne" mistet jeg all tillitt til han. Liming med plastikk har ikke fungert, nå er det snakk om krone, men hvorfor skulle det være bedre, når han nevner liming? Lim fungerer ikke på meg. Hvordan få opp tillitten til han igjen? Jeg vil stole på han, men jeg klarer ikke.

Skrevet

Jeg fant ut at jeg kan stole på han, for lime må man jo uansett, men om han limer med plastikk blir jeg sur.

Gjest badeand1
Skrevet

Kan du ikke spørre om han kan lime med noe annet da? hvis det er mulig, jeg har ikke peiling :P

Skrevet

Skal du lime nye tenner?

Skal lime inn krone.

Jo skal det, Mortem.

Skrevet

:skratte: Jeg skal nevne det for tannlegen :wink: Jeg mente en sånn krone: porselenkrone-tannkroner.jpg

Tipper uansett er billigere enn den svindyre greia tannlegen vil bruke :D

• Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Begynner å bli sulten.. Dagens middag var ikke så mettende. Tomatsuppe a la First Price..

Skrevet

Er det deg, orgus? :o

Det kan jeg jo ikke vite enda :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...