Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huset tømt for mann og barn, bikkja og katten sover, og jeg skal straks sette igang med dagens trening. En smule trøtt, håper jeg ikke sovner på tredemølla. Bra det er nødstopp.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Løp til bussen.. Men den bare kjørte!

Skrevet

Hurra for bestemor som er 98 år idag:D

I gave får hun hjemmebakt kake og blomster!

Gjest Gunfreak
Skrevet

The eternal battle against the sand in my apartment!!

Gjest Gunfreak
Skrevet

Var ute å sjekka postkassa og kastet søppel, når jeg kom inne la jeg nøklene mine i kjøleskapet.

Skrevet

har lyst på et veldig dyrt klesplagg.. prøver å bestemme meg om jeg skal spandere det på meg eller ikke, men så er det sånn at jeg ikke liker å bruke penger på meg selv..

Gjest Gunfreak
Skrevet

har lyst på et veldig dyrt klesplagg.. prøver å bestemme meg om jeg skal spandere det på meg eller ikke, men så er det sånn at jeg ikke liker å bruke penger på meg selv..

Hva slags plagg da, noe du bare vil bruke noen få ganger nå og da, eller noe du kan bruke ofte?

Skrevet

Hva slags plagg da, noe du bare vil bruke noen få ganger nå og da, eller noe du kan bruke ofte?

Det er en jakke så jeg får jo brukt den mye, men jeg pleier liksom aldri å kjøpe så dyre ting. nesten 3000 kr for et plagg er liksom mer enn studentbudsjettet mitt synes er greit :P

Gjest Gunfreak
Skrevet

Det er en jakke så jeg får jo brukt den mye, men jeg pleier liksom aldri å kjøpe så dyre ting. nesten 3000 kr for et plagg er liksom mer enn studentbudsjettet mitt synes er greit :P

Hm den er vanskelig, men nå er det snart sommer, og da blir det vel for varmt for jakke uansett, kan du ikke spare til den, så har du penger når det går mot høst igjen?

Skrevet

Jeg har hatt den samme jakka siden vinteren 2002. Utrolig nok er den fortsatt brukende!

Skrevet

jo jeg kan jo det, men så vil jeg så gjerne ha den nå vet du :ler: klarer jo ikke vente på noe :ler: må fundere litt på om det er verdt det eller ikke

Gjest Gunfreak
Skrevet

jo jeg kan jo det, men så vil jeg så gjerne ha den nå vet du :ler: klarer jo ikke vente på noe :ler: må fundere litt på om det er verdt det eller ikke

Kjenner der problemet, jeg er sånn som kjøper noe jeg vil ha, så har jeg ikke penger de nesten 14 dagene, og må spise havregrøt og ris i 14 dager.

Skrevet

Kjenner der problemet, jeg er sånn som kjøper noe jeg vil ha, så har jeg ikke penger de nesten 14 dagene, og må spise havregrøt og ris i 14 dager.

samme her, og da blir det liksom ikke sååå gøy å kjøpe det på en måte

Skrevet

samme her, og da blir det liksom ikke sååå gøy å kjøpe det på en måte

Gjør det, gjør det!

:P

Skrevet

Jeg har to personer i livet mitt som jeg ikke bryr meg om, om de dør gjør ikke det meg noe, om de skader seg er jeg mer opptatt av om andre er med i ulykken og om det gikk bra med dem, jeg unngår dem så mye som mulig, ingenting de sier sårer meg eller gir meg glede. Ren likegyldighet. Er det veldig unormalt?

Skrevet

Jeg har to personer i livet mitt som jeg ikke bryr meg om, om de dør gjør ikke det meg noe, om de skader seg er jeg mer opptatt av om andre er med i ulykken og om det gikk bra med dem, jeg unngår dem så mye som mulig, ingenting de sier sårer meg eller gir meg glede. Ren likegyldighet. Er det veldig unormalt?

Nei, det er ikke unormalt. Jeg tror egentlig alle har noen personer de tenker sånn om?

Skrevet

Hvorfor er de i livet ditt?

Skrevet

Hvorfor er de i livet ditt?

Være på godfot med dem lønner seg for meg. Jeg får store fordeler med det, men vil ikke si hva.

Skrevet

Har noen jeg absolutt ikke liker, men tror jeg ville ha syntes det hadde vært synd hvis de hadde omkommet eller blitt alvorlig syk. Da tenker jeg nødvendigvis ikke på de personene selv, men på de rundt de, f.eks barna.

Skrevet

Være på godfot med dem lønner seg for meg. Jeg får store fordeler med det, men vil ikke si hva.

Men da er det vel litt dumt om de stryker med i ei ulykke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...