Gjest Gunfreak Skrevet 19. april 2013 #2181 Skrevet 19. april 2013 Jeg er desverre ikke mye til konemateriale for tida. Jeg er en sta bitch. Det går bra, jeg liker stae mennesker/dyr, derfor jeg liker dachsen min, og hvofor jeg liker esler over hester.
Singha Skrevet 19. april 2013 #2182 Skrevet 19. april 2013 Jada, jeg klarer meg fint i eget selskap. Var koselig atmosfære. Satt du alene på kafe? Er det vanlig? Aldri prøvd før, utenom når jeg er på reise alene. Virker det, om det er fisking du driver med?
Gjest Tirkes Skrevet 19. april 2013 #2183 Skrevet 19. april 2013 Jeg klarer ikke å slappe av alene på kafé... Ender opp med at jeg panisk surfer på nett eller mail på telefonen eller så må jeg ha med en avis eller en bok... Skjold, ftw. 2
Cordelia Skrevet 19. april 2013 #2184 Skrevet 19. april 2013 Satt du alene på kafe? Er det vanlig? Aldri prøvd før, utenom når jeg er på reise alene. Virker det, om det er fisking du driver med? Gjør det hele tiden jeg. Hehe, nei noe fisking har jeg ikke bedrevet. Sitter som regel med øya i en telefon, nettbrett eller ei bok. Har ikke blitt kontaktet enda heller? Noen ganger må en bare komme seg ut av huset. Det går bra, jeg liker stae mennesker/dyr, derfor jeg liker dachsen min, og hvofor jeg liker esler over hester. Det var da litt av en dyrehage. 1
Cordelia Skrevet 19. april 2013 #2185 Skrevet 19. april 2013 Jeg klarer ikke å slappe av alene på kafé... Ender opp med at jeg panisk surfer på nett eller mail på telefonen eller så må jeg ha med en avis eller en bok... Skjold, ftw. Jeg synes det er deilig jeg. Bare nyter livet rundt meg, mens jeg selv sitter og suser.
Singha Skrevet 19. april 2013 #2186 Skrevet 19. april 2013 Bok eller telefon er jo bare det man bruker for å skjule at man egentlig sitter og ser på andre og undrer seg over hvordan de er/går kledd/sier/gjør. 1
Gjest Tirkes Skrevet 19. april 2013 #2187 Skrevet 19. april 2013 Jeg synes det er deilig jeg. Bare nyter livet rundt meg, mens jeg selv sitter og suser. Jeg blir veldig selvbevisst. Litt som første tur på treningsenter for noen år tilbake - de første ukene var jeg OVERBEVIST om at alle stirret, og jeg nekta å klatre av sykkelen for å stille setet for eksempel - for da ville alle se at jeg ikke vet hva jeg driver med... 2
Cordelia Skrevet 19. april 2013 #2188 Skrevet 19. april 2013 (endret) Jeg blir veldig selvbevisst. Litt som første tur på treningsenter for noen år tilbake - de første ukene var jeg OVERBEVIST om at alle stirret, og jeg nekta å klatre av sykkelen for å stille setet for eksempel - for da ville alle se at jeg ikke vet hva jeg driver med... Hehe, sånn er jeg på mange andre ting. Jeg passer alltid på å finne en krok for meg selv. Har ikke vært på treningssenter på årevis, men innbiller meg at jeg hadde reagert på samme måte der. Bok eller telefon er jo bare det man bruker for å skjule at man egentlig sitter og ser på andre og undrer seg over hvordan de er/går kledd/sier/gjør. Definitivt bedre å observere, enn å bli observert. Endret 19. april 2013 av Cordelia
Gjest Gunfreak Skrevet 19. april 2013 #2189 Skrevet 19. april 2013 Jeg blir veldig selvbevisst. Litt som første tur på treningsenter for noen år tilbake - de første ukene var jeg OVERBEVIST om at alle stirret, og jeg nekta å klatre av sykkelen for å stille setet for eksempel - for da ville alle se at jeg ikke vet hva jeg driver med... Derfor jeg ikke går på trensings studio, trenger ikke gå dit prøve å løfte en vekt og finne ut at den er for tung og må legge den tilbake, mens de sterke mennene og damene ser trist på meg 1
Gjest Tirkes Skrevet 19. april 2013 #2190 Skrevet 19. april 2013 Det er den terskelen som er verst - til man innser at de andre er mer opptatt av egen trening. Selv om jeg har opplevd ved flere anledninger at de sterke og erfarne gutta (menn, det er stort sett de i alderen 40+) kommer bort til meg når jeg holder på med frivekter og korrigerer meg om jeg gjør noe feil, feil fotstilling i forhold til knær eller med et råd om å endre litt på teknikk for mer effektivitet. Sånt er jeg veldig takknemlig for - men lurer jo på hvordan de legger merke til det, så da blir jeg selvbevisst og holder meg til tredemølla og sykkelen igjen i noen uker. 3
Gjest Gunfreak Skrevet 19. april 2013 #2191 Skrevet 19. april 2013 Det er den terskelen som er verst - til man innser at de andre er mer opptatt av egen trening. Selv om jeg har opplevd ved flere anledninger at de sterke og erfarne gutta (menn, det er stort sett de i alderen 40+) kommer bort til meg når jeg holder på med frivekter og korrigerer meg om jeg gjør noe feil, feil fotstilling i forhold til knær eller med et råd om å endre litt på teknikk for mer effektivitet. Sånt er jeg veldig takknemlig for - men lurer jo på hvordan de legger merke til det, så da blir jeg selvbevisst og holder meg til tredemølla og sykkelen igjen i noen uker. Det er vel derfor de fleste ikke har sex foran flere folk, pluttselig kommer det en kar bort og prikker deg på skulderen: " viss du setter kneet ditt der, kan du dytte 2 cm mer av kuken inn, og viss du dama vrir deg slik, strammer musklene i underlivet mer.
Gjest .-L-. Skrevet 19. april 2013 #2193 Skrevet 19. april 2013 (endret) Det er den terskelen som er verst - til man innser at de andre er mer opptatt av egen trening. Selv om jeg har opplevd ved flere anledninger at de sterke og erfarne gutta (menn, det er stort sett de i alderen 40+) kommer bort til meg når jeg holder på med frivekter og korrigerer meg om jeg gjør noe feil, feil fotstilling i forhold til knær eller med et råd om å endre litt på teknikk for mer effektivitet. Sånt er jeg veldig takknemlig for - men lurer jo på hvordan de legger merke til det, så da blir jeg selvbevisst og holder meg til tredemølla og sykkelen igjen i noen uker. Hehe, artig at du sier det for det er ingen damer som kommer bort å sier det til meg for å si det slik. Dog, jeg satt veldig pris på det da en veldig trent fyr viste meg hvordan jeg skulle gjøre ting. Fikk jeg trent skikkelig Endret 19. april 2013 av .-L-.
Singha Skrevet 19. april 2013 #2194 Skrevet 19. april 2013 Sånt er jeg veldig takknemlig for - men lurer jo på hvordan de legger merke til det, så da blir jeg selvbevisst og holder meg til tredemølla og sykkelen igjen i noen uker. Fordi det er mye kjekkere å hvile øynene på fine jenter enn opp i taket, ned i gulvet eller i en eller annen annen teit og unaturlig retning.
Gjest Tirkes Skrevet 19. april 2013 #2195 Skrevet 19. april 2013 Hehe, artig at du sier det for det er ingen damer som kommer bort å sier det til meg for å si det slik. Dog, jeg satt veldig pris på det da en veldig trent fyr viste meg hvordan jeg skulle gjøre ting. Fikk jeg trent skikkelig Ja, jeg har ingen illusjoner om at de ser på annet enn teknikk, det er stort sett folk som "bor" blant frivektene som kommer med slike råd. Jeg bruker PT et par ganger i året for treningsplan og er langt fra ekspert, så det er supre råd. Men det gjør meg til en redd liten mus som plutselig blir litt nervøs for at jeg gjør alt feil. Også rømmer jeg. Teit egentlig, for jeg er en utadvent person, og på jobb er jeg "the" coorperate bitch. 2
Gjest Tirkes Skrevet 19. april 2013 #2196 Skrevet 19. april 2013 Fordi det er mye kjekkere å hvile øynene på fine jenter enn opp i taket, ned i gulvet eller i en eller annen annen teit og unaturlig retning. Det er sånne kommentarer jeg ikke vil lese! Jeg vil lese at alle som trener er så opptatt av sin egen trening at de ikke legger merke til meg. 2
Singha Skrevet 19. april 2013 #2197 Skrevet 19. april 2013 Er det galt at andre synes du ser bra ut? 1
Cordelia Skrevet 19. april 2013 #2198 Skrevet 19. april 2013 Er det galt at andre synes du ser bra ut? Det kalles å bli beglodd. Ikke det beste hvis en skal konsentrere seg.
Gjest Tirkes Skrevet 19. april 2013 #2199 Skrevet 19. april 2013 Nei, og jeg har selvtilliten på plass (jeg har tilogmed lagt ut bilde i kroppstråden her inne og aldri fjernet det igjen)... Men når jeg er svett, mascaraen renner og i en situasjon som på trening, så liker jeg å tro at jeg er usynlig, for da kan jeg ta i/trå til, uten å føle meg.. ja, selvbevisst. Rart det der. Men men. Ikke trening igjen før mandag, så nå kan jeg spise popcorn med god samvittighet. 2
Gjest Gunfreak Skrevet 19. april 2013 #2200 Skrevet 19. april 2013 Nei, og jeg har selvtilliten på plass (jeg har tilogmed lagt ut bilde i kroppstråden her inne og aldri fjernet det igjen)... Men når jeg er svett, mascaraen renner og i en situasjon som på trening, så liker jeg å tro at jeg er usynlig, for da kan jeg ta i/trå til, uten å føle meg.. ja, selvbevisst. Rart det der. Men men. Ikke trening igjen før mandag, så nå kan jeg spise popcorn med god samvittighet. Woot!! Går å leter i postene til Tirkes!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå