Gjest Tirkes Skrevet 19. april 2013 #2221 Skrevet 19. april 2013 (endret) Ah, se der ja Men dette lover jo dårlig for mannen din da, det var liksom det siste jeg måtte vite før jeg skulle bestemme meg om jeg skulle ta mannen din av dage og Usurpe plassen hans i god gammal Shakepear stil. Bilde av lårene mine var det som manglet? Faen, jeg skulle likt å sett en kontaktannonse skrevet av deg. Du virker å ha merkverdige "krav" til hunnkjønn. Endret 19. april 2013 av Tirkes 2
Cordelia Skrevet 19. april 2013 #2222 Skrevet 19. april 2013 Neiass, skjer da folkens? Nja, ikke så ekstremt mye egentlig. Fjasing kalles det vel...
Gjest Tirkes Skrevet 19. april 2013 #2223 Skrevet 19. april 2013 Hm, burde vel se etter senga snart, men det er så kjedelig..... Det du trenger er å starte på første stripe på www.sinfest.net eller på megatokyo.com ELLER... Gjøre som meg og se trashy klipp fra Britain's got talent på youtube. 1
Gjest Gunfreak Skrevet 19. april 2013 #2224 Skrevet 19. april 2013 Bilde av lårene mine var det som manglet? Faen, jeg skulle likt å sett en kontaktannonse skrevet av deg. Du virker å ha merkverdige "krav" til hunnkjønn. Vel jeg er lår mann Pluss så jo litt av maven din også så. Og du er nerd, og gamer, jeg er ikke så kravstor. Og jeg kan farge håret ditt rødt mens du sover om du ikke er en ekte redhead.
Gjest Tirkes Skrevet 19. april 2013 #2225 Skrevet 19. april 2013 Mørk brunette. Forsøk på å farge håret mitt rødt vil ikke synes. Trust me, I tried! ..og jeg vil ikke bleke det. :<
Fossegrimen Skrevet 19. april 2013 #2226 Skrevet 19. april 2013 Nja, ikke så ekstremt mye egentlig. Fjasing kalles det vel... Fett, jeg liker fjas! Som nevnt her er senga kjedelig. Spesielt når man er av typen som for alvor våkner til live når klokka tipper 00:00. Bah, smalltalk er så mye enklere i virkeligheten x)
Gjest Gunfreak Skrevet 19. april 2013 #2227 Skrevet 19. april 2013 Hm, burde vel se etter senga snart, men det er så kjedelig..... Jeg er sånn at når jeg er ikke er i senga vil jeg ikke inn i den. Men når jeg først er der, skal det jævlig mye å få meg opp, jeg har ligget i senga og hørt brannalarmen gå, og tenker, meh sikkert bare en test, og er det ikke det, er leilghetene i betong, så brannen vil spre seg sakte, i værte fall hopper jeg bare ut av vinduet om det kommer til det. Så ruller jeg bare rundt og legger meg til å sove igjen.
Gjest Tirkes Skrevet 19. april 2013 #2228 Skrevet 19. april 2013 Nja, ikke så ekstremt mye egentlig. Fjasing kalles det vel... Det beste man kan gjøre på nett en fredagskveld. Tråder som denne får meg til å savne IRC. 2
Gjest Gunfreak Skrevet 19. april 2013 #2229 Skrevet 19. april 2013 Mørk brunette. Forsøk på å farge håret mitt rødt vil ikke synes. Trust me, I tried! ..og jeg vil ikke bleke det. :< Jeg overlever mørk brunette, men hadde du vært blond hadde nok håret blitt rødt i løpet av enn natt ja. Hvordan er mannen din er han oppmerksom når han er ute å går, eller er det muligheter for at en "random" skole buss treffer han når han går over gata?
Gjest Tirkes Skrevet 19. april 2013 #2230 Skrevet 19. april 2013 Fett, jeg liker fjas! Som nevnt her er senga kjedelig. Spesielt når man er av typen som for alvor våkner til live når klokka tipper 00:00. Bah, smalltalk er så mye enklere i virkeligheten x) Det beste man kan gjøre på nett en fredagskveld er å fjase! Tråder som denne får meg til å savne IRC. 2
Gjest Tirkes Skrevet 19. april 2013 #2231 Skrevet 19. april 2013 (endret) Jeg overlever mørk brunette, men hadde du vært blond hadde nok håret blitt rødt i løpet av enn natt ja. Hvordan er mannen din er han oppmerksom når han er ute å går, eller er det muligheter for at en "random" skole buss treffer han når han går over gata? Han er svoren MMA-fan og det preger hvertfall treningene hans. Edit: Leste random overfaller. Hjerna stoppa og lese og fylte i resten. Endret 19. april 2013 av Tirkes
Fossegrimen Skrevet 19. april 2013 #2232 Skrevet 19. april 2013 Mørk brunette. Forsøk på å farge håret mitt rødt vil ikke synes. Trust me, I tried! ..og jeg vil ikke bleke det. :< Bleking + knæsjrødt kan slå feil ut iht hårhelse i alle fall Haha, noe av det morsomste med debattforum er å se for seg hvordan de man prater med ser ut på ordentlig. Utrolig hvor mange bilder man lager seg av ren ordlyd/profilbilde/småbeskrivelser 1
Gjest .-L-. Skrevet 19. april 2013 #2233 Skrevet 19. april 2013 Det beste man kan gjøre på nett en fredagskveld. Tråder som denne får meg til å savne IRC. Trodde det het mIRC, han her var litt tidig..
Gjest .-L-. Skrevet 19. april 2013 #2234 Skrevet 19. april 2013 Bleking + knæsjrødt kan slå feil ut iht hårhelse i alle fall Haha, noe av det morsomste med debattforum er å se for seg hvordan de man prater med ser ut på ordentlig. Utrolig hvor mange bilder man lager seg av ren ordlyd/profilbilde/småbeskrivelser Hehe, er veldig spennende å se bilder av folk ja!
Gjest Tirkes Skrevet 19. april 2013 #2235 Skrevet 19. april 2013 pIRC og andre versjoner fantes også. Var forskjellige programmer som støttet samme servere og chats. 1
Gjest .-L-. Skrevet 19. april 2013 #2236 Skrevet 19. april 2013 Oja, har ikke så god peiling jeg. Brukte det for cs clan
Gjest Tirkes Skrevet 19. april 2013 #2238 Skrevet 19. april 2013 Bleking + knæsjrødt kan slå feil ut iht hårhelse i alle fall Haha, noe av det morsomste med debattforum er å se for seg hvordan de man prater med ser ut på ordentlig. Utrolig hvor mange bilder man lager seg av ren ordlyd/profilbilde/småbeskrivelser Jeg trives som mørk brunette. Det fører til mange artige samtaler. - Hvor kommer du fra? - Vestlandet! - Ja, men HVOR? - Eh.. [kommunenavn]? - Ja, men sånn egentlig? - Er du godt kjent i hjemkommunen min? Merk: Jeg er ikke vrien, men jeg, mine foreldre, besteforeldre og deres tippoldeforeldre... er alle født i Norge.
Singha Skrevet 19. april 2013 #2239 Skrevet 19. april 2013 Mange bergenske jenter ser litt eksotiske ut egentlig. Type ganske mørke. Er vel noe som henger igjen fra en svunnen internasjonal storhetstid kanskje. Eller bare noe jeg innbiller meg. 1
Gjest Gunfreak Skrevet 19. april 2013 #2240 Skrevet 19. april 2013 Jeg trives som mørk brunette. Det fører til mange artige samtaler. - Hvor kommer du fra? - Vestlandet! - Ja, men HVOR? - Eh.. [kommunenavn]? - Ja, men sånn egentlig? - Er du godt kjent i hjemkommunen min? Merk: Jeg er ikke vrien, men jeg, mine foreldre, besteforeldre og deres tippoldeforeldre... er alle født i Norge. Du skulle sagt Islamabad og true med å sprenge dem for allah. Syns ikke mørke brunt hår er skjeldent jeg, kanskje mer på vestlandet og sørlandet men I oslo ser jeg mange mørkhårete damer som ser ut til å ha det natrulig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå