Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er det for noe? Er det en låt?

Det betyr AAAWWWW. Fant ikke på noe bedre å skrive.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det betyr AAAWWWW. Fant ikke på noe bedre å skrive.

Åja, så koselig :)

Skrevet

De angriper og biter tærne mine.

Skrevet (endret)

Flytt beina langt under dyna?

Endret av Evilposelos
Skrevet (endret)

Kan du ikke gi dem noe piller elsn? Sovemedisin i melken :P Slik som i aristokattene? Var det det disney filmen het? Jeg elsket den når jeg var liten :)

Endret av .-L-.
Skrevet

Flytt beina langt under dyna?

Heldigvis er ikke kattungene i senga mi. Takk og pris

Skrevet

Nå er det bare 3 timer til jeg skal opp. Sovner jeg nå, kommer jeg aldri ut av senga.

Skrevet

Hvor ble det forresten av Miss Sverd? :fnise:

Skrevet

Åja, begynner å bli litt seint da.

Ja, jeg var jo ferdig kl 8

Skrevet

I morges våknet jeg av ei humle som surret rundt i vinduskarmen!! Endelig begynner det å bli vår :danse:

Skrevet

humler er så søte!

Skrevet

Humlesurret, som jeg syntes var koselig å høre på, varte helt til mannen sto opp og smekket til den med Max Smekker så den fikk strøm og vandret til det evige humleland......

Skrevet

Humlesurret, som jeg syntes var koselig å høre på, varte helt til mannen sto opp og smekket til den med Max Smekker så den fikk strøm og vandret til det evige humleland......

Neii stakkar :( Humler er det eneste insektet jeg ikke dreper :ler:

Skrevet

Neii stakkar :( Humler er det eneste insektet jeg ikke dreper :ler:

Mannen er virkelig glad i denne elektriske myggsmekkeren han kjøpte seg for noen år siden........alt fra mygg til edderkopper møter den visse død.....

Vi har et bol en eller annen plass under taket på et loft tror jeg, for det kommer mange ut av en ventil og inn på soverommet.

Skrevet

Mannen er virkelig glad i denne elektriske myggsmekkeren han kjøpte seg for noen år siden........alt fra mygg til edderkopper møter den visse død.....

Vi har et bol en eller annen plass under taket på et loft tror jeg, for det kommer mange ut av en ventil og inn på soverommet.

Samler du altså? :ler:

Skrevet

Samler du altså? :ler:

Bare minsten som samler her.....hun elsker kaffedyr! Putter de i smykkeskrinene sine.......

Skrevet

Bare minsten som samler her.....hun elsker kaffedyr! Putter de i smykkeskrinene sine.......

*grøss* huff! De er så ekle :(

Skrevet

Faen altså. Det er meg og EN til på bussen. Og likevel kommer tredjemann på med våte regnklær og 4 poser fra Rema og setter seg med meg!

Skrevet

Faen altså. Det er meg og EN til på bussen. Og likevel kommer tredjemann på med våte regnklær og 4 poser fra Rema og setter seg med meg!

Aaawh. Han liker deg!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...