Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest Lillesiren
Skrevet

Jeg har (nesten) fått meg leilighet :danse::bolledeig::skya: Vant budrunden, nå krysser jeg bare fingre og tær for at ingen føler for å benytte seg av forkjøpsretten i borettslaget :bond:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har (nesten) fått meg leilighet :danse::bolledeig::skya: Vant budrunden, nå krysser jeg bare fingre og tær for at ingen føler for å benytte seg av forkjøpsretten i borettslaget :bond:

Jeg lurer fælt på hvem du er. Faen at du knipset vekk det bilde, ellers så hadde jeg visst :fnise:

Gjest Lillesiren
Skrevet

Jeg lurer fælt på hvem du er. Faen at du knipset vekk det bilde, ellers så hadde jeg visst :fnise:

:laugh:

Gjest Gunfreak
Skrevet

I dag har jeg ikke spist noe middag, bare brødmat, men til gjengjeld har jeg da spist et helt brød også

Gjest Nefertiti.
Skrevet

Jeg sov 4 timer da jeg kom hjem, så tviler på at jeg får sove i natt haha!

Skrevet

Da må jeg sikkert bli professor i bioteknologi, i tillegg til å ha kunnskapen som trengs i molekylærbiologi. Det er ikke så lett nei, + det jeg kan er mye mer interessant, hehe :P

Hvor har du lagret idèen ?

Skrevet

Hvor har du lagret idèen ?

I hodet mitt og til en kompis som jeg stoler på. Vi må gjøre det sammen, for vi må jo lure alle sant. Kan ikke bli tatt i dette. Da kommer jo cia og alt etter oss. Alt for mye makt i å kunne leve evig..

Skrevet

I hodet mitt og til en kompis som jeg stoler på. Vi må gjøre det sammen, for vi må jo lure alle sant. Kan ikke bli tatt i dette. Da kommer jo cia og alt etter oss. Alt for mye makt i å kunne leve evig..

Mellomting mellom menneske og roboter?

Skrevet

Mellomting mellom menneske og roboter?

Nei, det er 100% biologisk. Hva gjør du på?

Skrevet (endret)

Nei, det er 100% biologisk. Hva gjør du på?

Jeg spiller candy crush på facebook. Forbanna firkanter som ikke vil sammen ! Er på brett 245 :ler: Du da?

Endret av Evilposelos
Skrevet (endret)

Jeg spiller candy crush på facebook. Forbanna firkanter som ikke vil sammen ! Er på brett 245 :ler: Du da?

Vel, nå skrev jeg meld til dama om at jeg savnet henne :P Ellers hører jeg på oldschool rap og prøver å finne noen gøye tråder.

Kjeder meg egentlig, noen som vil leke?

Endret av .-L-.
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Vel, nå skrev jeg meld til dama om at jeg savnet henne :P Ellers hører jeg på oldschool rap og prøver å finne noen gøye tråder.

det skjøner eg...

Skrevet

CANDY CRUSH. Det helvetes spillet!!

Jeg er avhengi :(

Skrevet (endret)

det skjøner eg...

No må ikke du være frekk bare fordi du får litt nynorsk diss, altså jeg kan jo ikke for at jeg vil skrive normalt :P

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

No må ikke du være frekk bare fordi du får litt nynorsk diss, altså jeg kan jo ikke for at jeg vil skrive normalt :P

eg skriv normalt eg og!

Skrevet

Nåt :)

Skrevet

Jeg vil ikke ta etter kattungene, jeg vil sooooooove og dusje.

Skrevet (endret)

Nåt :)

Hva er det for noe? Er det en låt?

Endret av .-L-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...