Gå til innhold

Ny fjasetråd!

QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Gjest badeand1

Skal vi leie en hytte og være kjærester for påsken?

Syns du må spandere en drink på meg først altså. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor vil du ut om dere har ny PS? :o

Hvorfor bli hjemme?

PSen er hans glede, og vi har sittet hjemme omtrent konstant i mange uker. Forandring fryder ;)

Må sies: han hadde en fra før :P

Endret av FruN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du sitter borte i Oslo(?) blir det vanskelig å spandere drink før vi møtes på halvveien på fjellet altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bli hjemme?

PSen er hans glede, og vi har sittet hjemme omtrent konstant i mange uker. Forandring fryder ;)

Må sies: han hadde en fra før :P

Pff. Keep calm. Make more cupcakes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Siden du sitter borte i Oslo(?) blir det vanskelig å spandere drink før vi møtes på halvveien på fjellet altså!

Oslo? Nei nei. 1,5 time unna. :nigo: Tar du med sprit og burn da?

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næmmen. Battery da?

Nix. Er ikke fjorten lengre!

Endret av Singha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Nix. Er ikke fjorten lengre!

Er man fjorten om man liker enkelte smaker nå da. :skratte: Oh well, desperat som jeg er så kan vi droppe drinken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du kan spandere på meg en Long Island Ice Tea i stedet for. Eller en White Russian. Eneste drinkene jeg drikker, egentlig. Sistnevnte kun pga filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reiser aldri noe spesielt sted i påska, vi har ikke hytte. Men har dratt på besøk til pappa nå, og får straks servert gyros. Namnam :danse:

Pappa er den beste "kokken" jeg kjenner, og var ikke vanskelig å overtale ham til å ordne skikkelig god påskemiddag til meg og mamma på fredag. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser aldri noe spesielt sted i påska, vi har ikke hytte. Men har dratt på besøk til pappa nå, og får straks servert gyros. Namnam :danse:

Pappa er den beste "kokken" jeg kjenner, og var ikke vanskelig å overtale ham til å ordne skikkelig god påskemiddag til meg og mamma på fredag. Gleder meg!

Aww :) Pappa var også den beste kokken i familien :) Jeg tok over rollen, neida :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid vært skikkelig dårlig til å lage mat, men blitt mye flinkere siste året! Gått litt i lære :fnise: Prøver å få med meg så mange tips hjemmefra som mulig. Kremt, fra pappa i hvert fall..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...