Gå til innhold

Ny fjasetråd!


QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Gjest badeand1

Dæven, lagde en ny rett i dag. Stekte løk, brokkoli og kikerter i en panne. Heiv i en pakke tacokrydder og helte greiene oppi en lefse med masse avokado. Digg!

Du er så kreativ. :nigo:

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dæven, lagde en ny rett i dag. Stekte løk, brokkoli og kikerter i en panne. Heiv i en pakke tacokrydder og helte greiene oppi en lefse med masse avokado. Digg!

Du glemte kjøtt. Og rømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd2

Du glemte kjøtt. Og rømme.

Nei nei, poenget var å å spise noe annet enn kjøtt. Første gangen jeg testet ut kikerter, nesten 25%protein i dem jo. 20kr for 500g :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei, poenget var å å spise noe annet enn kjøtt. Første gangen jeg testet ut kikerter, nesten 25%protein i dem jo. 20kr for 500g :O

Jeg drømte at jeg spurte hvordan du har det, så hvordan har du det? Jeg fikk ikke svar :(

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Jeg hater tumblr nå. Spoilerfaenskap fra The walking dead. Jaja, så blir det gråting i kveld. :laugh: Og shopping i morra hvis jeg har tid gidd. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei, poenget var å å spise noe annet enn kjøtt. Første gangen jeg testet ut kikerter, nesten 25%protein i dem jo. 20kr for 500g :O

Og det er egentlig ganske godt i tillegg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg orka ikke dra på butikken engang. Får vel gjøre det senere i dag, sånn at jeg har noe mat i hus når butikkene stenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg orka ikke dra på butikken engang. Får vel gjøre det senere i dag, sånn at jeg har noe mat i hus når butikkene stenger.

Kunne handla for deg jeg:p men da hadde jeg kommet hjem med 28472 flere ting enn planlagt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne handla for deg jeg:p men da hadde jeg kommet hjem med 28472 flere ting enn planlagt

Går greit det, så lenge vi tar oppgjøret etterpå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går greit det, så lenge vi tar oppgjøret etterpå. ;)

Jeg glemte kvitteringen :-) wops :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne handla for deg jeg:p men da hadde jeg kommet hjem med 28472 flere ting enn planlagt

:skratte: Ser det for meg. Du sier "Det hadde vært greit med en sånn, en sånn, en sånn og en sånn. Kanskje de har noe kult der borte også?"
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest badeand1

:skratte: Ser det for meg. Du sier "Det hadde vært greit med en sånn, en sånn, en sånn og en sånn. Kanskje de har noe kult der borte også?"

Det skjer nok med meg hvis jeg drar på shopping i morgen. :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Ser det for meg. Du sier "Det hadde vært greit med en sånn, en sånn, en sånn og en sånn. Kanskje de har noe kult der borte også?"

AKKURAT sånn går jeg :ler: og "oi den trenger jeg nok" og "den er nok kjempegod"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd2

Jeg drømte at jeg spurte hvordan du har det, så hvordan har du det? Jeg fikk ikke svar :(

Alt bra her! Angrer noe jævelig på at jeg sa ja til å jobbe tidligvakt i morgen. Opp halv seks! Hva med deg?

Jeg hater tumblr nå. Spoilerfaenskap fra The walking dead. Jaja, så blir det gråting i kveld. :laugh: Og shopping i morra hvis jeg har tid gidd. :D

O, helt glemt at den kom i går. Da har jeg noe å gjøre i dag :--D

Og det er egentlig ganske godt i tillegg. :P

Yea, smakte bra nok. Skal fortsette å bruke de i retter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...