Gå til innhold

Ny fjasetråd!


QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

De var søte, for all del, men jeg ble både gal og helt utmattet av bråket deres. «Pip pippip, vrææl vrææl vrææl, SKRIIK SKRIIK SKRIIK!!» Jeg skal aldri, aldri ha fugler som kjæledyr — noen sinne!!

Akkurat det samme har det hendt at jeg har tenkt når jeg har vært på besøk i en dyrebutikk og kommer inn dit hvor de store araene holder til. "SKWÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆK!!! :sjokkert:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat det samme har det hendt at jeg har tenkt når jeg har vært på besøk i en dyrebutikk og kommer inn dit hvor de store araene holder til. "SKWÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆK!!! :sjokkert:

:skratte:

Ikke sant. De er nydelige fugler og helt sikkert spennende personligheter, men likevel — no way! Kanskje noen fugler bråker mer enn andre, men jeg tror likevel at det fort blir en del støy med fugler i hus.

Til gjengjeld var det veldig lite jobb med disse undulatene da. Gi mat og vann sånn annenhver dag, skifte på bunnen omtrent én gang i uken, og det var det mer eller mindre. Pluss manisk støvsuging rundt buret mange ganger daglig, men med støvsugeren liggende fremme tok ikke det så lang tid.

Nei, jeg er nok mer en hund- og gnagertype ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en undulat da jeg var liten, den ble skikkelig tam og var bare i buret sitt når den sov:) Hadde døren til buret åpen, så den fløy fritt. Stakk ikke av om vinduer og verandadør var åpen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen! :biggrin:

Er så herlig vår/påskevær her i dag, og jeg skal en tur på shopping med venninner :)

Hva står på tapetet hos dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skal jeg prøve å finne ut hva vi må kjøpe med av mat til hytteturen, og handle inn i ettermiddag når mannen kommer hjem. Minstejenta er heldigvis bra idag, ikke mere spying. Så nå krysser jeg fingrer og tær for at vi andre ikke får spysjuka.

Nydelig vær her og, så ligger an til en skikkelig tur ut med bikkja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg luker ut alle dvd`ene + noen gamle VHS`er jeg ikke skal se mere...og så skal de gis bort til ombruksbutikken. Føler meg fornuftig og snill. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg luker ut alle dvd`ene + noen gamle VHS`er jeg ikke skal se mere...og så skal de gis bort til ombruksbutikken. Føler meg fornuftig og snill. :)

Lurt. DVD-er blir sikkert overflødige om ikke alt for lenge, når alt foregår på dataen i stedet. Vil heller ha en harddisk stappfull med filmer enn en haug med DVD-er som støver ned og tar plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Det er myye som støver ned og tar plass i hyllene mine etter hvert...

*host-hark* Den gammeldagse støvkosten duger ikke. Jeg må ha støvsugeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir fort mye ting og tang ja. Jeg hater det, vil helst kun ha ting jeg har nytte av eller virkelig liker, ellers blir det så fort rotete. Men jaggu sitter jeg ikke likevel på en haug med ting jeg kunne vært foruten. Rart det der :P

Tenker å gå gjennom alt jeg har å gi bort litt til loppis nå snart. Blir godt å få rensket opp litt.

Endret av Tonje!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm...jeg jobber stadig med å gi slipp... Tenk at noe så enkelt,

som betyr så mye, kan være så vanskelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg luker ut alle dvd`ene + noen gamle VHS`er jeg ikke skal se mere...og så skal de gis bort til ombruksbutikken. Føler meg fornuftig og snill. :)

Videokassetter!? Det er jo antikivteter disse dager Hoppe!?

Har du kassettbånd og slikt liggende også? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har det Jelly. Spart og samlet på mye gammelt for jeg mente å kjøpe noe jeg kunne spille dem av på, men må innse at det nok ikke blir sånn. Jeg får bite i det sure teppet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe.....har en rekke LP-plater liggende selv, som samler støv.....mest for sjarmen sin del,

selv om jeg faktisk har en spiller liggende en eller annen plass.....under masse annet skrot!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har levd i sjarm lenge nok, fant jeg ut. Jeg kommer ikke til å bruke det og trenger plassen som alle lp`ene også tar. Alt skal ut i løpet av neste mnd. Må bare tørke litt støv av dem først, klappe litt over coverne og ta farvel. Bu-hu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sovna rett etter at jeg skrev om lakenskrekk i natt. Så var tydeligvis ikke så ille likevel!

Og i dag har jeg fått første halvdel av sesong sju av Doctor Who i posten :danse: Woopey-doo! Er så sinnsykt hekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sovna rett etter at jeg skrev om lakenskrekk i natt. Så var tydeligvis ikke så ille likevel!

Og i dag har jeg fått første halvdel av sesong sju av Doctor Who i posten :danse: Woopey-doo! Er så sinnsykt hekta.

hehehe.....han ene læreren min er faktisk Beatles-fan på sin hals, (tenkte jeg skulle nevne siden du også er)

han har gått så langt som å hoppe over stengselet som er foran der instrumentene stilles

ut, og satt igang med å spille en impromptu versjon av Help, før vaktene kom ilende til og satte en

stopper for seansen :ler: (etter dette fikk de ett mye mer omfattende sikkerhetsopplegg,

bevegelsessensorer ol.)

Endret av Jellybean78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Begriper ikke dette med tid. Den går så fort, alltid. Ettermiddagen allerede? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en gang en mann fra Somalia som fant en lampe.

Han gnidde på den og ut kom en mystisk tørrfisk.

Fisken sa at han kunne få tre ønsker.

Jeg vil ha en villa, sa mannen. Da fikk han en villa.

Jeg vil ha en bil sa mannen. Da fikk han en bil.

Jeg vil være omringet av hunnkjønn. Da ble mannen en tampong...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd2

Dæven, lagde en ny rett i dag. Stekte løk, brokkoli og kikerter i en panne. Heiv i en pakke tacokrydder og helte greiene oppi en lefse med masse avokado. Digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...