Gjest badeand1 Skrevet 26. mars 2013 #141 Skrevet 26. mars 2013 O, helt glemt at den kom i går. Da har jeg noe å gjøre i dag :--D Er bare å grue seg.
Vulpes Skrevet 26. mars 2013 #142 Skrevet 26. mars 2013 Skal pakke til hyttetur nå, drar tidlig i morgen. Føler alltid at jeg glemmer noe viktig, samtidig som at det er grenser for hvor viktige ting som kan glemmes til en enkel familie-hyttetur Gleder meg da, blir bra! Rolig påskeferie med familie, godis, frisk luft, brettspill og lesing
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. mars 2013 Forfatter #143 Skrevet 26. mars 2013 (endret) Alt bra her! Angrer noe jævelig på at jeg sa ja til å jobbe tidligvakt i morgen. Opp halv seks! Hva med deg? Har hodepine ellers bra Skal sove snart Endret 26. mars 2013 av Evilposelos
Singha Skrevet 26. mars 2013 #144 Skrevet 26. mars 2013 Skal pakke til hyttetur nå, drar tidlig i morgen. Føler alltid at jeg glemmer noe viktig, samtidig som at det er grenser for hvor viktige ting som kan glemmes til en enkel familie-hyttetur Gleder meg da, blir bra! Rolig påskeferie med familie, godis, frisk luft, brettspill og lesing Penger? Solbriller? You're set!
Singha Skrevet 26. mars 2013 #145 Skrevet 26. mars 2013 (endret) Har hodepine Jeg og. :< Endret 26. mars 2013 av Singha 1
Strange Doll Skrevet 26. mars 2013 #149 Skrevet 26. mars 2013 top model sverige er begynt og! jeg dør av glede!
leirbål Skrevet 26. mars 2013 #150 Skrevet 26. mars 2013 Tror dere jeg får problemer hvis jeg ber en muslim om å brenne koranen på dvd til meg... 1
Vulpes Skrevet 26. mars 2013 #151 Skrevet 26. mars 2013 Hvordan er Paradise Hotel hittil, Strange Doll? Har ikke orket å se på i år. Har fulgt med de siste to årene og har fått Paradise-overdose for mange år fremover Penger? Solbriller? You're set! Penger hadde jeg faktisk glemt! Godt jeg har KvinneGuiden. Solbriller er derimot på plass B-)
Strange Doll Skrevet 26. mars 2013 #152 Skrevet 26. mars 2013 Tror dere jeg får problemer hvis jeg ber en muslim om å brenne koranen på dvd til meg...
Strange Doll Skrevet 26. mars 2013 #153 Skrevet 26. mars 2013 Hvordan er Paradise Hotel hittil, Strange Doll? Har ikke orket å se på i år. Har fulgt med de siste to årene og har fått Paradise-overdose for mange år fremover Penger hadde jeg faktisk glemt! Godt jeg har KvinneGuiden. Solbriller er derimot på plass B-) Det er så jævlig nedsig at jeg har lyst å spy... men jeg bare MÅ følge med likevel... begynte å se på først i fjor, så jeg er ikke lei enda.. men det er KJEDELIGE folk i år, og jeg følger egentlig med nå bare fordi jeg MÅ se om det skjer noe mer spennende... savner virkelig sesongen i fjor! OG dessuten har jeg betalt for viaplay for å se episodene en dag på forhånd... men denne uka får jeg ikke gjort det fordi de har en teit konkurranse gående! Kjenner jeg blir frustrert av å ha brukt penger på det når jeg ikke kan se episodene før denne uka som jeg faktisk VIL se de før...
Strange Doll Skrevet 26. mars 2013 #154 Skrevet 26. mars 2013 brukte nettopp 30 min på et blogginnlegg... så sletta hele greia seg... great...
Vulpes Skrevet 26. mars 2013 #155 Skrevet 26. mars 2013 Ferdig med å pakke til hytta. Er fornøyd med å ha fått plass til alt i en 60 liters- sekk. Klær, jakke, overtrekksbukse, skisko, sengesett, håndkler m.m. Pakkeskills (Har lært meg trikset å sortere alt og å pakke det i plastposer, gjør det enklere å finne frem i sekken samt enklere å pakke tett og effektivt.) brukte nettopp 30 min på et blogginnlegg... så sletta hele greia seg... great... Æsj, det er så irriterende når sånt skjer. Hva skrev du om?
Strange Doll Skrevet 26. mars 2013 #156 Skrevet 26. mars 2013 (endret) Ferdig med å pakke til hytta. Er fornøyd med å ha fått plass til alt i en 60 liters- sekk. Klær, jakke, overtrekksbukse, skisko, sengesett, håndkler m.m. Pakkeskills (Har lært meg trikset å sortere alt og å pakke det i plastposer, gjør det enklere å finne frem i sekken samt enklere å pakke tett og effektivt.) Æsj, det er så irriterende når sånt skjer. Hva skrev du om? Før / etter extensions Den pakkemetoden trenger jeg å lære! Endret 26. mars 2013 av Strange Doll
Cordelia Skrevet 26. mars 2013 #157 Skrevet 26. mars 2013 Har fått skyss "hjemover" tidlig imorra. Men har ikke en gang begynt å pakke enda. Har klær til tørk som må henge over natta. Så vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Er vel egentlig å kyle all driten ned i en bag. Men siden jeg gikk bananas inne på biblioteket så tar det litt plass med all påskekrimmen. Lurer på om jeg skal dra med meg kapselmaskinen til å lage kakao på?
skruf Skrevet 26. mars 2013 #158 Skrevet 26. mars 2013 Har fått skyss "hjemover" tidlig imorra. Men har ikke en gang begynt å pakke enda. Har klær til tørk som må henge over natta. Så vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Er vel egentlig å kyle all driten ned i en bag. Men siden jeg gikk bananas inne på biblioteket så tar det litt plass med all påskekrimmen. Lurer på om jeg skal dra med meg kapselmaskinen til å lage kakao på? Vi drar til fjells fredag, skal ta med kapselmaskina......må ha god kaffe!! Men til kakaoen så har jeg kjøpt inn kokesjokolade:)
skruf Skrevet 26. mars 2013 #159 Skrevet 26. mars 2013 Berneren har fått påskevasken sin. Sitter i dusjen nå og renner av seg litt vann, verdens mest miserable blikk og stakkars-meg uttrykk
Strange Doll Skrevet 26. mars 2013 #160 Skrevet 26. mars 2013 Berneren har fått påskevasken sin. Sitter i dusjen nå og renner av seg litt vann, verdens mest miserable blikk og stakkars-meg uttrykk :rodmer: :rodmer: baaamse!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå