Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest badeand1
Skrevet

O, helt glemt at den kom i går. Da har jeg noe å gjøre i dag :--D

Er bare å grue seg. :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal pakke til hyttetur nå, drar tidlig i morgen.

Føler alltid at jeg glemmer noe viktig, samtidig som at det er grenser for hvor viktige ting som kan glemmes til en enkel familie-hyttetur :P Gleder meg da, blir bra! Rolig påskeferie med familie, godis, frisk luft, brettspill og lesing :)

Skrevet (endret)

Alt bra her! Angrer noe jævelig på at jeg sa ja til å jobbe tidligvakt i morgen. Opp halv seks! Hva med deg?

Har hodepine ellers bra :sukk: Skal sove snart :)

Endret av Evilposelos
Skrevet

Skal pakke til hyttetur nå, drar tidlig i morgen.

Føler alltid at jeg glemmer noe viktig, samtidig som at det er grenser for hvor viktige ting som kan glemmes til en enkel familie-hyttetur :P Gleder meg da, blir bra! Rolig påskeferie med familie, godis, frisk luft, brettspill og lesing :)

Penger? Solbriller? You're set!

Skrevet (endret)

Har hodepine

Jeg og. :< :klem:

Endret av Singha
  • Liker 1
Skrevet

Snart kommer størstejenta hjem :danse:

Skrevet

ppppaaaaradise!

Skrevet

top model sverige er begynt og! jeg dør av glede!

Skrevet

Tror dere jeg får problemer hvis jeg ber en muslim om å brenne koranen på dvd til meg... ;)

• Liker 1
Skrevet

Hvordan er Paradise Hotel hittil, Strange Doll? Har ikke orket å se på i år. Har fulgt med de siste to årene og har fått Paradise-overdose for mange år fremover :P

Penger? Solbriller? You're set!

Penger hadde jeg faktisk glemt! Godt jeg har KvinneGuiden. Solbriller er derimot på plass B-)

Skrevet

Tror dere jeg får problemer hvis jeg ber en muslim om å brenne koranen på dvd til meg... ;)

:skratte:

Skrevet

Hvordan er Paradise Hotel hittil, Strange Doll? Har ikke orket å se på i år. Har fulgt med de siste to årene og har fått Paradise-overdose for mange år fremover :P

Penger hadde jeg faktisk glemt! Godt jeg har KvinneGuiden. Solbriller er derimot på plass B-)

Det er så jævlig nedsig at jeg har lyst å spy... men jeg bare MÅ følge med likevel... begynte å se på først i fjor, så jeg er ikke lei enda.. men det er KJEDELIGE folk i år, og jeg følger egentlig med nå bare fordi jeg MÅ se om det skjer noe mer spennende... savner virkelig sesongen i fjor!

OG dessuten har jeg betalt for viaplay for å se episodene en dag på forhånd... men denne uka får jeg ikke gjort det fordi de har en teit konkurranse gående! Kjenner jeg blir frustrert av å ha brukt penger på det når jeg ikke kan se episodene før denne uka som jeg faktisk VIL se de før... :sukk:

Skrevet

brukte nettopp 30 min på et blogginnlegg... så sletta hele greia seg... great... :sukk:

Skrevet

Ferdig med å pakke til hytta. Er fornøyd med å ha fått plass til alt i en 60 liters- sekk. Klær, jakke, overtrekksbukse, skisko, sengesett, håndkler m.m. Pakkeskills :smoke:

(Har lært meg trikset å sortere alt og å pakke det i plastposer, gjør det enklere å finne frem i sekken samt enklere å pakke tett og effektivt.)

brukte nettopp 30 min på et blogginnlegg... så sletta hele greia seg... great... :sukk:

Æsj, det er så irriterende når sånt skjer. Hva skrev du om?

Skrevet (endret)

Ferdig med å pakke til hytta. Er fornøyd med å ha fått plass til alt i en 60 liters- sekk. Klær, jakke, overtrekksbukse, skisko, sengesett, håndkler m.m. Pakkeskills :smoke:

(Har lært meg trikset å sortere alt og å pakke det i plastposer, gjør det enklere å finne frem i sekken samt enklere å pakke tett og effektivt.)

Æsj, det er så irriterende når sånt skjer. Hva skrev du om?

Før / etter extensions :P

Den pakkemetoden trenger jeg å lære!

Endret av Strange Doll
Skrevet

Har fått skyss "hjemover" tidlig imorra. Men har ikke en gang begynt å pakke enda. Har klær til tørk som må henge over natta. Så vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Er vel egentlig å kyle all driten ned i en bag. Men siden jeg gikk bananas inne på biblioteket så tar det litt plass med all påskekrimmen. Lurer på om jeg skal dra med meg kapselmaskinen til å lage kakao på? :filer::klo:

Skrevet

Har fått skyss "hjemover" tidlig imorra. Men har ikke en gang begynt å pakke enda. Har klær til tørk som må henge over natta. Så vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Er vel egentlig å kyle all driten ned i en bag. Men siden jeg gikk bananas inne på biblioteket så tar det litt plass med all påskekrimmen. Lurer på om jeg skal dra med meg kapselmaskinen til å lage kakao på? :filer::klo:

Vi drar til fjells fredag, skal ta med kapselmaskina......må ha god kaffe!! Men til kakaoen så har jeg kjøpt inn kokesjokolade:)

Skrevet

Berneren har fått påskevasken sin. Sitter i dusjen nå og renner av seg litt vann, verdens mest miserable blikk og stakkars-meg uttrykk :fnise:

Skrevet

Berneren har fått påskevasken sin. Sitter i dusjen nå og renner av seg litt vann, verdens mest miserable blikk og stakkars-meg uttrykk :fnise:

:rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: baaamse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...