Gå til innhold

Ny fjasetråd!


QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Næiii...jeg skal da ikke ha hytte i nærheten av skiløyper, eller andre preparerte og tilrettelagte områder. Jeg skal ha hytte ved svaberg og salt hav riktignok, men også skog bakenfor, noen kilometer fra nærmeste nabo, uten innlagt noe som helst. Kun vedoppvarming og medbrakte vanndunker. Den rene og klare luften, liten brygge med liten sjøbu (som ikke skal inneholde stort annet enn plass til båten i opplag om vinteren)....enkelt og opprinnelig er det beste. :rodmer:

Ikke'no parabol, internett og kabeltv!!? Hvordan skal du henge her inne da Hoppe?

Du må sikkert iberegne utedo også....noe som er en kjølig fornøyelse midt på vinteren!

:fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know...men hadde ikke tenkt å bo der hele vinteren da, men i hele sesongen hvor det ikke er snø. :) Kjempefint å ta et sabbatsår hvor en lytter til at gresset gror vel? :jepp: *vedder på at han (og andre) skjelver i buksene ved tanken*

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh jeg kjenner jeg er så hevngjerrig akkurat nå, hjelp. Det er ikke verdt det, men jeg vil hun skal smake sin egen medisin. Hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Driver med Hud av Mo Hayder. Utrolig flott forfatter! Bøkene hennes er så groteske og fæle. Midt i blinken for meg. :nigo: Må surre meg ned på biblioteket i morra tror jeg.

Poselose - Hevn føles litt for bra noen ganger. :fnise: Stå imot fristelsen! Tenk at du er bedre en henne osv osv ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SummerJudith

Hehe. :)

Fint her. Sinnsykt mett. >< Skal snart lese snart. Spennende planer. :fnise:

Flink du er ;) jeg er dårlig på å lese bøker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Oh jeg kjenner jeg er så hevngjerrig akkurat nå, hjelp. Det er ikke verdt det, men jeg vil hun skal smake sin egen medisin. Hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp :fnise:

Hevngjerrig? :ooo ikke bra føler jeg x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei :D hyggelig at du sa hei ^^.. Følte meg litt hatet før nå..

Ingen hater deg vel :)

Hevngjerrig? :ooo ikke bra føler jeg x)

Ja, bare ei venninne, men satte på en film så forsvant følelsen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...