Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest badeand1
Skrevet

Moddene har blitt ganske rare i det siste så overrasker meg ikke om du blir utestengt. :P Bare take it easy. ^^

Blodappelsin. <3

Videoannonse
Annonse
Gjest SummerJudith
Skrevet (endret)

De hater deg nok ikke! Men de må jo følge reglene. Så når du skriver ting du ikke bør skrive, så blir det utestengelse.....

Synes det er koselig å ha deg her jeg, så ikke skriv ting som bryter med reglene:)

Jo de hater meg. Og Bare jeg nevner ordet blod. Hei blod. Så blir jeg utestengt. Er blod et ulovlig ord? Det er vanlig å ha blod i kroppen det er helt naturlig. aww takk hyggelig å høre ^^ nå blir jeg utestengt foresten for her nevnt ordet blod 5 ganger..

Endret av Aaleyah
Skrevet

Hehe håper ikke det..

Det er bra følelsen forsvant ;) hvilken film var det?

Så Seven fra 1995 fordi det var reklame om den på viaplay :P

Gjest badeand1
Skrevet

Kom du på ordet blod pga innlegget mitt? :nigo:

Gjest SummerJudith
Skrevet

Moddene har blitt ganske rare i det siste så overrasker meg ikke om du blir utestengt. :P Bare take it easy. ^^

Blodappelsin. <3

Hehe det kan jeg godt forstå at de har blitt... Ops.. Nå blir jeg trippel utestengt .. Skal prøve xD men ikke forvent deg å se meg her imorra xD

Gjest Gjest20
Skrevet (endret)

Jeg ble utestengt i tre måneder for de usle ordene "drep meg". Det var overhodet ikke snakk om å utvise noe form for forståelse, og jeg regner ikke med at de tok med i betraktningen at det var noe som ble skrevet i affekt og da jeg var ganske nedfor. Jeg tviler på at de to ordene gjorde så fryktelig mye skade, men nå er jeg i hvert fall tilbake.

Forventer ikke at noen skal like meg her, men det er et fint tidsfordriv. Har i alle fall noen få venner i FruN og Rumle, ellers er jeg vel relativt anonym for de fleste.

Endret av Lydia
Gjest SummerJudith
Skrevet

Kom du på ordet blod pga innlegget mitt? :nigo:

Faktisk ikke, vi tenkte bare likt ;) og blod er noe i like så Hehe :D

Gjest SummerJudith
Skrevet

Så Seven fra 1995 fordi det var reklame om den på viaplay :P

Aha var filmen bra? :D

Skrevet

Anbefaler filmen I Spit on Your Grave. Så den i går tror jeg det var.

Gjest SummerJudith
Skrevet

Jeg ble utestengt i tre måneder for de usle ordene "drep meg". Det var overhodet ikke snakk om å utvise noe form for forståelse, og jeg regner ikke med at de tok med i betraktningen at det var noe som ble skrevet i affekt og da jeg var ganske nedfor. Jeg tviler på at de to ordene gjorde så fryktelig mye skade, men nå er jeg i hvert fall tilbake.

Forventer ikke at noen skal like meg her, men det er et fint tidsfordriv. Har i alle fall noen få venner i FruN og Rumle, ellers er jeg vel relativt anonym for de fleste.

De er bare livredde.. Ok nå må jeg skjerpe meg. Aaleyah ikke si noe negativt om Moddene nå. Jeg liker deg, sikkert mange andre også ^^

Gjest SummerJudith
Skrevet

Anbefaler filmen I Spit on Your Grave. Så den i går tror jeg det var.

Hyggelig tittel den hadde xD

Skrevet (endret)

Hyggelig tittel den hadde xD

:fnise: Det handler om en jente som blir grovt voldtatt. Hun overlever og torturerer de som voldtok henne til døde. Mer ekkel enn skummel.

Endret av Evilposelos
Gjest SummerJudith
Skrevet

:fnise: Det handler om en jente som blir grovt voldtatt. Hun overlever og torturerer de som voldtok henne til døde. Mer ekkel enn skummel.

Wow den høres dramatisk ut :o det skjønner jeg godt xP

Skrevet

Ler godt av mannen min.....han har virkelig ikke peiling på prinsesseeventyr!

Holder på å lage rebusløp til påskeeggjakt i morgen, og han er satt til å lage oppgavene, type påskenøtter. Mannen skriver; " Hva var de syv vennene til Askepott??". Bokstaven S..

(han mente stesøstrene til Snehvit.....)

Skrevet

Gnattada FruN:)

Ble kaken god?

Skrevet

Gnattada FruN:)

Ble kaken god?

Nei :( Må lage ny bunn i morgen :(

Skrevet

Nei :( Må lage ny bunn i morgen :(

Det var dumt da! Det hørtes jo ut som den perfekte kake:)

Skrevet

Det var dumt da! Det hørtes jo ut som den perfekte kake:)

Det var bunnen som ble feil, så hele kaka ble ikke ferdig heldigvis :) Ingen vits når feilen er tydelig :)

For en eller annen grunn blir sjokoladekakene mine alltid seende ut som vulkaner, og det skjedde da igjen nå. Og den ble for flat. Men fant råd på nett, så skal teste det i neste omgang :)

Skrevet

Når en gjesper mere enn en bernerbikkje så er det på tide å finne senga.

Og påskeharen har lagt ut påskeegg med rebusløp til jentene i morgen.......

Godnatt og sov godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...