Gå til innhold

Sprettrumpe og stramme lår til sommeren.. Noen som blir med å kjøre Butt Bible?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tok lower level 2 i dag. Merket dette godt! Svetten rant som bare det :P

Anonymous poster hash: 667cd...d22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sengaia

JEEEIII!!

Nå ble jeg nettopp ferdig med programmet! 6 uker!! Jeg tok Level 2 istedenfor Level 3 da, så jeg tok Level 2 i fire uker... jeg har aldri trent noe særlig styrke, så 40 min orka jeg bare ikke... hva gjør dere etter programmet er ferdig? Jeg tenkte kanskje å trene litt til Jillian Michaels. Prøvde en gang for en ukes tid siden, og det var hardt!

Forresten har jeg tatt før-etter bilder av rumpa, det er veldig tydelig forskjell :D

TAKK til TS som lagde denne tråden og tipsa om Butt Bible!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jeg også med :) fikk inspirasjon av dere som har klart programmet over tid og sier at det hjelper! Selv har jeg hatt en utrolig trent kropp ,men etter tre barn er rompa dvassen pga lite tid til trening. MEN nå skal den opp igjen ;)

Man skal vel ikke trene samme muskelgruppe for mange ganger i uken, men går det ann å trene underkropp tre ganger i uken eller skal man ha fler dager fri innimellom? har hørt at det ikke har effekt å trene for mange ganger i uken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sengaia, får vi se før-etter bildene? Skjønner hvis ikke du tør altså, men det er så innmari god motivasjon for oss andre :) Jeg har ikke holdt på så lenge, så jeg føler ikke jeg har synlige resultater enda. Men jeg kan kjenne at stumpen er strammere!

Anonymous poster hash: 29418...3c4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sengaia

Sengaia, får vi se før-etter bildene? Skjønner hvis ikke du tør altså, men det er så innmari god motivasjon for oss andre :) Jeg har ikke holdt på så lenge, så jeg føler ikke jeg har synlige resultater enda. Men jeg kan kjenne at stumpen er strammere!

Anonymous poster hash: 29418...3c4

Øhhmm.... hehe... Ikke mobb meg da :D Hvordan legger man ved bilde her da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhhmm.... hehe... Ikke mobb meg da :D Hvordan legger man ved bilde her da?

I svar boksen, ved siden av post-knappen så står de "bruk full editor". Trykk der, og da skal du få mulighet til å legge ved filer :)

Anonymous poster hash: 18cf9...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sengaia

I svar boksen, ved siden av post-knappen så står de "bruk full editor". Trykk der, og da skal du få mulighet til å legge ved filer :)

Jeg fant ut av hvordan jeg laster opp bilder, men det står bare at det er noe feil :-( "opplastingenble avbrutt" og noe feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig kommet litt i gang med treningen igjen! Jogget forrige uke, og i dag tok jeg deler av lower lvl 2 + noen andre øvelser. Er deilig å trene igjen, men tror det vil dabbe av i juli siden jeg skal en del på ferie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må trykke på legg til eller noe sånt etter du har lastet det opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sengaia

Du må trykke på legg til eller noe sånt etter du har lastet det opp.

Jeg gjorde det nå.. så rart.. nettet mitt er skikkelig tregt da, kanskje det har noe med det å gjøre :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, jeg løp litt i en nedoverbakke i går, og merket at det disset i ræva og lårene... Nå er jeg ikke stor, men muskler eier jeg ikke, og det føltes virkelig ikke bra... :sjokkert: Så da prøver jeg Butt Bible. Starter i dag. Skal ta før-bilder først, da, ellers kommer jeg bare til å overbevise meg selv om at det ikke funker og feige ut en gang i morgen. :fnise:

Hm... ønsk meg lykke til. :trene:

Anonymous poster hash: aa349...4ba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til, dette skal du klare! Jeg skal gjøre noen forsøk til på å legge ut bilder ;)

Gjør det!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

FØR

(håper jeg klarer å laste opp det andre bildet også...)

Så tøff du er :)

Oppdaterer du etter hvert som du ser resultater?

Anonymous poster hash: a8ea6...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Sengaia! :D Er faktisk midt i programmet nå.. tar minipauser på KG :fnise: Usj, stinker svette her!

Og så tøff du er som tør å legge ut bilde!! Spent på etter-bildet nå, gøy å se resultater :D

Anonymous poster hash: aa349...4ba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sengaia

Hjeelp! Jeg har bilde etter fire uker som jeg prøver å laste opp, men det tar veldig lang tid! Håper for Guds skyld at jeg får det til! :sjokkert: Det tar bare litt tid... tror jeg :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...