Gå til innhold

Sprettrumpe og stramme lår til sommeren.. Noen som blir med å kjøre Butt Bible?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker at hviledagene er mest for oss, som begynner helt utrente. Å la musklene bygges opp igjen etter at man har blitt sår og støl er bare bra for oss.

Jeg tar bilde i dag og se hvordan det er når jeg er ferdig med programmet. Jeg ser ikke på rumpa før det. :fnise:

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hviledager er ikke bare for utrente. Det er for alle.

Å trene er å bryte ned kroppen. Selve effekten av treningen, ihvertfall når det er snakk om muskeloppbyggende trening, skjer under restitusjon/hvilkefasen. Det er da kroppen har mulighet til å reparere nedbrytingen og bli sterkere. Om man kun trener, uten å hvile nok, er trening kun en ensidig nedbrytende prosess som til slutt vil ende med overbelastning/skade.

Anonym poster: c1b1e203c1dbf8500a8e932974a54337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang med level 2. Ble villaksen som vekter for meg ;)

29/3: sats styrkeøvelser + butt bible lower 1

31/3: butt b 1

1/4: sats styrke hele kropp

4/4 buttbible 1

6/4 buttbible 1

11/4 sats styrke hele kropp+ butt bible 1

14/4 sats styrke hele kropp

15/4 butt bible 1

17/4 noen øvelser fra butt bible 1 - ca 15 min

21/4 sats kardio + styrke, butt bible lower level 2

Føler atstumpen blir stadig bedre. Men skal ikke se på før bildene før jeg ferdig! Da skal jeg ta nye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok lower level 2 i går for første gang, og fy så tungt det var. Jeg hadde litt lyst til å gi opp etter oppvarmingen, og måtte faktisk pause videoen halvveis for å få igjen pusten. Men jeg fullførte, og det blir sikkert lettere neste gang. Jeg har ikke målt meg selv enda, og ser selv ingen forskjell, men mannen min mener rumpen er helt klart finere enn før jeg begynte :danse:

Idag merket jeg effekt av treningen for første gang. Vi har solgt en leilighet i 3. etasje og måtte tømme den nå i helgen. Jeg regne med at vi tok noen ting, og så kunne mannen få med seg en sterk venn for å ta resten, men vi klarte faktisk alt selv! Selv sofa og fryser fikk vi med oss ned tre etasjer :hakeslepp: Det hadde jeg aldri fått til for 2 måneder siden. Men nå er jeg superstøl, så vi får se når jeg orker å sette igang med upper level 2. Regner med at den blir ganske så tøff.

4/4: lower level 1

5/4: upper level 1

8/4: lower level 1

10/4 upper level 1

12/4 lower level 1

14/4 upper level 1

15/4: lower level 1

16/4: upper level 1

20/4: lowerl level 2

Endret av Kara W
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hviledager er ikke bare for utrente. Det er for alle.

Å trene er å bryte ned kroppen. Selve effekten av treningen, ihvertfall når det er snakk om muskeloppbyggende trening, skjer under restitusjon/hvilkefasen. Det er da kroppen har mulighet til å reparere nedbrytingen og bli sterkere. Om man kun trener, uten å hvile nok, er trening kun en ensidig nedbrytende prosess som til slutt vil ende med overbelastning/skade.

Anonym poster: c1b1e203c1dbf8500a8e932974a54337

Det stemmer jo eeegentlig ikke helt da. Man skal ikke trene samme muskelgruppe uten hvile på 48 timer, men trener du f.eks underkropp dag 1, overkropp dag 2, kardio dag 3, og bytter på slik så skal det ikke være noe problem. Har ihvertfall ikke hatt noe problem med det. Trener du underkroppen èn time på morgenen, vil jeg da kunne påsta at 48timer er nok hvile for de musklene du har brukt under den treningsøkten.

Nå påstår jeg jo ikke at man ikke skal hvile i det hele tatt, men man MÅ vel absolutt ikke ha en hel dag uten noe som helst trening... Hvile dager blir ofte brukt feil også,, når folk vet de skal ha en hvile dag fra treningen så ligger de gjerne rett ut hele dagen, og er i minst mulig aktivitet.. Hvorfor ikke gå seg en lang tur, sykle litt, eller ta seg en joggetur? Det er det jeg mener når jeg sier jeg ikke tar meg hviledager, for alle dager er treningsdager, det er kun intensiviteten i treningen min som er annerledes på "hviledager".

Anonym poster: 3614dc44058e86a0ff159dcad25c1861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Upper lvl 2 var kjempetøff! Klarte sikkert ikke halvparten av pushupsene engang, og den hvor man skal ligge på ryggen og sette seg opp og vri rundt har jeg ikke sjans til. :vetikke: Har litt ryggproblemer og klarer ikke krumme ryggen. Men jeg fullførte på et vis, så blir det vel bedre etter hvert. Får jo presset meg skikkelig, og det er bra :)

4/4: Lower lvl 1

5/4: Upper lvl 1

8/4: Lower lvl 1

10/4: Upper lvl 1

13/4: Lower og upper lvl 1

16/4: Lower og upper lvl 1

18/4: Lower lvl 2

19/4: Upper lvl 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok lover level 1 i dag, og herreguud, jeg er i dårlig form! Øvelsene ble gjort sånn so-so fordi jeg ikke klarte å gjøre de skikkelig, måtte stoppe halvveis fordi jeg ikke klarte å løfte beina. Får ta den et par ganger til og se om det blir noe lettere, dette var rett og slett f-l-a-u-t.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg tok lover level 1 i dag, og herreguud, jeg er i dårlig form! Øvelsene ble gjort sånn so-so fordi jeg ikke klarte å gjøre de skikkelig, måtte stoppe halvveis fordi jeg ikke klarte å løfte beina. Får ta den et par ganger til og se om det blir noe lettere, dette var rett og slett f-l-a-u-t.

Det blir lettere overraskende fort. Den øvelsen der man ligger på gulvet og løfter det ene benet gjentatte ganger var noe av det jæveligste jeg hadde prøvde tenkte jeg første gangen jeg gjorde det, men allerede uka etter klarte jeg å henge med i hele sekvensen.

Men hvis jeg var deg ville jeg heller gjort noen få reps på riktig måte, enn å gjøre dem halvveis bare for å henge med videoen. Ta heller noe pauser underveis og heng med der du klarer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støl i rompa!! Men pauline sa jo at jeg kom til å bli det. (Lvl2)

Vet ikke om det er fordi jeg er støl eller om det er sånn, men nå synes jeg rompa ser dødsbra ut. Kan være fordi jeg kjenner den så godt da. ;)

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, har falt helt av lasset jeg (som vanlig når jeg begynner å trene.... - holder i ett par uker, og så er motivasjonen og overskuddet borte)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, level 2 er ikke lett. Jeg hadde siste dag med lower level 2 i dag, men jeg kommer til å holde 1 uke til på level 2 før jeg fortsetter med level 3. Hvis jeg sliter litt med level 2, da er jeg ikke klar til level 3.

Soon, for langvarige resultater må du finne motivasjonen din igjen! Jeg finner motivasjon i det at jeg har fått strammere lår og rumpe og magen er blitt mindre. Det er langt fra det jeg vil se som sluttresultat, men hvis jeg ikke fortsetter, får jeg aldri kroppen jeg vil ha. Det er tøft, man svetter, man puster tungt, man er støl og det gjør vondt, men det er bare å fortsette for belønningen er absolutt verdt det!

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver så godt jeg kan å syke meg selv opp til og legge ut før og etter-tre-uker bildene mine. Er langt ifra fornøyd enda, men kan jo selv se at det har blitt bedre. (bilde nr 1 husker jeg at jeg tok med bena samlet, fordi rumpa så bedre ut sånn, og enda var den slapp og full av cellulitter. bilde nr 2 hadde jeg bittelitt mellomrom mellom bena bare for å se om det gikk ann, og enda jeg gjorde det så så den bedre ut enn nr 1.)

Anonym poster: 3614dc44058e86a0ff159dcad25c1861

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spent på å se :)

Hvis jeg er tøff legger jeg ut etter endt bible. En veldig kort stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ææææ okei! Sånn kjempekjapt! 5minutter så fjerner jeg det, hehe....

Anonym poster: 3614dc44058e86a0ff159dcad25c1861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spent på å se :)

Hvis jeg er tøff legger jeg ut etter endt bible. En veldig kort stund.

Kanskje legger jeg ut et bilde og, men det er ikke sikkert jeg vil vise rumpa min offentlig. :fnise: Men jeg kan måle og fortelle om endringene!

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der, uff... Er ikke ferdig med programmet altså, har fremdeles leeeenge igjen, haha

Anonym poster: 3614dc44058e86a0ff159dcad25c1861

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

der, uff... Er ikke ferdig med programmet altså, har fremdeles leeeenge igjen, haha

Anonym poster: 3614dc44058e86a0ff159dcad25c1861

Wow dødsbra!!

Hvor mange uker har du trent nå?

Nå ble jeg motivert!!

Anonym poster: b5169afb85e4885fbb201446c5b5b121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte for 3 uker siden:) hehe, tusen takk!

Anonym poster: 3614dc44058e86a0ff159dcad25c1861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren, hvordan i all verden sletter man det?! sånn at jeg vet det til senere altså

Anonym poster: 3614dc44058e86a0ff159dcad25c1861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der, uff... Er ikke ferdig med programmet altså, har fremdeles leeeenge igjen, haha

Anonym poster: 3614dc44058e86a0ff159dcad25c1861

Flott rumpe! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...