Gå til innhold

Han kommer i meg

Fremhevede innlegg

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Når han plutselig begynner å komme inni deg ved sex, hvordan skal man tolke det? Kjæresten min var alltid veldig nøye på å hoppe av i svingen til å begynne med, nå bare 2-måneder seinere er han plutselig begynt å skal komme i meg.

Hvordan skal jeg tolke det? Er vanskelig for meg å si, så til dere gutter som har noe å si, kom med det!

Anonym poster: 016e1fed294c14b353a346f06fe289f8

Tja, det eneste jeg har å komme med er;

1. Snakker dere ikke sammen?

2. Så de finnes på ordentlig, disse lett viljeløse spørrende ungjentene som gjerne står igjen på offerperrongen når skaden er skjedd.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han kom inni deg den første gangen med et uhell (evt. "uhell"). Da du ikke sa noe på det så han det som et grønt lys for å fortsette. Han regnet kanskje med at du hadde begynt på piller da.

Gjest Snuppi
Skrevet

Hadde ubeskytta sex 1-2 dager etter mensen da, og da er det jo 0% sjanse for å bli gravid. Har hatt ubeskytta en gang til ca 14 dager senere, og nå skal jeg snart ha mensen igjen. Sånn sett er det ikke akkurat sannsynlig, i tillegg har jeg ikke en regelmessig syklus og det hender jeg har mensen 2 ganger i måneden i ca 3-4dager.

Her er et godt eksempel på ei som ikke har fulgt med i timen!

Skrevet

Hmm. dette virker litt rart.

2 måneder har dere vært sammen ikke sant. ikke store tingen å basere et forhold som kan holde på et barn sammen.

Det jeg vil tro er at han har lagt merke til at du bruker p piller, noe som han ikke viste 2 måneder før, men når han fikk vite det, selv om du ikke sa det så føler han seg trygg for å komme inni deg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er deilig å fylle jentemus med sperm. Ekstra opphissende å pumpe den full mens begge får deilig orgasme. Å hoppe av i svingen, bruke kondom synes jeg reduserer nytelsen til begge. Blir litt stress.

Anonym poster: 23ef336a00563c64b831c1e628e480a5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil jo ikke ta det opp med han, da hadde jeg jo gjort det forlengst istedet for å ta det opp her..

Er fullt klar over at dere ikke kan lese tankene hans, men jeg veit at mange av gutta her inne kunne kommet med et lite innspill, har blant annet lest noe om at gutten kommer i jenta for å ''markere'' at det er hans revir eller noe sånt. Er ikke interessert i slike svar, kom med noe konkret og som er til hjelp takk!

Dette er feil.

Gutter løfter på det ene benet og pisser på jenta for å markere revir. Alle vet jo det.

Anonym poster: 4ca3f179b8bbb74221917aefe05836cd

Skrevet

Jeg må bare si at det skremmer meg at ungdom i dag er så uopplyst... :sjokkert:

Seksualopplysningen var utrolig mye dårligere når jeg var på samme alder, men samleie var ikke aktuelt å tenke på før jeg var 110% sikker på prevensjonen.

Sånn blir det når "ungdom" er mer opptatt av å se på møkkaserier som Paradise Hotel, Geordie Shore og annen dritt enn å få med seg litt fornuftig stoff.

Du kan jo lese denne bloggposten som handler om å bli gravid når man i utgangspunktet tror det er "umulig": http://rannveigheitm...ei_og_hist.html

Tenk, om bare noen år kan du også være 20 år og ha to barn med to forskjellige fedre!

Anonym poster: b13aa0839023ed2d6ad9a8dce9212134

Ikke akkurat et catch. Kommer jeg over en dame som har flere unger med forskjellige fedre er det "adios" på flekken.

Skrevet

Bare be han bruke kondom hver gang dere har sex, så kan han komme inni deg så ofte han og du vil helt til du har begynt å bruke p-piller. Han gjør det vel fordi han liker følelsen, om det også betyr at han vil bli pappa eller ikke bryr seg er vanskelig å vite. Men hvorfor ta sjansen når konsekvensene for spesielt deg er så store? At man har mindre sannsynlighet for å bli gravid på bestemte dager i syklusen handler om statistikk, du kan fortsatt være blandt de som blir gravid da.

Skrevet

Hadde ei venninne på ungdomsskolen som hadde ubeskytta sex en gang, antakeligvis fordi hu var stokk dum og ikke trodde man kunne bli gravid første gangen. Var en veldig kjip opplevelse for henne å ta abort etterpå.

Når du sier at mensen din ikke er stabil og du kan ha 2 mentruasjoner i måneden er det hvertfall større sannsynlighet for at du har eggløsning når som helst.

Skrevet

Det at han har begynt å komme inni deg etter 2 måneder betyr at om ca. 2 måneder til vil han dra deg etter håret inn i steinhulen sin, senere vil han da også komme med en mammut over skulderen slik at han kan lage middag til deg over et bål.

Enkelt og greit!

Skrevet

Når han plutselig begynner å komme inni deg ved sex, hvordan skal man tolke det? Kjæresten min var alltid veldig nøye på å hoppe av i svingen til å begynne med, nå bare 2-måneder seinere er han plutselig begynt å skal komme i meg.

Hvordan skal jeg tolke det? Er vanskelig for meg å si, så til dere gutter som har noe å si, kom med det!

Vanskelig å vite sikkert, men å hoppe av i svingen er noe av det verste som finnes! det er UTROLIG vanskelig å slutte når det først er startet, så kansje han bare synes det er for godt til å slutte ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...