Gå til innhold

Han kommer i meg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når han plutselig begynner å komme inni deg ved sex, hvordan skal man tolke det? Kjæresten min var alltid veldig nøye på å hoppe av i svingen til å begynne med, nå bare 2-måneder seinere er han plutselig begynt å skal komme i meg.

Hvordan skal jeg tolke det? Er vanskelig for meg å si, så til dere gutter som har noe å si, kom med det!

Anonym poster: 016e1fed294c14b353a346f06fe289f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han var usikker på om du gikk på p-piller i starten? Men nå som dere har vært sammen en stund så stoler han på at du er en ordentlig jente osv.?

Men nå er ikke jeg gutt da. Hehe.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han var usikker på om du gikk på p-piller i starten? Men nå som dere har vært sammen en stund så stoler han på at du er en ordentlig jente osv.?

Men nå er ikke jeg gutt da. Hehe.

Det som er så rart er at han veit ikke om jeg går på p-piller eller ikke fordi han har ikke spurt :omg:

Gjest Beano
Skrevet

Ta det opp med han, da. :klo: Ikke for å være frekk, men vi kan ikke lese tankene hans. Det hjelper heller ikke å spekulere i hvorfor han gjør det...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ta det opp med han, da. :klo: Ikke for å være frekk, men vi kan ikke lese tankene hans. Det hjelper heller ikke å spekulere i hvorfor han gjør det...

Jeg vil jo ikke ta det opp med han, da hadde jeg jo gjort det forlengst istedet for å ta det opp her..

Er fullt klar over at dere ikke kan lese tankene hans, men jeg veit at mange av gutta her inne kunne kommet med et lite innspill, har blant annet lest noe om at gutten kommer i jenta for å ''markere'' at det er hans revir eller noe sånt. Er ikke interessert i slike svar, kom med noe konkret og som er til hjelp takk!

AnonymBruker
Skrevet

Det med at gutter markerer med sperm blir for dumt altså. En ting er å tenne på å sprute ett bestemt sted, men ikke noe mer en det.

Om du er sammen med en fyr som ikek bryr seg om du går på prevensjon, men bare peiser på, da bør du jo faktisk ta en prat med han.

Anonym poster: 16457241607e8288c3afff07e47d8a66

• Liker 8
Skrevet

Syns du det er greit at han kommer inni deg da?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg regner med at han er klar for barn da.

Jeg og typen har sex uten prevansjon fordi vi er klare for barn.

Anonym poster: cff485243e11ad20d43eeb9a8d2f6361

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns du det er greit at han kommer inni deg da?

Det er greit for meg, ja.

Blir bare litt nysgjerrig på hva som går igjennom hodet på han når han velger å ikke hoppe av i svingel liksom.

Gjest fjellhamster
Skrevet

Hvor gamle er dere, gamle nok til å ha sex?? Det er da ingen av oss som vet hvorfor han "plutselig har begynt med det". Håper dere begge har sjekket dere for kjønnssykdommer, og vet at sex uten prevensjon kan medføre graviditet ;)

• Liker 1
Gjest Beano
Skrevet

Jeg vil jo ikke ta det opp med han, da hadde jeg jo gjort det forlengst istedet for å ta det opp her..

Er fullt klar over at dere ikke kan lese tankene hans, men jeg veit at mange av gutta her inne kunne kommet med et lite innspill, har blant annet lest noe om at gutten kommer i jenta for å ''markere'' at det er hans revir eller noe sånt. Er ikke interessert i slike svar, kom med noe konkret og som er til hjelp takk!

:fnise: Ja vel.

Gjest celine
Skrevet

Jeg regner med at han er klar for barn da.

Eller han tror hun bruker pillen..

Jeg må innrømme at jeg sliter med å svelge at dere ikke snakker om sånt, og likevel anser dere som "voksne nok" til å ha ubeskyttet sex (eller ubevisst beskyttet sex, alt ettersom....)

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Eller han tror hun bruker pillen..

Jeg må innrømme at jeg sliter med å svelge at dere ikke snakker om sånt, og likevel anser dere som "voksne nok" til å ha ubeskyttet sex (eller ubevisst beskyttet sex, alt ettersom....)

Oi, jeg trodde det kanskje hadde blitt avklart..! Jeg og min kjæreste snakket en del om prevansjon, sex osv, og når vi bestemte oss for å kutte det ut, var vi klar over at det ville før eller senere medføre graviditet.

Du må jo ikke sitte der som en tosk ts, fortsetter han å komme i deg så må du jo skjønne at du kan bli gravid! Drit i hva han tenker og tror, hva tror du der du ligger, velvitende om at du ikke bruker pilla og kan bli gravid??

Gjest Naria
Skrevet

Jeg synes det er absurd at et kjærestepar ikke snakker om prevensjon. Han vet ikke om du går på p-piller eller ikke, men velger allikevel å kjøre på. Du tør ikke spørre hvorfor han plutselig har slutta å hoppe av i svingen, noe som uansett er en latterlig teit prevensjonsmetode.

Og jeg håper dere har testa dere for kjønnssykdommer som en over her nevner.

Prevensjon er noe jeg har snakket med alle partnere/kjærester om før vi har sex, selv da jeg var 14 år gammel var jeg oppegående nok til å ta den praten.

• Liker 9
Gjest celine
Skrevet

Oi, jeg trodde det kanskje hadde blitt avklart..!

Kommentaren min var til ts :wink: Jeg så at dere var klare for barn..
AnonymBruker
Skrevet

Oi, jeg trodde det kanskje hadde blitt avklart..! Jeg og min kjæreste snakket en del om prevansjon, sex osv, og når vi bestemte oss for å kutte det ut, var vi klar over at det ville før eller senere medføre graviditet.

Du må jo ikke sitte der som en tosk ts, fortsetter han å komme i deg så må du jo skjønne at du kan bli gravid! Drit i hva han tenker og tror, hva tror du der du ligger, velvitende om at du ikke bruker pilla og kan bli gravid??

TS her!

Til dere som spør om alder, jeg er akkurat fylt 17 og han blir 19 nå i juni.

Vi pleier å bruke kondom da, men det har hendt noen ganger at han har kommet uten at han ''rakk'' trekke seg ut også da, men har da ikke blitt gravid til nå, og det skal egentlig mye mer til for at det skal klaffe, det vet jeg også. Også har vi jo ikke så regelmessig sex da. Har oss fra 1 gang i uken, 2-3 ganger annen hver uke. Har vært å skaffet meg p-piller nå da, så skal starte på dem så snart tante rød kommer på besøk!

Skrevet

Nei, det skal ikke mye til før det klaffer og vips; så er du gravid.

• Liker 18
Skrevet

Du burde ta en graviditetstest også....... Finnes det en facepalm-smiley?

• Liker 5
Skrevet

Det som er så rart er at han veit ikke om jeg går på p-piller eller ikke fordi han har ikke spurt :omg:

Nå henger jeg ikke helt med. Dere har ubeskyttet sex, er det DET du sier?

Jeg vet ikke. Kan hende han tar det som en selvfølge at du har begynt på p-piller flere måneder inn i forholdet dersom dere "hoppet av i svingen" i starten.

Du ville vel sagt ifra dersom det var fare for at du skulle bli gravid liksom.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå henger jeg ikke helt med. Dere har ubeskyttet sex, er det DET du sier?

Jeg vet ikke. Kan hende han tar det som en selvfølge at du har begynt på p-piller flere måneder inn i forholdet dersom dere "hoppet av i svingen" i starten.

Du ville vel sagt ifra dersom det var fare for at du skulle bli gravid liksom.

Nå ligger jo det ansvaret på begge to da, sånn sett er vi jo like mye ''skyldig'' begge to dersom jeg hadde blitt gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...