Gå til innhold

Han kommer i meg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kommentaren min var til ts :wink: Jeg så at dere var klare for barn..

Ja, jeg skjønte det var til ts, jeg tenkte ikke over at ts og typen ikke hadde avklart dette med prevansjon 100%, det var litt selvsagt fra min side, siden han kommer i henne uten prevansjon :sjokkert:

Anonym poster: cff485243e11ad20d43eeb9a8d2f6361

Videoannonse
Annonse
Gjest celine
Skrevet

Ja, jeg skjønte det var til ts, jeg tenkte ikke over at ts og typen ikke hadde avklart dette med prevansjon 100%, det var litt selvsagt fra min side, siden han kommer i henne uten prevansjon :sjokkert:

Nei, det er jo egentlig helt utrolig...

Hvis man ikke er voksen nok til å snakke om prevensjon, bør man heller ikke ha sex :overrasket:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er jo egentlig helt utrolig...

Hvis man ikke er voksen nok til å snakke om prevensjon, bør man heller ikke ha sex :overrasket:

På en annen side, om man har sex bare 2-3 ganger imella hver mens er det ikke akkurat sannsynlig at det skal klaffe siden man har bare 1 eggløsning. Da skal man ha skikkelig flaks, eller uflaks.. Spørs hvordan man ser på det.

Anonym poster: 016e1fed294c14b353a346f06fe289f8

Gjest Naria
Skrevet

På en annen side, om man har sex bare 2-3 ganger imella hver mens er det ikke akkurat sannsynlig at det skal klaffe siden man har bare 1 eggløsning. Da skal man ha skikkelig flaks, eller uflaks.. Spørs hvordan man ser på det.

Nå ja. Har du noe peiling på når eggløsning er da? Husk at sædceller kan leve i flere dager inne i skjeden så det holder ikke å bare ha sex på eggløsningsdagen, også dagene før er utrygge.

Det dere holder på med er rett og slett idioti.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nå ja. Har du noe peiling på når eggløsning er da? Husk at sædceller kan leve i flere dager inne i skjeden så det holder ikke å bare ha sex på eggløsningsdagen, også dagene før er utrygge.

Det dere holder på med er rett og slett idioti.

Idioti eller ei, for alt du vet har vi lyst på barn. Nå er jo ikke det tilfellet da ettersom det er altfor tidlig, om du hadde lest alt hadde du fått med deg at jeg skal begynne på prevensjon også ;)

Skrevet

Vel, tror ikke du skal legge noe i dette annet enn at han rett og slett er for kåt til å tenke i øyeblikket, eller at han bare driter i om du blir gravid, fordi han regner det som ditt problem og at du tar abort.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Vel, tror ikke du skal legge noe i dette annet enn at han rett og slett er for kåt til å tenke i øyeblikket, eller at han bare driter i om du blir gravid, fordi han regner det som ditt problem og at du tar abort.

Vell, vi har prata om at det kan skje.. Han spurte meg en gang hva jeg ville gjort da, og sa at uansett så var det mitt valg og han ville respektert det. Om jeg ikke hadde tatt abort ville han heller ikke ha stukket av har han sagt.

Skrevet

Nå ligger jo det ansvaret på begge to da, sånn sett er vi jo like mye ''skyldig'' begge to dersom jeg hadde blitt gravid.

Ja. Men det er likevel du som kommer til å sitte finest i det dersom det skulle skje. Og han har funnet seg en merkelig kjæreste som ikke gir så mye som en lyd om at hun ikke går på pillen. Eller visste han dette? Jeg synes hele greien er litt rar men....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Idioti eller ei, for alt du vet har vi lyst på barn. Nå er jo ikke det tilfellet da ettersom det er altfor tidlig, om du hadde lest alt hadde du fått med deg at jeg skal begynne på prevensjon også ;)

Det er veldig enkelt å se utfra dine innlegg at dere IKKE har hverken diskutert å få barn, eller snakket om lysten til det.

Spørsmålet ditt er "jeg bruker ikke prevansjon, men det vet han ikke, han kommer i meg, hva tenker han?"

Svaret er: håper du hr lyst på barn, sjansen er enda der selv om du SKAL begynne på pilla.

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Men det er likevel du som kommer til å sitte finest i det dersom det skulle skje. Og han har funnet seg en merkelig kjæreste som ikke gir så mye som en lyd om at hun ikke går på pillen. Eller visste han dette? Jeg synes hele greien er litt rar men....

Så jeg er merkelig fordi jeg ikke har sagt til han at jeg ikke går på p-piller? Han er jo klar over det, er litt frustrerende å aldri kan diskutere ting uten å bli ''hakket'' eller dømt hva hvert et hjørne her inne på KG, menmen..

Gjest celine
Skrevet

Det som er så rart er at han veit ikke om jeg går på p-piller eller ikke fordi han har ikke spurt :omg:

Så jeg er merkelig fordi jeg ikke har sagt til han at jeg ikke går på p-piller? Han er jo klar over det, er litt frustrerende å aldri kan diskutere ting uten å bli ''hakket'' eller dømt hva hvert et hjørne her inne på KG, menmen..

Han har ikke spurt om du går på pilla, men han er klar over det?

Også jeg som trodde Snåsamannen var litt i eldste laget for å bli far...

• Liker 10
Skrevet

Hvis du lar ham komme inni deg uten å tenke på å opplyse han om at du ikke bruker noen form for prevansjon er litt merkelig ja. Spesielt siden det er kjæresten din, man burde kunne snakke sammen om sånt.

AnonymBruker
Skrevet

Han er jo klar over at jeg ikke går på prevensjon, har sagt til han før at jeg ikke vil gå på det pga hormoner og bivirkninger så det blir litt feil å klandre meg, jeg mener det går like mye begge veier her.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når han plutselig begynner å komme inni deg ved sex, hvordan skal man tolke det? Kjæresten min var alltid veldig nøye på å hoppe av i svingen til å begynne med, nå bare 2-måneder seinere er han plutselig begynt å skal komme i meg.

Hvordan skal jeg tolke det? Er vanskelig for meg å si, så til dere gutter som har noe å si, kom med det!

Den enkleste forklaringen er at det er mer tilfredsstillende å fullføre inni jenta, det være seg ved samleie eller bj. Kjæresten din kanskje forsiktig i starten, for så å kanskje tenke at det var rart å hele tiden "hoppe av i svingen". Om du ikke vil ta det opp med han er det viktig for deg å passe på prevensjon (selv om han også naturligvis bør opptre ansvarlig). Dog så lenge du ikke har blitt gravid hittil kan man bruke det gode radioresepsjon-ordtaket: "ingen skade skjedd, ingen skjede skadd" :)

Anonym poster: baa37048091b24e065dfe7489438259f

AnonymBruker
Skrevet

Han er jo klar over at jeg ikke går på prevensjon, har sagt til han før at jeg ikke vil gå på det pga hormoner og bivirkninger så det blir litt feil å klandre meg, jeg mener det går like mye begge veier her.

Ja, det gjør det kjære ts, men det som er poenget er at selv om dere sitter fint i det, er det du som sitter finest i det, som noen påpekte. Det er du som går gravid, du som føder, du blir mor, han blir far. Men hvor mange mødre hører du om som stikker, får kalde føtter, bryter opp.. Om han bestemmer seg for å stikke, dere er unge, veldig unge, hvem sitter igjen med ansvaret?

Du må tenke litt her, tenk på deg og dine behov. Jeg tror ikke det passer for deg å bli mor NÅ bare fordi han synes det er spennende å knulle til han kommer i deg...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Den enkleste forklaringen er at det er mer tilfredsstillende å fullføre inni jenta, det være seg ved samleie eller bj. Kjæresten din kanskje forsiktig i starten, for så å kanskje tenke at det var rart å hele tiden "hoppe av i svingen". Om du ikke vil ta det opp med han er det viktig for deg å passe på prevensjon (selv om han også naturligvis bør opptre ansvarlig). Dog så lenge du ikke har blitt gravid hittil kan man bruke det gode radioresepsjon-ordtaket: "ingen skade skjedd, ingen skjede skadd" :)

Anonym poster: baa37048091b24e065dfe7489438259f

Endeeelig et ordentlig svar å få her!

Takk så mye for svar :)

Gjest Naria
Skrevet

Jeg vet at du er 17 år, da er det uansett idioti og få barn uansett hvor lyst man skulle ha.

Dessuten er ikke prevensjon noe man begynner med etter at man har sex. Dette er akkurat det samme som med forsikring, det hjelper ingenting å tegne forsikringsavtale etter at uhellet er ute.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Endeeelig et ordentlig svar å få her!

Takk så mye for svar :)

Du har fått mange ordentlige svar her, du... Ikke oppfør deg som om vi har slaktet deg.

• Liker 7
Skrevet

Så bruk kondom da. Eller unngå å ha sex. Klart det går begge veier, men her virker det som om dere begge er på tyttebærtur.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du har fått mange ordentlige svar her, du... Ikke oppfør deg som om vi har slaktet deg.

Tror faktisk ikke jeg orker mer diskusjoner her.. Føler jeg blir sett på som den store, stygge ulven uansett hva jeg sier eller prøver å forklare meg på. Hadde jeg vært 25 hadde jeg kanskje litt litt mer respektert. Jada, har fått mange ordentlige svar, var ikke sånn å forstå det. Skjønner jo godt at det er idioti osv, og at det er dumt å ikke bruke prevensjon osv uten å gjøre noe med det, men hvorfor er det ingen som ser at jeg sier jeg har tenkt å begynne på p-pilla, er ikke det en bra ting?

Greit nok at det er noe man skal gjøre før sex som nevnt over, men er det da ikke bedre enn å fortsette på samme vis som jeg har gjort da? Veit ikke hva mer jeg skal si nå, får helt skrivesperre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...