Gå til innhold

Filmkveld for 6-klassinger - hvilken film?


Gjest Apple i.i

Anbefalte innlegg

Indiana Jones-filmene liker iallefall søskenbarnet mitt som er rundt 11, ellers vil jeg anbefale de fleste animasjonsfilmene som de andre har nevnt, men de fleste har nok sett Up, Madagascar, Istid osv. Superhelter og vampyrer er dagens hype, om det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med "Den uendelige historie"? Den har 11-årsgrense, og jeg vil si at den passer fint for både gutter og jenter. Jeg husker denne da den gikk på kino, og gleder meg til barna er store nok..

Å foreslå tredve år gamle filmer blir som å foreslå skomaker andersen som julekalender!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Narnia-filmene? Begynner å bli noen år, men funker fortsatt som fy, både for jenter og gutter.

Anonym poster: 9dc558f445f3665009416eee0596aa86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Apple- i.i.

Tusen takk for at dere kommer med flere forslag, dere :)

For å ha noe klart: Jeg snakker ikke om å laste ned noe ulovlig, den siden mannen min laster ned fra er en side han betaler for. Det er bare at den er engelsk, det er derfor jeg ser etter andre løsninger.

Det viser seg at min sønn har sett begge mine "favoritter"... :roll:

Nå vil han se "I Am Legend". Er dette noe 11-12 år gamle jenter vil se? Jeg har sett den (og syns den er bra) og har mine tvil, men hva vet vel jeg, jeg har ingen 11-12 år jenter hjemme. Noen som kan hjelpe? Det må bestemmes snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elseby13

Nå er jeg forvirret.. Er det en gutt eller jente du skal velge film for..?

Jeg syns i am legend var gørrkjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...