Gå til innhold

Mitt univers :)

amliv88

Anbefalte innlegg

Å, så vannvittig glad på dine vegne :D Hurra!! Gratulerer :D

åå! TAKK :D :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hvordan står det så til her i dag, da? :)

Jo, her står det bra til! føler jo jeg går rundt meg selv og at jeg er inni en boble med masse tanker og følelser og redsler og gleder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette føles så uvirkelig! Jeg som egentlig aldri har flaks, aldri er den første og beste i noe. Jeg skulle få full klaff på første ordentlige forsøk! Det føles bare så rart. Jeg tror liksom ikke på det. Er urolig inni meg, redd for alt jeg vet så altfor godt kan skje. Men dette er utenfor min kontroll, så jeg må prøve å senke skuldrene. Jeg kan ikke være så stressa som dette i 8-10 uker til... Det er bare så skummelt, for selv om jeg vet at vi har god tid og at mange mister tidlig i svangerskapet, så får man liksom forventninger med en gang! Begynner å tenke frem til februar, neste sommer med baby i huset, barnerom, barneklær, ny bil. Nei tankene de spinner løpsk! Hatt noen utrolig vonde menskramper siste døgnet, akkurat likt som forrige periode før mensen. Det bekymrer meg jo litt, venter liksom bare på at det skal komme blod. Men har lest på nettet at det visstnok er vanlig med smerter, håper bare de avtar litt for de er utrolig vonde! Satt jo på badet og svettet i dag tidlig av smerter.

Kjære spire, bli hvor du er!!

I dag tok jeg denne :)

post-66764-0-44799600-1371476382_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH. SE. Den der!!! DEN DER. Hurrahurrahurrahurrahurrahurra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH. SE. Den der!!! DEN DER. Hurrahurrahurrahurrahurrahurra!!

Jaaaaa!!!!!!!! HURRA :danse::laugh::gravid:

Dette er sykt sykt sykt uvirkelig :skratte:

Nå har jeg googla masse ang. sjansene for spontanabort og graviditet utenfor livmoren! haha :fnise: jeg må le litt av meg selv, men jeg er jo en såå bekymra person som alltid krisemaksimerer ting og tenker det verste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TAKK! har ikke gått opp for meg skikkelig enda! Føles helt sykt faktisk!

Krysser fingrene for at det klaffer fort for deg også :)

Jeg måtte jo fortelle kjæresten det i går, jeg var jo helt uttafor så jeg tror han merket at noe var på gang :P viste han strimmeltestene, men han ble ikke overbevist for han syntes streken var for svak. Prøvde å si til han at strek er strek, kan du så mye som skimte en strek der er du gravid! Haha, men han var fremdeles ikke helt med på det. Derfor hjalp det veldig med positiv digital clearblue test i dag ;)

Det skjønner jeg! Blir sikkert mer virkelig når magen begynner å komme :gravid:

Takk for det :)

Haha, typisk mannfolk å være skeptisk! Hadde sikkert min vært også. Han var til og med skeptisk da jeg fikk negativ test forrige måned :laugh:

Bra du hadde en digital test han kunne få se. Da er det jo liksom ingen tvil lenger, for deg også :) Blir sikkert veldig spennende for dere begge to fremover nå! Har du begynt å titte på babyting enda, eller? Selv om det er tidlig hadde nok ikke jeg klart å holde meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg! Blir sikkert mer virkelig når magen begynner å komme :gravid:

Takk for det :)

Haha, typisk mannfolk å være skeptisk! Hadde sikkert min vært også. Han var til og med skeptisk da jeg fikk negativ test forrige måned :laugh:

Bra du hadde en digital test han kunne få se. Da er det jo liksom ingen tvil lenger, for deg også :) Blir sikkert veldig spennende for dere begge to fremover nå! Har du begynt å titte på babyting enda, eller? Selv om det er tidlig hadde nok ikke jeg klart å holde meg :fnise:

Ja, føler jo jeg ser gravid ut allerede for jeg er så oppblåst i magen :dry: haha, håper det gir seg litt etterhvert!

Kjente det ble veldig mer virkelig for min del også ja når den digitale var positiv!

Har ikke sett på noe babyting enda nei, tørr ikke heeelt ennå! hehe.. Vi drar til syden om et par uker så tenker at om alt er fint å sånn når vi kommer hjem så kan jeg la meg selv få lov å kjøpe noe :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, føler jo jeg ser gravid ut allerede for jeg er så oppblåst i magen :dry: haha, håper det gir seg litt etterhvert!

Kjente det ble veldig mer virkelig for min del også ja når den digitale var positiv!

Har ikke sett på noe babyting enda nei, tørr ikke heeelt ennå! hehe.. Vi drar til syden om et par uker så tenker at om alt er fint å sånn når vi kommer hjem så kan jeg la meg selv få lov å kjøpe noe :laugh:

Hehe, det er vel ikke så uvanlig i begynnelsen. Aner ikke om det er noe som gir seg fort, men får satse på det :)

Du er flink som klarer å holde deg unna babyting! Jeg sender allerede lange blikk mot småbarnsavdelingen når jeg er i klesbutikker :fnise:

Ååå, så deilig med sydentur! Da må dere nyte den siste kjæresteturen sammen før dere plutselig er småbarnsforeldre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru_Hestehov

:gravid: Juhu, så herlig, nyt følelsen!

Og syden høres jo også bra ut, deilig med et lite avbrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er vel ikke så uvanlig i begynnelsen. Aner ikke om det er noe som gir seg fort, men får satse på det :)

Du er flink som klarer å holde deg unna babyting! Jeg sender allerede lange blikk mot småbarnsavdelingen når jeg er i klesbutikker :fnise:

Ååå, så deilig med sydentur! Da må dere nyte den siste kjæresteturen sammen før dere plutselig er småbarnsforeldre :)

Ja, jeg tørr liksom ikke helt å kikke på babyting enda! Men om jeg er i en butikk og finner noe veldig fint så skal man ikke se vekk i fra at fristelsen blir for stor ;)

Gleder meg veldig til sydentur ja! Eneste som er litt sånn "dumt" er at vi reiser sammen med foreldrene mine, så da må vi jo nesten fortelle dem det når vi er der. Dessuten kommer mamma til å skjønne det uansett, hun har en sånn 6.sans når det kommer til meg :P Husker vi var i syden når jeg var 13 år, så plutselig imens vi var på en restaurant fikk jeg mensen for første gang! Jeg bare: "ææææ, mammaaaaaa, hjeeeelp", og hun bare: "følte faktisk på meg at du kom til å få mensen nå snart, her har du et bind!" hahaha :fnise: Men det blir jo hyggelig å fortelle også da, selv om jeg egentlig ville ventet litt lenger med å fortelle det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:gravid: Juhu, så herlig, nyt følelsen!

Og syden høres jo også bra ut, deilig med et lite avbrekk.

Takk! :laugh:

Ja, gleder meg til ferie nå! Ikke minst for da slipper jeg å tenke at de på jobb finner det ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...