Gå til innhold

Mitt univers :)


amliv88

Anbefalte innlegg

Hei, innom for å følge med på andre som prøver. :)

Selv har jeg ikke gjort annet enn å laste ned enn app på telefonen for å holde orden på syklus ol, får evt sette meg mer inn i dette etterhvert.

Handler du eggeløsningstester på apoteket eller finnes det billigere alternativ?

Jeg har kjøpt både eggløsningstester og graviditetstester på www.billige-tester.no <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Tar kun noen dager fra man bestiller til de er i postkassen :) veldig fornøyd! Har også kjøpt noen digitale clearblue graviditetstester med ukesindikator på www.feelunique.com, 2 stk for 125 kr + frakt og moms :)

Endret av amliv88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da tittet jeg innom igjen :) Siden sist har det for det meste gått i EL-tester! haha :fnise: både morgen og kveld! jeg har vell blitt litt teste-despo! Er nå på syklusdag 21 og I DAG fikk jeg EL-test hvor teststreken var sterkere enn kontrollstreken!! yeeeeaaaah :danse: men det har jammen ikke vært like enkelt å forstå å tyde disse EL-strimlene! Har hatt neeeesten positive i sånn 2-3 dager før i dag, så da satser jeg på negativ test i morgen og dermed EL i morgen :laugh: gøy å spennende å vite at vi kommer til å treffe EL denne gangen!

Har masse tanker om dagen... TENK om det skulle klaffe på første forsøk!! å TENK om vi ikke kan få barn... kjenner begge deler skremmer vannet av meg, selv om tanken på sistnevnte er mye verre...

Hmm, nei, jeg lar vel høre fra meg når jeg er på symptomjakt i DPO-land ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg må LE av meg selv! Negativ EL-test i går, så da var vell EL i går da noe som gjør at jeg er 1 DPO i dag. Og jeg holder på å DØ av utålmodighet! Måtte disse dagene frem til IKM gå FORT!! haha :P

I dag har jeg fri så nå venter husarbeid! yeah... det må jo gjøres! Vi får besøk i dag som blir over helgen og i tillegg har jeg arbeidshelg så da kommer nok DPO-dagene til å gå raskt unna (hope so!).

Ellers synes jeg godt at sommeren kan komme skikkelig nå, vi er jo tross alt i juni! Skyer og 14 grader er liksom ikke helt sommer, ahh.. blir så lei av sånn vær! Enten kan det regne eller så kan det være sol :jolie: Jeg føler meg så bleik! Har jo ikke fått sola meg noenting med unntak av et par dager siste måneden liksom... Kommer til å bli alvorlig solbrent når jeg kommer til syden uten noe underlag. Kanskje jeg må ta noe solarium de neste ukene, men egentlig liker jeg ikke solarium - kjedelig og i tillegg lukter man så ekkelt etterpå! I går kjøpte jeg meg ny bikini på nett :laugh: håper den kommer fortere enn fortest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg gjerne følge med!

Litt morsomt, for når jeg leser det du har skrevet om ømme pupper i to uker, veldig mild mens osv. er det som om jeg kunne ha skrevet det selv :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg gjerne følge med!

Litt morsomt, for når jeg leser det du har skrevet om ømme pupper i to uker, veldig mild mens osv. er det som om jeg kunne ha skrevet det selv :)

Så hyggelig at du vil følge med! :) er du prøver du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man lukter så utrolig rart etter solarium. Har tatt det før sydenturer for å ha litt grunnlag jeg også, tror det kan være lurt altså. Er så kjedelig å være hummer de første dagene :fnise:

Hadde ikke et eneste symptom denne måneden jeg. Fikk jo mensen i dag, og kjenner fortsatt ingen ting. Rart, for vanligvis har jeg skikkelige menssmerter. Og forrige gang var jeg kjempekvalm og hadde ømme brystvorter i uka før IKM. Skjønner ikke no jeg :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig at du vil følge med! :) er du prøver du også?

Ja, sluttet på pilla for bare en drøy måned siden og har nettopp kommet i gang med syklus nå (tror jeg) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker solariumslukta :P hehe!

Vi ligger helt likt vi nå :) Jeg er også 1 DPO i dag om EL testene har vist korrekt. Venter med å oppdatere ticker til jeg er sikker på at det ikke bare var en tulleøkning av LH, og at egget ikke slipper før Mandag, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man lukter så utrolig rart etter solarium. Har tatt det før sydenturer for å ha litt grunnlag jeg også, tror det kan være lurt altså. Er så kjedelig å være hummer de første dagene :fnise:

Hadde ikke et eneste symptom denne måneden jeg. Fikk jo mensen i dag, og kjenner fortsatt ingen ting. Rart, for vanligvis har jeg skikkelige menssmerter. Og forrige gang var jeg kjempekvalm og hadde ømme brystvorter i uka før IKM. Skjønner ikke no jeg :vetikke:

Ja, hummer i syden er noe dritt! Når man liksom har 2 uker til å bli brunest mulig, så vil man ikke ødelegge 2-3 dager med å være hummer :fnise: så det må nok bli litt solarium! Får bare dusje rett etterpå :P

Så merkelig med mens uten symptomer! Jeg kjenner ALLTID på meg når tanta banker på døren for å si det sånn! Sist mnd hadde jeg jo noen helt umenneskelige menssmerter også i dagene før mensen. Håper jeg slipper det denne gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sluttet på pilla for bare en drøy måned siden og har nettopp kommet i gang med syklus nå (tror jeg) :)

Så spennende da!! Jeg syntes det var gøy første gang jeg fikk mensen etter pilleslutt jeg! haha, var liksom så lenge siden sist :P tenker dere å prøve nå med en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker solariumslukta :P hehe!

Vi ligger helt likt vi nå :) Jeg er også 1 DPO i dag om EL testene har vist korrekt. Venter med å oppdatere ticker til jeg er sikker på at det ikke bare var en tulleøkning av LH, og at egget ikke slipper før Mandag, hehe.

Så gøy at vi er likt i syklusen! Ja, jeg tenkte at jeg ikke lager meg syklus-ticker før jeg har regelmessig syklus. Første syklusen etter pilleslutt var 31 dager lang, syklus nr 2 var 35 dager, og i følge EL testene bli denne tredje syklusen minst like lang. Skulle ønsker jeg hadde 28 dagers sykluser, blir så fryktelig lenge å vente hele tiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at vi er likt i syklusen! Ja, jeg tenkte at jeg ikke lager meg syklus-ticker før jeg har regelmessig syklus. Første syklusen etter pilleslutt var 31 dager lang, syklus nr 2 var 35 dager, og i følge EL testene bli denne tredje syklusen minst like lang. Skulle ønsker jeg hadde 28 dagers sykluser, blir så fryktelig lenge å vente hele tiden :P

Skulle også ønske jeg hadde 28-dagers sykluser. Her har de vært på 40 og 39 dager, så nå skal jeg liksom ikke ha EL før 2. juli. Det er lenge til det! :) Men, man får vel bare håpe at de blir normalt korte etter hvert. Og tenkt hvor fort det kommer til å føles da! :fnise: Men vi får håpe at du ikke trenger å vente på å få kortere sykluser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle også ønske jeg hadde 28-dagers sykluser. Her har de vært på 40 og 39 dager, så nå skal jeg liksom ikke ha EL før 2. juli. Det er lenge til det! :) Men, man får vel bare håpe at de blir normalt korte etter hvert. Og tenkt hvor fort det kommer til å føles da! :fnise: Men vi får håpe at du ikke trenger å vente på å få kortere sykluser :)

40 dager, det er umenneskelig lenge når man er prøver :P men ja, syklusene kommer nok til å gå seg til etterhvert som tiden går, og kanskje det blir baby før syklusen har stabilisert seg i det hele tatt :D men egentlig tror jeg nok at vi kommer til å måtte prøve noen pp før spiren sitter, føler det bare på meg. Men det gjør egentlig ikke noe, vi har enda god tid :) Egentlig ser jeg for meg at det ville passet best å fått baby i mai/juni neste år, så det gjør ikke noe om spira ikke sitter på noen pp enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 dager, det er umenneskelig lenge når man er prøver :P men ja, syklusene kommer nok til å gå seg til etterhvert som tiden går, og kanskje det blir baby før syklusen har stabilisert seg i det hele tatt :D men egentlig tror jeg nok at vi kommer til å måtte prøve noen pp før spiren sitter, føler det bare på meg. Men det gjør egentlig ikke noe, vi har enda god tid :) Egentlig ser jeg for meg at det ville passet best å fått baby i mai/juni neste år, så det gjør ikke noe om spira ikke sitter på noen pp enda ;)

Det er akkurat sånn jeg tenker også. Mai/juni er fin tid å få barn på, så jeg ble absolutt ikke skuffa da jeg fikk mensen. Tenker at jeg bare er ett skritt nærmere barn, og jeg kan fortsatt nyte hvitvin på terrassen i sommer :) Vi får satse på at vi blir gravide i august/september :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat sånn jeg tenker også. Mai/juni er fin tid å få barn på, så jeg ble absolutt ikke skuffa da jeg fikk mensen. Tenker at jeg bare er ett skritt nærmere barn, og jeg kan fortsatt nyte hvitvin på terrassen i sommer :) Vi får satse på at vi blir gravide i august/september :)

Ja, jeg er absolutt med å satse på det :laugh: har ubeskrivelig lyst på noen glass sangria i Spania når vi skal dit om en måneds tid ;):vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da!! Jeg syntes det var gøy første gang jeg fikk mensen etter pilleslutt jeg! haha, var liksom så lenge siden sist :P tenker dere å prøve nå med en gang?

Haha, ser den :P Syntes også det var litt stas med mensen nå, men mest fordi da ser jeg at kroppen begynner å normalisere seg :)

Ja, vi begynner å prøve med en gang. Har ingen grunn til å vente og det kan jo ta litt tid før det klaffer, så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, ser den :P Syntes også det var litt stas med mensen nå, men mest fordi da ser jeg at kroppen begynner å normalisere seg :)

Ja, vi begynner å prøve med en gang. Har ingen grunn til å vente og det kan jo ta litt tid før det klaffer, så :)

Ja sant, litt kjekt å se at kroppen fungerer som den skal :) Jeg kjente jeg ble lettet denne mnd av at jeg fikk positiv EL test, for da vet jeg at jeg har eggløsning og at kroppen fungerer skikkelig på det området - man vet jo aldri!

Har du prøvedagbok? ;) Gøy å følge flere i samme situasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sant, litt kjekt å se at kroppen fungerer som den skal :) Jeg kjente jeg ble lettet denne mnd av at jeg fikk positiv EL test, for da vet jeg at jeg har eggløsning og at kroppen fungerer skikkelig på det området - man vet jo aldri!

Har du prøvedagbok? ;) Gøy å følge flere i samme situasjon!

Nei, man vet aldri! Kommer nok til å teste for å sjekke om jeg faktisk har eggløsning selv, om det går en stund uten at det klaffer. Veldig bra at du allerede har eggløsning etter pilleslutt, kom tydeligvis fort i rute :)

Ja, det har jeg! Ligger under a-l, Litchis prøvedagbok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man vet aldri! Kommer nok til å teste for å sjekke om jeg faktisk har eggløsning selv, om det går en stund uten at det klaffer. Veldig bra at du allerede har eggløsning etter pilleslutt, kom tydeligvis fort i rute :)

Ja, det har jeg! Ligger under a-l, Litchis prøvedagbok :)

Da skal jeg sjekke den ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, da var det mandag dere... Synes alltid mandager bringer med seg en litt sånn kjip følelse, iallefall når man har hatt arbeidshelg! Føler liksom at det er sååå lenge til helg igjen (det er det jo faktisk også:P). Jaja, nok syting.

5 dpo og jeg har prøvd å finne noen tegn eller kjenne noen symptomer, men sannheten er at det er ingen! De ømme brystvortene jeg hadde rett etter EL er også borte... Kan jeg ikke bli kvalm å spy litt?! haha, neida. Men det hadde vært sååå koselig om det var en liten mini-spire inni magen... Joda, man får vell bare smøre seg med tålmodighet frem til fredag iallefall. Da er jeg 9 dpo og skal teste, er den negativ da skal jeg ikke teste før ikm. Kommer mensen i neste uke så er det egentlig greit det også, det betyr jo at det kan bli litt sangria og tinto verano på ferien i juli ;)

Tenk at det er ferie om 2 uker!! 4 uker fri! åååå gode gud i himmelen, DET skal bli digg :laugh:

Håper alle har en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...