Gå til innhold

Mitt univers :)


amliv88

Anbefalte innlegg

HERREGUD så langtrukket og kjedelig DPO-land er!!! klikker :P er 8 dpo i dag, måtte svi av en test som selvfølgelig var veldig negativ. Årh.. Synes bare tanta kan komme nå, føler meg ikke litt gravid en gang. Jeg vil i gang med neste pp!

Jaja, da blir det iallefall vin i helgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 dpo og fremdeles ingen tegn eller symptomer på noen ting. Normalt pleier jeg jo å ha gaaanske vondt i puppene i uken før mensen, men denne gangen er det ingenting... Det er jo litt rart! I tillegg har jeg hatt veldig mye rumling i magen i ca 1 uke nå! Vet ikke helt hva det tyder på, men det er iallefall avvik fra normalen :P Var ute og drakk vin i går, tok jo en test som var negativ i forrigårs, men nå føler jeg meg liksom litt fæl. Tenk om jeg skulle være gravid! hmm.. tror ikke jeg skal drikke noe særlig i dpo-land neste pp.

Jeg har så lyst å være gravid! Kom igjen!

Har tenkt på om jeg kanskje ikke vil vite kjønnet når/om jeg blir gravid, tenk så spennende! ååå.. *drømmesegbort*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her drikkes det masse vin i dpo-land :fnise: Men så lenge jeg er i dpo-land tar jeg en test på fredag og om den ikke er positiv drikker jeg med god samvittighet. Spesielt siden jeg ikke har vært sikker på når jeg har hatt EL. Men skjønner at ikke alle tenker som meg da :)

Blir spennende dager fremover da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG... :sjokkert:

Fikk et innfall i går ettermiddag om å ta en graviditetstest, har jo hundrevis av tester liggende. Så tok jeg den da og når de 3 minuttene hadde gått så jeg på testen som jeg 1000% forventet at skulle lyse blendahvit som alltid mot meg, men NEI! Det var NOE der! Veeeeeldig VELDIG svakt, men noe! en heeeelt svak strek :sjokkert: Jeg kjente jeg ble helt varm og kald og begynte å skjelve noe veldig på hendene, ble helt rød i ansiktet! Prøvde å ta meg litt sammen og tenkte at det kan jo være noe feil med testen, så jeg bestemte meg for å ta en ny test i morges. Prøvde å ikke ha noe forventninger, men kjente jo jeg var helt shaky. Men jammen dukket det ikke opp en svaaaaaak svak strek på den også!

Jeg er helt nummen...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SE :sjokkert:

æææææææ, jeg ser den jeg også!!!! Hjelpes. Okei. Pust rolig!!! :D :D :D :D :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om du drakk vin her om dagen syns jeg ikke du burde få dårlig samvittighet. Testen viste jo faktisk negativ. Jeg syns ikke du burde stresse med det :) Men nå som den testen du tok viste en svak strek burde du kanskje holde deg unna! ÆH gurimalla spennende.

Når er IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du drakk vin her om dagen syns jeg ikke du burde få dårlig samvittighet. Testen viste jo faktisk negativ. Jeg syns ikke du burde stresse med det :) Men nå som den testen du tok viste en svak strek burde du kanskje holde deg unna! ÆH gurimalla spennende.

Når er IKM?

Huff ja, jeg føler meg ikke akkurat bedre med tanke på den fylleturen på fredag... Tenk om jeg kan ha ødelagt noe for det som eventuelt er inni livmoren min? Nå ble jeg litt dårlig, tror jeg må google litt om hvor farlig det egentlig kan være å drikke så tidlig i svangerskapet :/ så utrolig dumt gjort av meg, men samtidig er jeg nok ikke den eneste i hele verden som har gjort den feilen. Er jo mange som ikke vet de er gravide før det har gått flere uker og de har gjerne festet hver helg. Men ja, litt dårlig samvittighet nå :(

IKM er på onsdag! Tror ikke jeg skal si noe til kjæresten før det, selv om det er vanskelig å holde seg! Vil ikke han skal bli skuffet om det ikke er noe allikevel.

:gravid::sjokkert::laugh::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, jeg føler meg ikke akkurat bedre med tanke på den fylleturen på fredag... Tenk om jeg kan ha ødelagt noe for det som eventuelt er inni livmoren min? Nå ble jeg litt dårlig, tror jeg må google litt om hvor farlig det egentlig kan være å drikke så tidlig i svangerskapet :/ så utrolig dumt gjort av meg, men samtidig er jeg nok ikke den eneste i hele verden som har gjort den feilen. Er jo mange som ikke vet de er gravide før det har gått flere uker og de har gjerne festet hver helg. Men ja, litt dårlig samvittighet nå :(

IKM er på onsdag! Tror ikke jeg skal si noe til kjæresten før det, selv om det er vanskelig å holde seg! Vil ikke han skal bli skuffet om det ikke er noe allikevel.

:gravid::sjokkert::laugh::bolledeig:

Hold deg unna internett. Jeg lover. Du kommer bare til å bli dårlig og får mer dårlig samvittighet. Du visste jo ikke om det!! Mest sannsynlig så går alt HELT fint.

Mamma røyket under svangerskapet med meg, en eller to om dagen (ish, ja, jeg vet, jeg er litt sur for det....), og jeg har det HELT fint!!! 21 år etter. At du drakk vin en gang, da du til og med ikke visste du var gravid, burde ikke være noe stort problem.

Klem til deg! Jeg håper du oppdaterer oss med en gang på onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten tror jeg at OM du hadde den fyllekulen og du i etterkant har fått positiv strek så har embryoet taklet det helt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten tror jeg at OM du hadde den fyllekulen og du i etterkant har fått positiv strek så har embryoet taklet det helt fint :)

Takk for positive ord :) Jeg tror nok også at det sikkert har gått fint, men er jo litt irritert på meg selv for at jeg ikke tok test på fredagen. Jeg var bare sååå sikker på at den kom til å være negativ siden den var det på torsdagen. Jaja, gjort er gjort. Skal iallefall holde meg laaaangt vekke fra både røyk og alkohol heretter om det skulle vise seg at det faktisk er noe i magen min! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for positive ord :) Jeg tror nok også at det sikkert har gått fint, men er jo litt irritert på meg selv for at jeg ikke tok test på fredagen. Jeg var bare sååå sikker på at den kom til å være negativ siden den var det på torsdagen. Jaja, gjort er gjort. Skal iallefall holde meg laaaangt vekke fra både røyk og alkohol heretter om det skulle vise seg at det faktisk er noe i magen min! :)

Dette er en fin innstilling! Jeg liker det.

Woho! :danse: jeg er så spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en fin innstilling! Jeg liker det.

Woho! :danse: jeg er så spent!

haha, jeg og!!! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var jo ikke svak engang :) Gratulerer! :hoppendeglad: Men jeg synes du burde si fra til kjæresten da.

Har sagt det, klarte jo selvfølgelig ikke å holde meg ;)

men ja, jeg tørr liksom ikke helt å si takk enda!? Huff, er så redd for at dette ikke er noe allikevel, da blir skuffelsen stor! Siden jeg har så mange tester liggende tok jeg en ny i ettermiddag og den var bittelitt sterkere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :danse:

Så gøy at det klaffet så fort for deg! Nå får jeg litt forhåpninger selv også, siden vi hadde ganske lik opplevelse etter pilleslutt :laugh:

Synes absolutt du burde si det til kjæresten din, tenk så glad han blir! :)

Edit: Ser jo nå at du har skrevet at du har sagt det til kjæresten din. Å lese før man svarer er jo teit :rolleyes:

Endret av Litchi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fru_Hestehov

Oi, oi, oi, spennende!!! Gratulerer!

Og tror ikke du skal tenke på vindrikking en kveld, det viktigste er å holde seg unna det fremover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :danse:

Så gøy at det klaffet så fort for deg! Nå får jeg litt forhåpninger selv også, siden vi hadde ganske lik opplevelse etter pilleslutt :laugh:

Synes absolutt du burde si det til kjæresten din, tenk så glad han blir! :)

Edit: Ser jo nå at du har skrevet at du har sagt det til kjæresten din. Å lese før man svarer er jo teit :rolleyes:

TAKK! har ikke gått opp for meg skikkelig enda! Føles helt sykt faktisk!

Krysser fingrene for at det klaffer fort for deg også :)

Jeg måtte jo fortelle kjæresten det i går, jeg var jo helt uttafor så jeg tror han merket at noe var på gang :P viste han strimmeltestene, men han ble ikke overbevist for han syntes streken var for svak. Prøvde å si til han at strek er strek, kan du så mye som skimte en strek der er du gravid! Haha, men han var fremdeles ikke helt med på det. Derfor hjalp det veldig med positiv digital clearblue test i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...