Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?

Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

LillaGorilla<3 skrev (På 6.12.2022 den 8.03):

Følger serien på Youtube, så jeg har sett den seneste episoden fra USA. Fy faen for en ræva far dette mennesket er.. Jeg kan si så mye som at hvis min mann hadde behandlet mine barn slik som han behandler Gabriel, så hadde han røket på huet og ræva ut.

Ekspander  

Det virker som om han har et slags merkelig konkurranseforhold til sønnene sine. Ikke sunt i det hele tatt! Har ikke sett den episoden du sikter til, da.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mmmwhatever skrev (På 7.12.2022 den 16.52):

Det virker som om han har et slags merkelig konkurranseforhold til sønnene sine. Ikke sunt i det hele tatt! Har ikke sett den episoden du sikter til, da.

Ekspander  

Det ligger jo i troen deres sin natur. Andre gutter og etterhvert menn er hva som stopper ens eget gullkantede etterliv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (På 7.12.2022 den 16.52):

Ekspander  

Hvis vi titter på det ville dyrelivet, så er det alltid hanner som ypper og vil sjekke om det er lederemner
i omgivelsene og så skal de sloss...eller krangle som i disse tilfellene hos den Brune familien. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også merket meg øyenbrynene, særlig Robyn ser litt sær ut noen ganger (men for å være ærlig ser jeg mye rare øyenbryn i det virkelige liv også :sjenert:). Lag-på-lag-klærne kommer av at de ønsker å kle seg sømmelig og ikke vise for mye hud. Når de har på seg plagg som kanskje er litt for utringet eller på andre måter ikke hadde fungert alene pleier de å ha en mer dekkende topp under. Jeg synes det er helt greit. Det er jo ikke annerledes enn at Sheldon og de andre i Big Bang Theory går med T-skjorter over langermede topper. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihønepøne skrev (På 7.12.2022 den 23.47):

Det ligger jo i troen deres sin natur. Andre gutter og etterhvert menn er hva som stopper ens eget gullkantede etterliv. 

Ekspander  

Hæ? Er det sant? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (På 8.12.2022 den 22.44):

Hæ? Er det sant? 

Ekspander  

Selvfølgelig. Hvor skal man få minst tre koner fra, gjerne unge og fruktbare, hvis alle andre unge og gamle menn skal ha det samme? 

Antar Kody må ut på jakt igjen etterhvert som konene hans drar. Og da er de eldste sønnene reelle konkurrenter. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LillaGorilla<3 skrev (På 6.12.2022 den 8.03):

Følger serien på Youtube, så jeg har sett den seneste episoden fra USA. Fy faen for en ræva far dette mennesket er.. Jeg kan si så mye som at hvis min mann hadde behandlet mine barn slik som han behandler Gabriel, så hadde han røket på huet og ræva ut.

Ekspander  

Hva skjedde? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWoodville
  Marihønepøne skrev (På 8.12.2022 den 22.54):

Selvfølgelig. Hvor skal man få minst tre koner fra, gjerne unge og fruktbare, hvis alle andre unge og gamle menn skal ha det samme? 

Antar Kody må ut på jakt igjen etterhvert som konene hans drar. Og da er de eldste sønnene reelle konkurrenter. 

Ekspander  

Nei Kody er ikke interessert i flere koner, han vil kun ha Robyn. Tror han er ganske ferdig med hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissWoodville skrev (På 9.12.2022 den 15.49):

SPOILER ALERT!

Da Kody og Robyn fikk korona, så ringte han Gabriel bare for å høre hvor syk han hadde vært da han hadde korona. På hans bursdag. Som Kody hadde glemt, så sønnen fikk ingen gratulasjon. Han hadde ikke snakket med han på et år eller noe

En ræva og bedriten far ja. Helt sykt at han bare bryr seg om Robyn sine barn. Og det er kun fordi Robyn er moren. Han må ha han psykisk feil oppi boksen.

Ekspander  

Synes så synd på Gabriel, jeg gråt med han, var vondt og se :(

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken streaming tjeneste kan man se denne serien på nå? Fulgte nøye med før i tiden, men falt av lasset for et par-tre år siden😄 Ser noen refererer til youtube, ligger hele episoder der? Siste jeg så var at de hadde flyttet og skulle sette opp hus oppi skauen..så litt å ta igjen😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havtåka skrev (På 9.12.2022 den 15.58):

Hvilken streaming tjeneste kan man se denne serien på nå? Fulgte nøye med før i tiden, men falt av lasset for et par-tre år siden😄 Ser noen refererer til youtube, ligger hele episoder der? Siste jeg så var at de hadde flyttet og skulle sette opp hus oppi skauen..så litt å ta igjen😅

Ekspander  

Discovery+. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWoodville
  cas12 skrev (På 9.12.2022 den 15.52):

Synes så synd på Gabriel, jeg gråt med han, var vondt og se :(

Ekspander  

Ja det var veldig vondt. Helt uforståelig at en far kan gjøre noe sånt🙁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissWoodville skrev (På 9.12.2022 den 15.49):

SPOILER ALERT!

Ekspander  

Dette kunne du ha klart å pakke litt inn så de som ville lese det kunne aktivt gjøre det,
så kan vi andre som trofast venter på ny episode på tv fått vite ting da.  :( 
Når det er en mulighet for å skjule innlegget her, så syns jeg at man kan være høflig nok til å bruke det. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWoodville

Jeg blir litt begynnende småirritert på Janelle. Ja det er synd på henne som er gift med denne dusten. Han bryr seg overhodet ikke om henne, hun var bare en del av «pakken». Men samtidig så har hun drevet og unnskyldt denne oppførselen til Kody og på en måte tillatt at sønnene ble dårlig behandlet. Er på høy tid for henne å sette foten kraftig ned, aller mest for barnas skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWoodville
  Hoppetaujenta skrev (På 9.12.2022 den 16.16):

Dette kunne du ha klart å pakke litt inn så de som ville lese det kunne aktivt gjøre det,
så kan vi andre som trofast venter på ny episode på tv fått vite ting da.  :( 
Når det er en mulighet for å skjule innlegget her, så syns jeg at man kan være høflig nok til å bruke det. 

Ekspander  

Herlighet du kunne fint ha latt være å lese-  jeg skrev spoiler alert med store bokstaver !! Jeg vet ikke hvordan jeg pakker det inn. Kan du ikke lese? Du trenger ikke sitte der med en sørgmodig emoji og gjøre meg til en slem og uhøflig person som med vilje ikke pakket den inn. Jeg skrev en advarsel.

Endret av MissWoodville
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  MissWoodville skrev (På 9.12.2022 den 16.17):

Herlighet du kunne fint ha latt være å lese jeg skrev med store bokstaver !!
Jeg vet ikke hvordan jeg pakker det inn. Kan du ikke lese?

Ekspander  

Herlighet? Den utleverende teksten forsvinner ikke selv om det skrives spoiler alert aldri så mye. Det er ikke for å være kranglete at jeg sier dette, men vi må kunne ta hensyn i trådene. Det er helt vanlig å "pakke det inn" så bare spesielt interesserte leser og alle oss andre slipper. Hvis en ikke kan det, så er det jo bare å spørre, så vil en eller annen forklare det. Alle blir fornøyde og ingenting er bedre enn det. Ønsker god førjulsfred i tråden, fra et menneske som fint klarer å lese alt sammen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis skjult innhold

;)     

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWoodville
  Hoppetaujenta skrev (På 9.12.2022 den 16.23):

Herlighet? Den utleverende teksten forsvinner ikke selv om det skrives spoiler alert aldri så mye. Det er ikke for å være kranglete at jeg sier dette, men vi må kunne ta hensyn i trådene. Det er helt vanlig å "pakke det inn" så bare spesielt interesserte leser og alle oss andre slipper. Hvis en ikke kan det, så er det jo bare å spørre, så vil en eller annen forklare det. Alle blir fornøyde og ingenting er bedre enn det. Ønsker god førjulsfred i tråden, fra et menneske som fint klarer å lese alt sammen.

Ekspander  

Ja jeg prøvde å ta hensyn. Du trenger ikke å beskylde meg for noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...