AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #281 Del Skrevet 29. mars 2015 Starter det ikke nå til onsdag da? Anonymous poster hash: efb69...398 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #282 Del Skrevet 29. mars 2015 Om jeg ikke husker feil så er det nå på onsdag 22.30. Får håpe mannen er trøtt å legger seg tidlig, han holder på å spy av denne gjengen, han synes de er grisete. Men jeg vil gjerne se Anonymous poster hash: 2a312...30b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. mars 2015 #283 Del Skrevet 29. mars 2015 Å! Så bra. Klart at jeg må følge med på denne historien som jeg har fulgt i sorger og gleder så lenge. Grisete? Ikke i det hele tatt. Folk er nok heller litt "grisete" i hodene sier nå jeg. Må lage lapp og henge på tv`n. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest- silje Skrevet 29. mars 2015 #284 Del Skrevet 29. mars 2015 Jeg er kjempespent på den nye sesongen! Ifølge reklamen så skal det visst en kvinne til inn i hus? Og de krangler mer angående fremtiden ? Synes det virket ut som om de hadde en så god måte å håndtere familien AS, uten alt for mye drama, men nå kan det se ut som om det snur. Men det kan jo også bare være reklamen som skal høste seere og dermed tatt og klippet i det vide og det brede, slik at det virker verre, enn det egentlig er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 29. mars 2015 #285 Del Skrevet 29. mars 2015 Tror ikke at det kommer en ny kone, nei. Hvor skal hun bo, når de andre har et hus hver? Dele hus med en av de andre? Neppe. Ellers er det nok klippet sånn at det skal virke så ille som mulig, for at folk skal se på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. mars 2015 #286 Del Skrevet 29. mars 2015 Klart at de klipper som det passer dem, for de skal selge et produkt til så mange som mulig.Jeg tror...at det kanskje kan være en av svigermammaene som flytter inn et sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #287 Del Skrevet 29. mars 2015 Å! Så bra. Klart at jeg må følge med på denne historien som jeg har fulgt i sorger og gleder så lenge. Grisete? Ikke i det hele tatt. Folk er nok heller litt "grisete" i hodene sier nå jeg. Må lage lapp og henge på tv`n. Helt enig, får servere fisk på onsdag, da blir man ofte trett Anonymous poster hash: 2a312...30b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. mars 2015 #288 Del Skrevet 29. mars 2015 lol En stor fiskeporsjon. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #289 Del Skrevet 1. april 2015 Så er det skrevet torsk på handlelappen, kokt torsk Anonymous poster hash: 2a312...30b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2015 #290 Del Skrevet 1. april 2015 Han vet ikke hva han har i vente i kveld.... lol 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. april 2015 #291 Del Skrevet 1. april 2015 Gleder meg til nye episoder! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2015 #292 Del Skrevet 1. april 2015 ...og nedtellingen er i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #293 Del Skrevet 1. april 2015 Hvilken kanal er dette på? Anonymous poster hash: 2fde6...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #294 Del Skrevet 1. april 2015 Så er jeg klar, har te i koppen og chips på bordet . Anonymous poster hash: 2a312...30b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2015 #295 Del Skrevet 1. april 2015 TLC-kanalen. Jeg har stor appelsin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2015 #296 Del Skrevet 1. april 2015 Jeg tror...at det kommer til å bli store forandringer der når ungene etter hvert blir store. Jeg tror...at når de splitter opp, vil det komme nye "avsløringer" om hvordan det hele virkelig var. Jeg tror...at jeg ble litt trist av å se denne starten på ny serie. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 1. april 2015 #297 Del Skrevet 1. april 2015 Jeg tror...at det kommer til å bli store forandringer der når ungene etter hvert blir store. Jeg tror...at når de splitter opp, vil det komme nye "avsløringer" om hvordan det hele virkelig var. Jeg tror...at jeg ble litt trist av å se denne starten på ny serie. Det blir jo veldig spennende etterhvert som barna vokser til og flytter ut. Hva binder dem sammen når de ikke har barna å fokusere på? Har de noe annet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 2. april 2015 #298 Del Skrevet 2. april 2015 Har ikke sett episoden enda, men det finnes jo haugevis av slike familier som har holdt sammen selv etter at barna har flyttet ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. april 2015 #299 Del Skrevet 2. april 2015 ...men herr Brown har et stort behov for å vise seg frem...og da bør det helst skje noe som får folk til å ville følge med på hans liv. Skulle ikke forundre meg om det blir flere koner og nye barn etter hvert som de eldste konenes barn blir voksne og forsvinner ut. Han kan neppe leve bare et vanlig liv, stille og rolig tilbaketrukket på en bondegård med sin familie. Action er et nøkkelord. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #300 Del Skrevet 2. april 2015 Jeg er kjempespent på den nye sesongen! Ifølge reklamen så skal det visst en kvinne til inn i hus? Og de krangler mer angående fremtiden ? Synes det virket ut som om de hadde en så god måte å håndtere familien AS, uten alt for mye drama, men nå kan det se ut som om det snur. Men det kan jo også bare være reklamen som skal høste seere og dermed tatt og klippet i det vide og det brede, slik at det virker verre, enn det egentlig er. Det er moren til ChristineAnonymous poster hash: efb69...398 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå