Heiheihei12 Skrevet 19. november #2401 Del Skrevet 19. november Er det noen som vet når den nye sesongen starter i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 19. november #2402 Del Skrevet 19. november https://fandomwire.com/kody-browns-5th-wife-amber-smith-did-kody-really-stoop-so-low-to-keep-robyn-happy-and-save-sister-wives/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 19. november #2403 Del Skrevet 19. november Hoppetaujenta skrev (På 6.10.2024 den 10.19): Ja...men det spørs hvordan hun takler å se ham veldig opptatt av søt, ung og søt ny dame i flokken. Det kan gjøre negative ting med hvem som helst det. . .og hvem vet; kanskje det dukker opp et par småkoner til etter hvert når han først er i "sjarmerende slag". Ja, og når yngre koner får barn, og dermed all oppmerksomheten… dette kommer ikke til å gå bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heiheihei12 Skrevet 21. november #2404 Del Skrevet 21. november Heiheihei12 skrev (På 19.11.2024 den 9.58): Er det noen som vet når den nye sesongen starter i Norge? Fant det ut! 29. november - om noen andre lurer https://presse.warnerbrosdiscovery.no/post/kommer-pa-max-i-november 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 21. november #2405 Del Skrevet 21. november Takk Heiheihei12. Usikker på om det har blitt nevnt allerede, men Maddie og Caleb venter sitt fjerde barn (en jente til). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitalong Skrevet 29. november #2406 Del Skrevet 29. november Første episode av ny sesong ligger på Discovery nå 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 er nok Skrevet 29. november #2407 Del Skrevet 29. november Oi! Hva er dommen etter første episode? Ryktene sier det bare er klipp og lim fra sist sesong, old news, nothing new og bortkastes tid. Jeg håper det tar seg opp etterhvert… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 30. november #2408 Del Skrevet 30. november Jeg følger jo noen av dem på Instagram, så litt rart å se at Mykelti er gravid når tvillingene faktisk nettopp fylte to år. Og Maddie er gravid med nr 3 i serien, mens i skrivende stund er hun gravid med nr 4. Christine har såvidt begynt å date, mens vi alle vet at hun er gift med David. Men sånn er det jo når de filmer lenge før det sendes. Men dommen? Tja, litt kjedelig kanskje? Meri har hakk i plata og prater bare om det samme som forrige sesong. Kody er tydelig bitter og barnslig, nekter å kommentere ting. Han sliter med at enkelte av de eldre barna (særlig Maddie) har tatt avstand fra ham. Jeg ble både overrasket og ikke overrasket over at Robyn sier barna selv burde tatt ansvar for å ha kontakt med faren, men jeg mener i stedet at det er han som har skapt avstanden og først og fremst han som må reparere det. Jeg håper serien blir mer interessant underveis, men jeg spår at det bare blir mer av det samme. Kody som er sur og skylder på alle andre, Robyn som gråter og forteller hvor fælt det er når Kody har det sånn og de tre ekskonene som snakker om hvor fint det er uten Kody. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. november #2409 Del Skrevet 30. november Kjenner at jeg "gleder meg" sånn passe...for dette står mer i stampe enn noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 30. november #2410 Del Skrevet 30. november Det har vært noen litt trauste sesonger nå synes jeg. Det virker litt som de bare prøver å melke den gamle suksessen videre uten at det egentlig er noe nytt innhold. Med unntak av Mykelti (og noen svært få glimt av enkelte av de andre) er ingen av barna med lenger heller (forståelig nok egentlig) så da sitter man igjen med fem slitne og bitre voksne. Kanskje er det å tide å rulle inn og innse at det ikke er noe mer å lage serie av? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 2. desember #2411 Del Skrevet 2. desember Arkana skrev (På 30.11.2024 den 12.07): Det har vært noen litt trauste sesonger nå synes jeg. Det virker litt som de bare prøver å melke den gamle suksessen videre uten at det egentlig er noe nytt innhold. Med unntak av Mykelti (og noen svært få glimt av enkelte av de andre) er ingen av barna med lenger heller (forståelig nok egentlig) så da sitter man igjen med fem slitne og bitre voksne. Kanskje er det å tide å rulle inn og innse at det ikke er noe mer å lage serie av? Den sesongen som er ca halvveis i USA nå har et litt hastigere tempo, og sånn jeg har forstått det skal de prøve komme seg ajour før sesongfinalen. Der er flere av barna med også. Jeg tror det blir en sesong til med SW etter denne. TLC tjener mye penger på dem, og jeg tipper flesteparten av familiemedlemmene ikke sier nei til mer penger heller. Særlig Kody og Robin som nettopp har kjøpt seg et helt nytt, enda større hus. Begriper det ikke. De snakker mer om økonomien i den sesongen som går nå i USA (S19), og jeg håper det graves frem mer. Tror det har vært myw økonomisk rot og utroskap fra R og K sin side. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. desember #2412 Del Skrevet 3. desember Hmm...dette ligger på youtube. Wow. Har ikke blitt mindre storhetstanker på hva de er verdt i alle fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 6. desember #2413 Del Skrevet 6. desember Kody ser virkelig IKKE sin egen rolle i hvordan alt har blitt!! Skylder på alle andre, snakker ikke med mange av barna sine osv osv.... 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 7. desember #2414 Del Skrevet 7. desember Cookie123 skrev (11 timer siden): Kody ser virkelig IKKE sin egen rolle i hvordan alt har blitt!! Skylder på alle andre, snakker ikke med mange av barna sine osv osv.... Det er faktisk helt fascinerende. Både han og Robyn oppfører seg som at ikke halve livet deres faktisk er filmet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 7. desember #2415 Del Skrevet 7. desember Cookie123 skrev (21 timer siden): Kody ser virkelig IKKE sin egen rolle i hvordan alt har blitt!! Skylder på alle andre, snakker ikke med mange av barna sine osv osv.... Narcissist… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 7. desember #2416 Del Skrevet 7. desember yamask skrev (9 timer siden): Det er faktisk helt fascinerende. Både han og Robyn oppfører seg som at ikke halve livet deres faktisk er filmet. Ja, ganske utrolig. Men Robyn har ikke funnet opp kruttet, og er nok fullstendig under hans kontroll (narcissist). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 7. desember #2417 Del Skrevet 7. desember Mmmwhatever skrev (1 time siden): Ja, ganske utrolig. Men Robyn har ikke funnet opp kruttet, og er nok fullstendig under hans kontroll (narcissist). Jeg ser det litt annerledes. Jeg tror absolutt Kody er narsissist, men jeg tror Robyn er smartere enn ham, og at hun trekker i hans tråder. Men de er begge manipulative kjipinger, så sånn sett er det jo helt perfekt at de endte opp med hverandre. De andre konene har fått tidenes glow-up etter de gikk fra ham! Love it! 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember #2418 Del Skrevet 8. desember Enig. Det har vært og er et underlig sirkus det hele... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 9. desember #2419 Del Skrevet 9. desember yamask skrev (På 7.12.2024 den 22.47): Jeg ser det litt annerledes. Jeg tror absolutt Kody er narsissist, men jeg tror Robyn er smartere enn ham, og at hun trekker i hans tråder. Men de er begge manipulative kjipinger, så sånn sett er det jo helt perfekt at de endte opp med hverandre. De andre konene har fått tidenes glow-up etter de gikk fra ham! Love it! Ja, godt mulig du har rett i det. De er uansett en katastrofe sammen. Bra de andre tre konene har kommet seg unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå