Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?

Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Sister-Wives-Christine-Brown-introduces-
  Jo mer jeg ser på de søte ungene, jo mer ser de ut som uekte babyerstatningsdukker. :fnise: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På siste bildet der, ser det ut til at det gjøres opptak. Så da blir vi vel bedre kjent med han i neste sesong 😊

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookie123 skrev (På 12.2.2023 den 10.41):

Han har virkelig forandret seg MYE siden de tidligste sesongene!!!

Ja. Han var mye blidere og hyggeligere før. Nå er han en sur, bitter og grinete sinnatagg som fryser ut sine egne barn hvis de ikke gjør som han vil. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er spørsmålet; kommer Kody og folk i hans hus til å titte etter nyheter og ny mann, eller holder de seg unna.
Tror det blir vanskelig å la det være...selv om han hater henne intenst for tiden.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lin skrev (Akkurat nå):

Når kommer part 2 på Discovery + da tro? 

Ja lurer på det samme. Trodde episoden skulle bli lagt ut i går 🤷🏼‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De legges ut torsdager, gjør de ikke?

Ang hvor mye Kody har forandret seg... Hvis man ser de tidligere sesongene om igjen ser man at Kody er skremmende lik den han fremstår som i dag, det er bare konene som dekker over og tilpasser seg for å vise at polygami stort sett er regnbuer og enhjørninger. Husk at dette programmet ble til for at samfunnet skulle få se at polygami ikke er en kult, at de er vanlige mennesker i en uvanlig situasjon. Det er nok MYE grums som ikke ble vist den gangen, fordi showet hadde en agenda der det ikke var plass til slikt. Mens nå, når konene ikke lenger er fanget i garnet så våger de å vise frem de mørkere sidene og stiller spørsmål ved oppførsel og det de savner i ekteskapene sine. Kody har alltid vært en narsissistisk drittsekk som blomstrer når han får oppmerksomhet og anerkjennelse som patriark, som raste som et korthus da konene ikke lenger var villige til å være med på spillet.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om ting har forandret seg synes jeg likevel ikke budskapet er annerledes. De er ikke en del av en kult og alle valgte polygami av fri vilje og alle kunne forlate ekteskapene når som helst. At ekteskapene ikke ble som de hadde tenkt, at det hadde andre sider enn vi først fikk se og at flere skilte seg er nå en sak, det skjer jo hele tiden med monogame ekteskap også, men uansett hva som har skjedd i serien har de jo likevel vist at de er vanlige mennesker i et litt uvanlig ekteskap. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte en melding til Discovery+.

«Hei, og takk for meldingen din.

Så gøy å se det er interesse for Sister Wives hos oss!

Det er dessverre ikke planlagt når Del 2 og flere episoder av Sister Wives vil bli lagt ut enda. Beklager det.»

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett dette før og plutselig lenge etterpå så dukker de siste episodene opp. 
Men jeg skjønner bare ikke hvorfor man ikke sender hele sesongen med en gang …

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Albbas skrev (1 time siden):

Hvilke episoder er det dere mener mangler? One on One part 2 og 3 er jo sendt? Er det mer? 

2 og 3 er ikke lagt ut på Discovery+
Jeg har ikke tlc så får ikke sett det på lineær tv

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Wenda said:

2 og 3 er ikke lagt ut på Discovery+
Jeg har ikke tlc så får ikke sett det på lineær tv

Så rart når det er sendt på tlc 🤔🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiheihei12 skrev (3 timer siden):

Jeg sendte en melding til Discovery+.

«Hei, og takk for meldingen din.

Så gøy å se det er interesse for Sister Wives hos oss!

Det er dessverre ikke planlagt når Del 2 og flere episoder av Sister Wives vil bli lagt ut enda. Beklager det.»

Men kjære vene, kjøper de ikke hele sesonger?????

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...