yamask Skrevet mandag kl 12:09 #2441 Del Skrevet mandag kl 12:09 Arkana skrev (1 time siden): Jeg synes ikke det så ut som om noen knakk sammen, i negativ forstand i alle fall. Tvert i mot så det for meg ut som om de ble veldig glade, at de endelig skulle få tilhøre familien offisielt også. Ja narrative var jo vinklet sånn, men hvordan tror du 3 unge barn føler av at pappaen deres har sagt ja til å adoptere dem bort sånn egentlig? Jeg syns også det var rørende første gang jeg så det, men nå som jeg vet mer om bakgrunnen og at den biologiske faren ikke var slem slik de prøvde fremstille det får de tårene deres en bismak. De var jo åpenbart glad i pappaen sin! LillaGorilla<3 skrev (4 minutter siden): De truet ham med at han måtte betale de medisinske utgiftene til bla Dayton som hadde skadet seg alvorlig på ATV og trengte kirurgi. Og de prøvde å skylde det på ham/skjule at det var Kody som var tilstede under ulykken. Pluss helseforsikringene til de andre barna. Dette hadde han ikke råd til. Så han ga seg. Han ble dessuten lovet å skulle få se barna sine jevnlig, noe som ikke skjedde. Takk for tilleggsinfo! Bekrefter bare synet mitt på R&K. LillaGorilla<3 skrev (4 minutter siden): Vet ikke om de var forlovet, men eksmannen hennes, faren til de 3 eldste barna, datet søsteren hennes når Robyn gikk etter ham, ja. Mulig jeg har blitt forvirra av ordet "courting" som de bruker der nede! Uansett ganske sjukt gjort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppiluppi84 Skrevet mandag kl 12:20 #2442 Del Skrevet mandag kl 12:20 Har ikke Truley autisme? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet mandag kl 12:27 #2443 Del Skrevet mandag kl 12:27 yamask skrev (15 minutter siden): Ja narrative var jo vinklet sånn, men hvordan tror du 3 unge barn føler av at pappaen deres har sagt ja til å adoptere dem bort sånn egentlig? Jeg syns også det var rørende første gang jeg så det, men nå som jeg vet mer om bakgrunnen og at den biologiske faren ikke var slem slik de prøvde fremstille det får de tårene deres en bismak. De var jo åpenbart glad i pappaen sin! Jeg tenker at det er tre sider av saken. Hans, hennes og sannheten. Og jeg tenker det er vanskelig å stole for mye på noe som helst av det vi leser og ser i media og i serien. Ja, det var nok absolutt vinklet slik at vi skulle synes det var rørende, men jeg tror ikke den andre siden (positiv vinkling av faren og at barna synes det er fælt å bli adoptert) er noe nærmere sannheten det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå