K@tt Skrevet 14. mai 2020 #1021 Del Skrevet 14. mai 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Syns egentlig ikke det er så rart at Meri er litt negativ, det har vert alle mot henne i flere år nå. Mange bittre i den familien der. Tror det hele startet da Kody nektet å gjennomføre assistert befruktning med henne. Kan godt forstå at det kjennes urettferdig at de andre konene skal få mange barn, men når hun spør da nekter han. Hun har helt klart gjort en del ting hun også, som catfish skandalen som ikke er helt bra. Men jeg syns egentlig at de er ganske slemme mot henne. Tror hun føler seg veldig alene. Anonymkode: 236db...8ec Når var dette med assistert befruktning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 14. mai 2020 #1022 Del Skrevet 14. mai 2020 Trodde det var Meri som ikke ville assistert befruktning. At Kody ikke likte ideen, men var villig til å gjennomføre det for Meri sin skyld. men godt mulig jeg surrer. Er jo noen sesonger siden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #1023 Del Skrevet 14. mai 2020 14 minutter siden, Wenda skrev: Trodde det var Meri som ikke ville assistert befruktning. At Kody ikke likte ideen, men var villig til å gjennomføre det for Meri sin skyld. men godt mulig jeg surrer. Er jo noen sesonger siden Han ville ikke gjennomføre det fordi han mente hvis gud ville det kom det til å skje naturlig. Anonymkode: 236db...8ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #1024 Del Skrevet 14. mai 2020 Det er jo virkelig ikke Meri som ødelegger for de andre her, det et jo Christine. Og når alle blir intervjuet hver for seg så sier alle, bortsett fra hun, at de gjerne ville bodd i et stort hus. Så dumt at de ikke kunne sagt det rett foran henne og stilt henne litt til vegg! Synes både Janelle og Meri tenker veldig voksent og modent rundt dette her, mens Christine er opphengt i gamle dager og kun tenker på seg selv. Huset ville jo ikke blitt som det gamle i det hele tatt, så hennes argumenter er helt meningsløse. Hun virker bitter for et eller annet, og hun har ikke tenkt å gå videre. Så nå straffer hun alle i stedet for. Anonymkode: 7fc57...f72 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #1025 Del Skrevet 14. mai 2020 1 time siden, K@tt skrev: Når var dette med assistert befruktning? Mener det var når de først flyttet til vegas 🤔 før de bygde husene. Anonymkode: 236db...8ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #1026 Del Skrevet 14. mai 2020 Bra at Kody virkelig sier tydelig at det er Christine som er den negative her og ødelegger for alle. Og Robyn er helt desperat etter å blidgjøre Christine. Hmm. De eneste sympatiske og voksne blant de damene der er Janelle og Meri nå, vil jeg si. Men det er og kanskje de to som Kody er minst opptatte av.. vet ikke men har en magefølelse. Litt trist å se på egentlig. Har likt Christine før, men kjenner jeg misliker henne skikkelig nå. Anonymkode: 7fc57...f72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #1027 Del Skrevet 14. mai 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo virkelig ikke Meri som ødelegger for de andre her, det et jo Christine. Og når alle blir intervjuet hver for seg så sier alle, bortsett fra hun, at de gjerne ville bodd i et stort hus. Så dumt at de ikke kunne sagt det rett foran henne og stilt henne litt til vegg! Synes både Janelle og Meri tenker veldig voksent og modent rundt dette her, mens Christine er opphengt i gamle dager og kun tenker på seg selv. Huset ville jo ikke blitt som det gamle i det hele tatt, så hennes argumenter er helt meningsløse. Hun virker bitter for et eller annet, og hun har ikke tenkt å gå videre. Så nå straffer hun alle i stedet for. Anonymkode: 7fc57...f72 Tror Christine er bitter fordi Meri behandlet henne så dårlig da de bodde sammen alle sammen. Har ikke inntrykk av at Meri har beklaget oppførselen sin overfor hverken Christine eller Janelle, men serien har jo vist at Janelle har forsøkt å jobbe med Meri og samlivsterapeuten for å forsøke å komme videre. Kanskje Christine ville være mildere stemt angående ett hus dersom Meri forsøkte å unnskylde seg og jobbet for å bedre forholdet dem i mellom. Meri er konstant offer, tenk på meg og mine følelser. Hun klarer ikke forstå at andre mennesker har et annet reaksjonsmønster eller andre ønsker enn henne, hun tråkker på andre hele tiden. Hun er fryktelig passiv agressiv, og aksepterer ikke andres følelser, det er kun rom for hennes følelser. Sånne mennesker er utrolig slitsomme å ha i livet sitt, så jeg forstår Christine veldig godt. Anonymkode: b460f...153 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #1028 Del Skrevet 14. mai 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror Christine er bitter fordi Meri behandlet henne så dårlig da de bodde sammen alle sammen. Har ikke inntrykk av at Meri har beklaget oppførselen sin overfor hverken Christine eller Janelle, men serien har jo vist at Janelle har forsøkt å jobbe med Meri og samlivsterapeuten for å forsøke å komme videre. Kanskje Christine ville være mildere stemt angående ett hus dersom Meri forsøkte å unnskylde seg og jobbet for å bedre forholdet dem i mellom. Meri er konstant offer, tenk på meg og mine følelser. Hun klarer ikke forstå at andre mennesker har et annet reaksjonsmønster eller andre ønsker enn henne, hun tråkker på andre hele tiden. Hun er fryktelig passiv agressiv, og aksepterer ikke andres følelser, det er kun rom for hennes følelser. Sånne mennesker er utrolig slitsomme å ha i livet sitt, så jeg forstår Christine veldig godt. Anonymkode: b460f...153 Ja kanskje det. Men tenker at kanskje det beste uansett er at de bor i hvert sitt hus men nært hverandre, hvis de sliter såpass. Også økonomisk sett er det sikkert lurest. Men skulle ønske Christine kunne oppført seg litt mer ydmykt, så tverr som i dagens episoden har jeg ikke sett henne før. Anonymkode: 7fc57...f72 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #1029 Del Skrevet 14. mai 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Syns egentlig ikke det er så rart at Meri er litt negativ, det har vert alle mot henne i flere år nå. Mange bittre i den familien der. Tror det hele startet da Kody nektet å gjennomføre assistert befruktning med henne. Kan godt forstå at det kjennes urettferdig at de andre konene skal få mange barn, men når hun spør da nekter han. Hun har helt klart gjort en del ting hun også, som catfish skandalen som ikke er helt bra. Men jeg syns egentlig at de er ganske slemme mot henne. Tror hun føler seg veldig alene. Anonymkode: 236db...8ec Men Meri er den som sa nei til både IVF og Robyn som surrogatmor først (sesong 3). Kody var den som pushet på for at hun skulle gjøre det, men hun sa til slutt at hun ikke ville, siden hun følte at hun var for gammel. Kody sa nei da hun spurte igjen flere år senere og det forstår jeg egentlig veldig godt. De hadde da hatt flere runder av diskusjonen og vært frem og tilbake lenge. Jeg tror at hovedgrunnen til at Kody sa nei er fordi Meri neppe ville klart å bestemme seg uansett. Det er feil når de andre har barn og hun ikke, og det er feil når Kody prøver å finne andre løsninger. Til syvende og sist så tror jeg at hun er mest opptatt av å sette seg i en offerrolle der det er synd på henne og jeg tror at det er det, og ikke catfish-skandalen, som har gjort Kody lei. Anonymkode: 83522...949 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 21. mai 2020 #1030 Del Skrevet 21. mai 2020 Hva er greia med den nye tomta ved fjellene? Droppa de det store felleshuset og bygger 4 hus rett ved hverandre istedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #1031 Del Skrevet 21. mai 2020 Syns det var dårlig gjort av Kody å snakke negativt om Meri til de andre i dag uten at hun var tilstede. Greit nok at hun kanskje ombestemmer seg ofte da, men at han sier at hun har gjort det i 30 år og at Robyn alltid har måttet sitte igjen med restene er ikke hyggelig gjort ovenfor sin kone. Det er ting som omhandler deres forhold, så han burde ikke ta det opp med de andre. Anonymkode: ae6f1...633 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #1032 Del Skrevet 22. mai 2020 Vil bare tipse om den kjempemorsomme amerikanske podcasten "Surviving Sister Wifes", et par som analyserer og plukker fra hverandre hver eneste episode. Særlig episoden om krangelen mellom Robin og Meri om hvem som skal eller ikke skal få bo "in the woods" ved Coyote Pass er utrolig vittig, og de tar familien på kornet, med mye humor og varme. De har gått gjennom hele siste sesong, og har nå begynt å se om igjen fra sesong 1. Andre som hører på denne? Anonymkode: 37481...f53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #1033 Del Skrevet 22. mai 2020 Hvor kan man streame Nye episoder av»en mann fire koner»?? Merker her at jeg har gått glipp av en hel del🤣 Anonymkode: d4e55...f71 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #1034 Del Skrevet 22. mai 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Syns det var dårlig gjort av Kody å snakke negativt om Meri til de andre i dag uten at hun var tilstede. Greit nok at hun kanskje ombestemmer seg ofte da, men at han sier at hun har gjort det i 30 år og at Robyn alltid har måttet sitte igjen med restene er ikke hyggelig gjort ovenfor sin kone. Det er ting som omhandler deres forhold, så han burde ikke ta det opp med de andre. Anonymkode: ae6f1...633 Enig med denne. Jeg er ikke fan av Meri, men føler at Kody er med på å forsterke alle problemene som ligger mellom Meri og familien når han baksnakker henne fremfor å sette henne på plass. Jeg tror han har en lang historie med å være ettergivende og favoriserende for Meri, fordi hun er den som har hatt størst temperament og nå som forholdet deres ikke er like godt vil han straffe henne ekstra for det. Husker forøvrig at det samme skjedde da Mariah skulle uteksamineres fra high school. Meri hadde et totalt sammenbrudd fordi hun ikke likte plassene som familien var blitt tildelt og lagde stort oppstyr, men i stedet for å snakke med Meri selv gikk Kody til Robyn og sa at hun måtte slutte å gi etter for "Meri's dramatics". Det morsomste med den episoden er at han gikk langt unna kameramennene for å snakke med Robyn, men glemte at han hadde mikrofon på seg, så på tell all-episoden måtte han beklage seg for dette. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vil bare tipse om den kjempemorsomme amerikanske podcasten "Surviving Sister Wifes", et par som analyserer og plukker fra hverandre hver eneste episode. Særlig episoden om krangelen mellom Robin og Meri om hvem som skal eller ikke skal få bo "in the woods" ved Coyote Pass er utrolig vittig, og de tar familien på kornet, med mye humor og varme. De har gått gjennom hele siste sesong, og har nå begynt å se om igjen fra sesong 1. Andre som hører på denne? Anonymkode: 37481...f53 Kult, takk for tips! Jeg holder på å se serien på nytt, så da er det morsomt å ha noe å lytte til. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor kan man streame Nye episoder av»en mann fire koner»?? Merker her at jeg har gått glipp av en hel del🤣 Anonymkode: d4e55...f71 Dplay har alle sesongene inkludert siste sesong. Ligger noen uker bak sendeskjemaet i USA, så siste del av sesongen er ikke lagt ut ennå. Anonymkode: 83522...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlkoMann Skrevet 22. mai 2020 #1035 Del Skrevet 22. mai 2020 Jeg spurte en pakistaner som jeg jobbet med for noen år siden om han ikke kunne tenke seg fire koner. Jo det ville han gjerne , men det var litt problematisk pga av at han var fattig . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #1036 Del Skrevet 22. mai 2020 Hvorfor vil de ikke bo i Las Vegas lengere? Anonymkode: 991bd...ca2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #1037 Del Skrevet 22. mai 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil de ikke bo i Las Vegas lengere? Anonymkode: 991bd...ca2 Det som har kommet frem i serien er veldig vagt. Det startet vel med at Kody erklærte for konene at han aldri hadde sett på LV som deres endelige hjem (stikk i strid med seremonien de hadde i hagen sin i sesong 4 da de plantet et stort tre for å vise alle at de hadde slått rot der, men okei). Deretter holdt han en slags presentasjon for familien der han snakket om at LV har forandret seg til det verre, mens boligprisene har steget og at de bør komme seg ut så fort de kan. De nevner også at de ikke lengre ønsker å bo i ørkenen (en grunn jeg kan forstå) og at de vil ha et sted der de eldste barna kunne tenke seg å slå seg ned. På Reddit er det mange som spekulerer i at den egentlige grunnen til at de solgte var for å redde seg ut av en økonomisk ruin og at husene var belånt med en type lån der de etter 10 år må innfri hele lånet og at de ikke fikk refinansiert, noe som tvang de til å selge. Om det er noe i akkurat de ryktene vet jeg ikke, men jeg tror det må være noe annet enn det som kommer frem på TV som ligger bak, for hele flyttingen og måten det blir gjort på gir veldig lite mening fra et rasjonelt ståsted. Anonymkode: 83522...949 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #1038 Del Skrevet 22. mai 2020 Det har også blitt spekulert i at det kan ha med Dayton, Robyns eldste sønn, å gjøre. Han skal ha Aspergers, og i Flagstaff er det en spesiell High school for ungdom med autisme/aspergers. Hele flyttingen framstår som fryktelig uorganisert og idiotisk i denne sesongen. De ender opp med å flytte rundt fra utleieleilighet til utleieleilighet, og det å skulle bygge hus (eller ett felles hus) ved Coyote Pass framstår mer og mer som en utopi. Meri flytter tilbake til Las Vegas, Janell pendler frem og tilbake hver helg for å prøve å få solgt husene (som det tar fryktelig lang tid å få solgt), Christine kjøper seg et nytt hus... hvor tar de pengene fra, er et stooort spørsmål hos meg. Anonymkode: 37481...f53 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 22. mai 2020 #1039 Del Skrevet 22. mai 2020 Skal si den diskusjonen mellom robyn og cody skulle drøye ut.. Forstår ikke hvorfor robyn ikke kan flytte inn til en av de andre konene eller leie noe med færre soverom. Det er jo snakk om noen mnd. Alle konene må ikke ha 7 soverom hver i husene til enhver tid, især den lille tida før de får bygd husene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #1040 Del Skrevet 23. mai 2020 12 timer siden, oxycodone skrev: Skal si den diskusjonen mellom robyn og cody skulle drøye ut.. Forstår ikke hvorfor robyn ikke kan flytte inn til en av de andre konene eller leie noe med færre soverom. Det er jo snakk om noen mnd. Alle konene må ikke ha 7 soverom hver i husene til enhver tid, især den lille tida før de får bygd husene sine. De eier et landområde som ikke er klargjort for bygging og har (så vidt vi vet) ikke begynt prosessen med å tegne husene og bygge ut infrastrukturen på tomta. Et optimistisk anslag vil nok være at husene er innflyttingsklare om to år, men det forutsetter at familien har kapital eller muligheten til å låne masse for å få fortgang i sakene. Jeg tipper at 3-5 år er mer realistisk etter som det virker som om de bruker alle pengene sine på å leie gigantiske hus (i alle fall Meri og Robyn). Men fra et fornuftig perspektiv er jeg helt enig i at det er på trynet at de skal bo så bra som mulig når det bare er midlertidig. Robyn virker mye mer kresen enn Janelle og Christine. Kan være fordi de to sistnevnte er godt vant til å stable barna i høyden fra da de bodde i Utah. 😅 Anonymkode: 83522...949 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå