SinfulBby Skrevet 10. mai 2020 #1001 Del Skrevet 10. mai 2020 De blir jo sjalu derfor de ikke vil bo sammen med felles inngang .. da kan de se hverandre og mannen med konen han er sammen med den dagen osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #1002 Del Skrevet 10. mai 2020 30 minutter siden, SinfulBby skrev: De blir jo sjalu derfor de ikke vil bo sammen med felles inngang .. da kan de se hverandre og mannen med konen han er sammen med den dagen osv.. Ja, alle bortsett fra Janelle. Og jeg tror og Meri. Jeg tror faktisk Meri er ferdig med å være sjalu, og vil være et fullverdig medlem av familien. Men Kody straffer henne herfra og til evigheten. Og Robyn nyter å se det. Er en magefølelse jeg har. Christine og Robyn er to sytete og krevende damer som må ha all oppmerksomhet på seg selv, hvis ikke blir de sure. De er nok og ganske sjalue av seg. Og derfor sitter de og skuler på hverandre mens de later som de er venninner. Det blir jo for dumt, de lever i fornektelse. De vet at de deler mann, har sex med han, kysser osv. Men de vil ikke se det i hverdagen?! Full fornektelse og stikke hodet i sanden opplegg. Spesielt siden de alle blir eldre og gamle, barna blir ikke hjemme for alltid. Og så skal alle sitte i hvert sitt hus alene når de er 70? Høres jo kjempe koselig ut.🙄 Anonymkode: 7fc57...f72 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. mai 2020 #1003 Del Skrevet 10. mai 2020 Hehe, ja, kanskje nettopp derfor. De er jo kristne og opptatt av sunne verdier, de ønsker kanskje ikke at barna skal eksponeres for alt mulig rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #1004 Del Skrevet 10. mai 2020 1 minutt siden, Arkana skrev: Hehe, ja, kanskje nettopp derfor. De er jo kristne og opptatt av sunne verdier, de ønsker kanskje ikke at barna skal eksponeres for alt mulig rart. De ønsker ikke at barna skal eksponeres for livsstilen de selv har valgt?😅 Anonymkode: 7fc57...f72 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #1005 Del Skrevet 10. mai 2020 På 9.5.2020 den 11.48, Kala skrev: Jeg stusser veldig på at de ikke går for ett stort hus. De er jo én familie, og har en haug med unger som skal på college. De tenker ikke mye økonomi😳 Meriber tydeligvis veldig ukomfortabel, og føler seg lite trygg. Får litt vondt av henne. Og Kody også. Jeg hadde helker ikke følt meg rotfestet et sted, om jeg skulle pendlet mellom fire "hjem" hele tiden. Bodd fast i en bag liksom. Også Robyn som nekter å kjøpe hus, de ter seg som at de driter penger😅 Vel jeg synes kody er sånn i hode, ikke rotfestet og flyter fra a til b. så han passer sikkert inn i kaoset Anonymkode: e1f38...b1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. mai 2020 #1006 Del Skrevet 10. mai 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: De ønsker ikke at barna skal eksponeres for livsstilen de selv har valgt?😅 Anonymkode: 7fc57...f72 Som sagt sier de at byen har forandret seg, kanskje den har blitt verre. Kanskje har skolene barna går på blitt verre. Det kan jo ikke vi som ikke bor der uttale oss om. Uansett har de jo lov til å flytte om det så var bare fordi de vil se noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #1007 Del Skrevet 10. mai 2020 4 timer siden, Arkana skrev: Som sagt sier de at byen har forandret seg, kanskje den har blitt verre. Kanskje har skolene barna går på blitt verre. Det kan jo ikke vi som ikke bor der uttale oss om. Uansett har de jo lov til å flytte om det så var bare fordi de vil se noe nytt. Det var ikke det jeg kommenterte på, men det at de ikke vil bo i samme hus. Anonymkode: 7fc57...f72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. mai 2020 #1008 Del Skrevet 10. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var ikke det jeg kommenterte på, men det at de ikke vil bo i samme hus. Anonymkode: 7fc57...f72 Ok. Men du kommenterte et innlegg som handlet om hvorfor de flyttet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #1009 Del Skrevet 10. mai 2020 41 minutter siden, Arkana skrev: Ok. Men du kommenterte et innlegg som handlet om hvorfor de flyttet. Tror du må lese igjen. Jeg siterte singel bby, helt øverst. Handlet om sjalusi og husvalg.😊 Anonymkode: 7fc57...f72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 10. mai 2020 #1010 Del Skrevet 10. mai 2020 Skikkelig tabloid-artikkel, men: https://soapdirt.com/sister-wives-kody-brown-not-moving-to-coyote-pass/ Kanskje det rett og slett ikke blir noe stort felleshus likevel? Hadde vært så gøy å sett det huset i virkeligheten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 11. mai 2020 #1011 Del Skrevet 11. mai 2020 (endret) 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror du må lese igjen. Jeg siterte singel bby, helt øverst. Handlet om sjalusi og husvalg.😊 Anonymkode: 7fc57...f72 Det er nok du som må lese om igjen. Du siterte et innlegg jeg skrev som handlet om flyttingen. Innlegg #1004, ikke det som er øverst på siden. Uansett ikke så viktig. Endret 11. mai 2020 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 11. mai 2020 #1012 Del Skrevet 11. mai 2020 Jeg kan ikke se for meg at de tvinger gjennom dette når det er såpass stor motvilje fra minst én av mødrene. Det vil jo bare skape konstant dårlig stemning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 11. mai 2020 #1013 Del Skrevet 11. mai 2020 Jeg lurer forresten på når Aspyn og Mykelti skal få barn. Jeg ville trodd i alle fall Aspyn ville startet ganske raskt etter bryllupet. Mykelti er mer happy-go-lucky, så der forstår jeg at de venter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 11. mai 2020 #1014 Del Skrevet 11. mai 2020 12 timer siden, Arkana skrev: Jeg lurer forresten på når Aspyn og Mykelti skal få barn. Jeg ville trodd i alle fall Aspyn ville startet ganske raskt etter bryllupet. Mykelti er mer happy-go-lucky, så der forstår jeg at de venter. Tror Aspyn sa at de ville vente en god stund før de ville tenke på å få barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 11. mai 2020 #1015 Del Skrevet 11. mai 2020 32 minutter siden, Wenda skrev: Tror Aspyn sa at de ville vente en god stund før de ville tenke på å få barn Ah, det har jeg ikke fått med meg. De er jo unge, så ingen hast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #1016 Del Skrevet 12. mai 2020 Aspyn har jo hatt ansvar for små barn hele livet. Vil sikkert ha litt tid alene før hun får egne barn. Hun er min favoritt av brown barna♥️mild og lun personlighet. Kan nok fort bli utnyttet fordi hun er konfliktsky. Anonymkode: 56777...16b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 12. mai 2020 #1017 Del Skrevet 12. mai 2020 Ja, Aspyn virker som en fin person. Ansvarsfull og snill. Det er sant at hun har hjulpet Christine mye med de yngre barna, så det kan godt være derfor hun vil vente litt. Hun har jo endelig fri. 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #1018 Del Skrevet 13. mai 2020 På 8.5.2020 den 23.19, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke bare Janelle som vil bo i det store huset, Meri vil det jo og. Hvorfor sier hun det ikke høyt? Er hun redd for å havne i unåde hos Christine? Det virker som at Robyn synes ideen og er Ok, men at hun vil spille diplomatisk. Robyn er jammen noe for seg selv. Hun kommer hele tiden med kommentarer som underbygger noe hun vil, men pakker det inn slik at ingen kan ta henne på det. F eks hun sier: ja dette fikk meg til å tenke på at vi trenger større plass. Og Kody går rett på limpinnen og snakker om det store huset og alle blir sure. Selv om jeg er overbevist om at det var akkurat det Robyn ønsket. Og hun lager en big deal ut av at de vil senke prisen på huset hennes, og lager en liksom-krangel med Kody for å vinne likes fra de andre konene, mens hun egentlig er helt enig med han og plutselig vipps så er huset solgt etter to uker. Jeg kan forstå at Christine vil bo i eget hus. Hun har flere hjemmeboende barn og blir ikke ensom med det første. Det samme gjelder for Robyn, ett fett for hun. Men Janelle og Meri som er alene og snart alene hjemme, så tenker de nok litt mer fremover og kjenner mer på at de er alene. Og når alle ungene er flyttet ut, skal de bo i hvert sitt hus alene mens Kody flytter rundt? Da blir det en uke med mannen og tre alene? Tror ikke Christine tenker så langt frem, og tror hun er livredd for å se Kody og Robyn sammen. Det er jo forståelig, men sånn er jo familien hun frivillig er medlem av? Hun passer ikke helt inn i rollen som poly-kone. Hva tenker dere, er det greit at EN av konene skal kunne ødelegge hele planen, hvis de andre ønsker den? Og hvorfor tror dere at Meri ikke sier høyt hva hun vil? Hva er hun redd for? Hun vet jo at Kody vil bo i et stort hus! Og hvorfor sier ikke Robyn høyt hva hun vil? Er hun redd for å miste rollen som «diplomat»? Jeg føler og at Janelle av en eller grunn er litt upopulær og ingen er særlig interessert i å bli venninne med henne. Synes litt synd på henne. Anonymkode: 7fc57...f72 Jeg tror Christine virkelig blomstret av å bo alene i Vegas. Av alle konene er hun den eneste som aldri har prøvd å bo alene (Meri og Kody var alene i noen år, Janelle flyttet på et tidspunkt til sitt eget hjem på grunn av konflikter i huset mens Christine fortsatte å bo med Meri). I boken er alle ganske åpne om at det var en del konflikter da de prøvde å bo i samme hus tidligere, og mange av de konfliktene ser ut til å fortsatt henge igjen hvis man ser på den stive dynamikken som fortsatt finnes mellom Meri og Janelle/Christine. At Meri og Robyn ikke snakker så veldig høyt om meningene sine sier vel også litt om familiedynamikken. Da episoden der de diskuterer ett hus-ideen ble sendt i USA skrev Robyn følgende på Twitter: "If it was safe emotionally I would have liked to ask all the hard questions about why it did work or why it didn’t work when my family did live in one home." og det sier for meg alt om hvorfor ett hus er en dårlig ide. Hvis det føles vanskelig å snakke om hvordan det var å bo sammen før, så kan jeg bare se for meg hvor vanskelig det skulle blitt å bli enige om alt man må finne ut av for å bygge et felles hus. Anonymkode: 83522...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #1019 Del Skrevet 13. mai 2020 Vedder på at Christine og hele familien hadde vært overlykkelige over å bo sammen i ett hus hvis bare ikke Meri ble med på lasset. Hun har beef med alle sammen, og hun har så utrolig tung og negativ energi. Når jeg føler meg emosjonelt utslitt av å se henne på TV-skjermen min i noen minutter, kan jeg bare tenke meg hvordan det må oppleves å bo sammen med henne. Anonymkode: b460f...153 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #1020 Del Skrevet 14. mai 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Vedder på at Christine og hele familien hadde vært overlykkelige over å bo sammen i ett hus hvis bare ikke Meri ble med på lasset. Hun har beef med alle sammen, og hun har så utrolig tung og negativ energi. Når jeg føler meg emosjonelt utslitt av å se henne på TV-skjermen min i noen minutter, kan jeg bare tenke meg hvordan det må oppleves å bo sammen med henne. Anonymkode: b460f...153 Syns egentlig ikke det er så rart at Meri er litt negativ, det har vert alle mot henne i flere år nå. Mange bittre i den familien der. Tror det hele startet da Kody nektet å gjennomføre assistert befruktning med henne. Kan godt forstå at det kjennes urettferdig at de andre konene skal få mange barn, men når hun spør da nekter han. Hun har helt klart gjort en del ting hun også, som catfish skandalen som ikke er helt bra. Men jeg syns egentlig at de er ganske slemme mot henne. Tror hun føler seg veldig alene. Anonymkode: 236db...8ec 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå