Wenda Skrevet 8. mai 2020 #981 Del Skrevet 8. mai 2020 7 minutter siden, Vinglass skrev: Skjul innhold Noen som har sett den nyeste episoden på dplay? Synes han taklet det veldig dårlig , da han skulle lære Truly å sykle. Sa hun var for liten til å ha egne meninger. Da hun ga uttrykk for å være redd. Lo åpenlyst av henne. Fikk så vondt av henne ♥️ heldig som har Christine da. Så ille var det da ikke. Forskjell på å hånle av noen og le av situasjonen. Noen unger må også pushes litt for å komme litt utenfor komfortsonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #982 Del Skrevet 8. mai 2020 Synes det er underlig at det som sendes i den nye sesongen ble filmet for ett og et halvt år til to år siden. Så lang tid er egentlig ikke vanlig i andre realityserier, selv om jeg skjønner at det kan ta litt tid fra programmet filmes til det sendes. Men det kan nok kanskje skyldes at det er lite nytt og spennende som skjer i livene deres sammenlignet med før, og at filmetiden må dras ut for å ha nok materiale til å lage en ny sesong. Anonymkode: 95194...99f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #983 Del Skrevet 8. mai 2020 På 6.3.2013 den 23.45, Gjest Sanne__ skrev: Kan dere forstå at med polygami eller hva det heter for noe at ikke Kody blir fullstendig utslitt som må farte rundt til alle sine fire koner skjøtte barn og hjem. Og at ikke konene blir sjalu er for meg en gåte.. Tror dere de holder ut for pengenes skyld+ for de må jo utvilsom innkassere en del på dette realityshowet.. Jeg tror han har ADHD og har veldig dårlig konsentrasjon. Synes han virker helt fjern og ikke får med seg noe av hva som skjer med alle damene. Anonymkode: e1f38...b1e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #984 Del Skrevet 8. mai 2020 Skulle hatt fire jeg. Tenk å få forskjellig mus hver fjerde dag. Anonymkode: a382b...0ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. mai 2020 #985 Del Skrevet 8. mai 2020 De filmer jo åpenbart ikke hele tiden. Forrige uke var det jul, denne uken var det Valentine's Day, så plutselig to måneder fram i tid uten at vi har fått sett hva som skjer i mellomtiden. Så en sesong er nok filmet over veldig lang tid. Og programmet ble sikkert vist i USA i fjor høst, og så tar det enda litt tid før det har kommet til norske kanaler. Det er jo virkelig ikke uvanlig at utenlandske programmer bruker tid på å komme til oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #986 Del Skrevet 8. mai 2020 Det er jo ikke bare Janelle som vil bo i det store huset, Meri vil det jo og. Hvorfor sier hun det ikke høyt? Er hun redd for å havne i unåde hos Christine? Det virker som at Robyn synes ideen og er Ok, men at hun vil spille diplomatisk. Robyn er jammen noe for seg selv. Hun kommer hele tiden med kommentarer som underbygger noe hun vil, men pakker det inn slik at ingen kan ta henne på det. F eks hun sier: ja dette fikk meg til å tenke på at vi trenger større plass. Og Kody går rett på limpinnen og snakker om det store huset og alle blir sure. Selv om jeg er overbevist om at det var akkurat det Robyn ønsket. Og hun lager en big deal ut av at de vil senke prisen på huset hennes, og lager en liksom-krangel med Kody for å vinne likes fra de andre konene, mens hun egentlig er helt enig med han og plutselig vipps så er huset solgt etter to uker. Jeg kan forstå at Christine vil bo i eget hus. Hun har flere hjemmeboende barn og blir ikke ensom med det første. Det samme gjelder for Robyn, ett fett for hun. Men Janelle og Meri som er alene og snart alene hjemme, så tenker de nok litt mer fremover og kjenner mer på at de er alene. Og når alle ungene er flyttet ut, skal de bo i hvert sitt hus alene mens Kody flytter rundt? Da blir det en uke med mannen og tre alene? Tror ikke Christine tenker så langt frem, og tror hun er livredd for å se Kody og Robyn sammen. Det er jo forståelig, men sånn er jo familien hun frivillig er medlem av? Hun passer ikke helt inn i rollen som poly-kone. Hva tenker dere, er det greit at EN av konene skal kunne ødelegge hele planen, hvis de andre ønsker den? Og hvorfor tror dere at Meri ikke sier høyt hva hun vil? Hva er hun redd for? Hun vet jo at Kody vil bo i et stort hus! Og hvorfor sier ikke Robyn høyt hva hun vil? Er hun redd for å miste rollen som «diplomat»? Jeg føler og at Janelle av en eller grunn er litt upopulær og ingen er særlig interessert i å bli venninne med henne. Synes litt synd på henne. Anonymkode: 7fc57...f72 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. mai 2020 #987 Del Skrevet 8. mai 2020 Jeg synes jo det er synd hvis én av fem skal ødelegge for alt, men samtidig blir det neppe hyggelig for noen om Christine tvinges til en boform hun ikke trives med heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 8. mai 2020 #988 Del Skrevet 8. mai 2020 I denne ukens episode (Valentines), synes jeg Meri virket veldig stille og ukomfortabel i gruppeintervjuene, ser ut som hun føler seg litt utenfor. Christine virker supersjalu på Robyn, noe som kanskje ikke er så rart, for hun har vel seilet opp som wife nr 1. Christine vil ikke se Kody sammen med henne, det er derfor hun ikke vil ha det store huset. Janelle er egentlig den enkleste, mest lojale søsterkona, som virkelig liker "greia". Robyn og Christine ville nok helst hatt Kody for seg selv, og Meri ville nok helst vært singel. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 9. mai 2020 #989 Del Skrevet 9. mai 2020 9 timer siden, Meadow skrev: I denne ukens episode (Valentines), synes jeg Meri virket veldig stille og ukomfortabel i gruppeintervjuene, ser ut som hun føler seg litt utenfor. Christine virker supersjalu på Robyn, noe som kanskje ikke er så rart, for hun har vel seilet opp som wife nr 1. Christine vil ikke se Kody sammen med henne, det er derfor hun ikke vil ha det store huset. Janelle er egentlig den enkleste, mest lojale søsterkona, som virkelig liker "greia". Robyn og Christine ville nok helst hatt Kody for seg selv, og Meri ville nok helst vært singel. Enig om Meri, men jeg synes hun har virket stille og ukomfortabel i et par episoder nå. Hun ser bort når alle de andre snakker, hun har meldt seg litt ut synes jeg. Utenom når hun snakker selv. Men hun får som regel ikke blikkontakt med de andre, sitter bare der og ser en annen vei. Syntes Robyn virket negativ til huset i jule-episoden, men det kan hende det var spill fra hennes side. Christine er jo skikkelig mot idéen, og jeg trodde Meri var det også men hun har gått for strategien å se hva de andre mener før hun kommer med en mening, som hun selv sa. Enda et tegn på at hun har meldt seg ut/gitt opp, hun gidder ikke ha egen mening eller i alle fall komme med meningen sin men bare blir med på det de andre sier og vil gjøre. Janelle er nok den "enkleste" ja, hun er jo stort sett fornøyd og blid virker det som. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #990 Del Skrevet 9. mai 2020 Tror meri melder seg litt ut fordi det hun sier blir ofte tatt opp i verste mening av bla kody og de andre konene. Som f.eks på tomta så sa hun bare hva kody hadde sagt til henne og det ble mye drama. Syns alle virker stressa og sinte.. Robyn og Kody krangler mye, barna er stressa og får panikk anfall. Tror det hadde vert bedre for alle om de ble i vegas Anonymkode: 236db...8ec 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mai 2020 #991 Del Skrevet 9. mai 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler og at Janelle av en eller grunn er litt upopulær og ingen er særlig interessert i å bli venninne med henne. Anonymkode: 7fc57...f72 Hun er en litt utypisk dame blant dem, for hun fokuserer ikke på "følelser" først og fremst, men på praktiske ting som er til det beste for ungene og familien. Det er derfor hun og Kody er mere kamerater som kan diskutere på et annet nivå og det funker mye bedre enn all sjalusien og dramaet som pågår stort sett hele tiden hos de andre. Kanskje de ser at hun fikser forhold og søsterkoner bedre enn de selv gjør og blir litt distanserte overfor henne p.g.a. det? Det er faktisk henne jeg ender opp med å like best av dem. Saklig og hardtjobbende for å få et slikt liv til å fungere. Setter ikke seg selv først. Med mindre det er mye vi ikke har fått fatt i her, så tror jeg at hun er den som klarer poly-livet best, fordi hun nok har et mere helhetlig fokus på hva det skal dreie seg om. Familien! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kala Skrevet 9. mai 2020 #992 Del Skrevet 9. mai 2020 Jeg stusser veldig på at de ikke går for ett stort hus. De er jo én familie, og har en haug med unger som skal på college. De tenker ikke mye økonomi😳 Meriber tydeligvis veldig ukomfortabel, og føler seg lite trygg. Får litt vondt av henne. Og Kody også. Jeg hadde helker ikke følt meg rotfestet et sted, om jeg skulle pendlet mellom fire "hjem" hele tiden. Bodd fast i en bag liksom. Også Robyn som nekter å kjøpe hus, de ter seg som at de driter penger😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mai 2020 #993 Del Skrevet 9. mai 2020 Den gamle introen hvor han snakker om at kjærligheten skal multipliseres,- ikke deles opp...han tenker jo ikke så langt den karen, for han får den multipliserte opplevelsen av kjærlighet fra alle konene og alle barna, mens konene faktisk må dele han mellom seg og vente til han igjen har "tid" til bare dem. Det er noe som ikke helt rimer der... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #994 Del Skrevet 9. mai 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler og at Janelle av en eller grunn er litt upopulær og ingen er særlig interessert i å bli venninne med henne. Synes litt synd på henne. Anonymkode: 7fc57...f72 Jeg tror det kommer av flere ting. Janelle har alltid jobbet, hun kan forsørge seg selv og er sånn sett ikke avhengig av familien for å ha tak over hodet, mat på bordet og kunne oppdra ungene. Hun er også den som har lykkes best med barneoppdragelsen, og fått selvstendige unger som tar gode veivalg. Hun er den eneste av damene som har biologiske barnebarn, som jeg vil tror gir en viss misunnelse i en så barnefokusert gjeng. Hun har også flere ganger vist at hun følger sin egen vei og det som er viktig for henne, fremfor å bli dratt inn i drama om alt mulig. Sannsynligvis er det derfor hun og Kody har et godt forhold fremdeles. Så jeg tror hun er upopulær fordi hun og barna hennes gjør det bra, rett og slett misunnelse fra resten. Anonymkode: 9d9ca...9fc 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duplexx Skrevet 9. mai 2020 #995 Del Skrevet 9. mai 2020 På 8.5.2020 den 13.45, Vinglass skrev: Vis skjult innhold Noen som har sett den nyeste episoden på dplay? Synes han taklet det veldig dårlig , da han skulle lære Truly å sykle. Sa hun var for liten til å ha egne meninger. Da hun ga uttrykk for å være redd. Lo åpenlyst av henne. Fikk så vondt av henne ♥️ heldig som har Christine da. Som forelder var det helt gjenkjennelig. Man er ikke alltid diplomatisk og pedagogisk. Man går dritt lei sutringen til egne unger, selv om de er flinke og setter ord på hva som er vanskelig. Ikke helt heldig av han, men ikke verdens undergang. Og helt normalt i ny og ne 😜 På 7.5.2020 den 18.37, Hoppetaujenta skrev: Det tar litt tid fordi de jo må rekke å spille inn nye episoder og leve litt innimellom. Vi får smøre oss...eller flytte til Flagstaff sånn helt tilfeldigvis...og sende direkte derfra til oss på KG som ikke klarer å vente. Hadde betalt deg GODE penger for å få med meg den streamen!!😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #996 Del Skrevet 9. mai 2020 Liker Janelle best 💛 har likt henne best siden første sesong. Hun virkergeniun og varm, og har et smart hode. Anonymkode: f6258...8cb 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. mai 2020 #997 Del Skrevet 9. mai 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun er også den som har lykkes best med barneoppdragelsen, og fått selvstendige unger som tar gode veivalg. Anonymkode: 9d9ca...9fc Hvorfor i all verden mener du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 10. mai 2020 #998 Del Skrevet 10. mai 2020 Jeg har egentlig ikke fulgt veldig godt med fra starten, sett én episode her og én episode der fra forskjellige sesonger før jeg nå har begynt å se den nyeste sesongen på TLC. Det jeg ikke skjønner eller ikke har fått med meg er hvorfor de flyttet fra Vegas? Det virker jo som de fleste trivdes veldig godt der og de snakker stadig om hvor mye de savner husene i Vegas? Var det pengene, at det ble for dyrt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. mai 2020 #999 Del Skrevet 10. mai 2020 Offisielt flyttet de fordi de mente Las Vegas har forandret seg de siste årene og de bekymret seg for hva barna deres ble eksponert for, de ønsket rett og slett å flytte til et tryggere sted. Hovedønsket har vel alltid vært å flytte tilbake til Utah. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mai 2020 #1000 Del Skrevet 10. mai 2020 Det er jo veldig rart i såfall, for Las Vegas har jo alltid vært stedet der alt er tillatt og alle grenser overskrides. Alltid. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå