Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?

Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ser at det er kommet noen episoder fra den nye sesongen på Dplay nå. Noen som vet hvor ofte det legges ut nye episoder? 

Ut ifra de episodene som ligger ute nå så synes jeg det virker som om familien angrer litt på at de flyttet. De er spredd for alle vinder og betaler lån/leie for 9 eiendommer (!!!) og sliter med å selge husene i LV. Får litt assosiasjoner til en gjeng 18-åringer som på død og liv ville flytte på hybel, men som angrer seg når de ser realitetene av det. 

Anonymkode: 83522...949

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

...men vi som faktisk venter til det sendes på tv vil gjerne beholde spenningen til det dukker opp der. Kan du være så snill å skjule det du skriver så resten slipper å vite om det? Tenk litt på andre nå. 

Anonymkode: 8d592...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser at det er kommet noen episoder fra den nye sesongen på Dplay nå. Noen som vet hvor ofte det legges ut nye episoder? 

Ut ifra de episodene som ligger ute nå så synes jeg det virker som om familien angrer litt på at de flyttet. De er spredd for alle vinder og betaler lån/leie for 9 eiendommer (!!!) og sliter med å selge husene i LV. Får litt assosiasjoner til en gjeng 18-åringer som på død og liv ville flytte på hybel, men som angrer seg når de ser realitetene av det. 

Legges ut ny episode hver torsdag. For de som ser serien på tlc, så ser det ut som om de skal starte å sende den i april. 

Anonymkode: 95194...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 17.11.2019 den 17.37, Mysticgirl skrev:

Har glemt å få med meg noen episoder. Noen som kan oppdatere meg på hvorfor de plutselig skal flytte fra husene igjen? Hadde ikke de nettopp flyttet?Og hvor skal de flytte ? 

På amerikanske forum snakkes det om at årsaken til at de flyttet, er at Robin sin sønn med autisme skal begynne på college. Visstnok så er det et college i flagstaff som tilrettelegger for personer med slike utfordringer. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Igjen: går det ikke an å ikke røpe alt sammen da dere?!? Lag dere egen tråd for dette om dere ikke klarer å vente. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Igjen: går det ikke an å ikke røpe alt sammen da dere?!? Lag dere egen tråd for dette om dere ikke klarer å vente. 

Herregud. Det er vel ikke vår feil at du ikke har sett ferdig tidligere sesonger. Det jeg skrev er noe som kom fram i forrige sesong. I tillegg kan jeg ikke se hvordan det  å oppgi sendetider for et program kan karakteriseres som  «å røpe ting»....

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ro deg ned ! Hvorfor går du inn i denne tråden hvis du ikke vil bli spoilet? 

Tilbake til tema . Synes det er så slemt ovenfor hele familien at de flytter bare pga Robyns eldste sønn. Det går jo hardt ut over Jenelles ene sønn . Er Robyns sønn mer verdt i deres bok? De eier virkelig ikke økonomisk sans de folka der. Fasinerende  ,de burde holdt seg i las Vegas.

Anonymkode: 56777...16b

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

...men vi som faktisk venter til det sendes på tv vil gjerne beholde spenningen til det dukker opp der. Kan du være så snill å skjule det du skriver så resten slipper å vite om det? Tenk litt på andre nå. 

Beklager, ikke meningen å ødelegge spenningen for deg, men jeg vet jo ikke når de ulike sesongene går på TV? Det ligger ute på nett, og de fleste ser det nok der, men dere som ser det på TV kan jo lage en egen tråd for sendeskjemaet der? :)

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Ser flere av konene ikke vil flytte i et stort hus der alle er samlet 😂 Skjønner egentlig ikke hvorfor de vil være gift med samme mann, men ikke bo sammen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

men dere som ser det på TV kan jo lage en egen tråd for sendeskjemaet der? :)

Er det ikke det denne tråden er for da? TLC-sendetider? Normalt sett så ser folk på tv, mens de som ikke klarer å vente  ha det før. Da er det vel rimelig at dere lager deres egen så dere kan snakke sammen om alt der før vi andre har sett det? Dere tar jo spenningen fra vanlig tlc-program. De reklamerer for at det starter ny sesong på tlc nå snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OH MY GOD JEG KAN IKKE VENTE MED Å SE DEN NYE SESONGEN!
Jeg elsker denne familien og jeg aner ikke hvorfor. Jeg syns de er så søte. Og han er kjekk på en stygg måte. Han er sjarmerende og uspiselig på samme tid. Syns også mødrene er like tafatte og oppegående som de er spennende å se på. Dynamikken deres fascinerer meg så grenseløst. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke det denne tråden er for da? TLC-sendetider? Normalt sett så ser folk på tv, mens de som ikke klarer å vente  ha det før. Da er det vel rimelig at dere lager deres egen så dere kan snakke sammen om alt der før vi andre har sett det? Dere tar jo spenningen fra vanlig tlc-program. De reklamerer for at det starter ny sesong på tlc nå snart. 

Vi har da diskutert fra både sendetidene til USA, dplay og TLC, i tillegg til hva man har sett i sosiale medier her så langt i denne tråden, ingen grunn til å slutte med det. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, Mysticgirl skrev:

Ser flere av konene ikke vil flytte i et stort hus der alle er samlet 😂 Skjønner egentlig ikke hvorfor de vil være gift med samme mann, men ikke bo sammen? 

En konspirasjonsteori fra reddit er at Christine har et forhold til noen i kamereacrewet, og at det er derfor hun nekter å bo med de i andre. Dette skal visstnok også forklare hvorfor hun nå ser yngre ut en noensinne og stråler som aldri før. 
Så klart bare tull, men synes det var litt morsomt læll😜.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, duplexx skrev:

Jeg elsker denne familien og jeg aner ikke hvorfor. Jeg syns de er så søte. Og han er kjekk på en stygg måte. Han er sjarmerende og uspiselig på samme tid. Syns også mødrene er like tafatte og oppegående som de er spennende å se på. Dynamikken deres fascinerer meg så grenseløst. 

triple_h.gif

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ja jeg mistenker og at det er pga sønnen til Robin at de flyttet dit. Hvorfor i all verden velge det stedet hvis ikke? Man må jo nesten ha en grunn eller en tilknytning for å flytte dit. Jeg fatter ikke at de andre konene gikk med på dette. Er de så redde for å bli alene?

Anonymkode: 7fc57...f72

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, duplexx skrev:

Du klarte på mirakuløst vis å si akkurat det jeg mener, har bare aldri klart ordlegge det ordentlig før.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg mistenker og at det er pga sønnen til Robin at de flyttet dit. Hvorfor i all verden velge det stedet hvis ikke? Man må jo nesten ha en grunn eller en tilknytning for å flytte dit. Jeg fatter ikke at de andre konene gikk med på dette. Er de så redde for å bli alene?

Anonymkode: 7fc57...f72

I tillegg til det med Robyns sønn, spekuleres det i om at de også valgte å flytte pga de trengte en historie for å ikke bli droppa av tlc. Visstnok har seertallene falt ganske mye, og de får nå betalt mindre enn tidligere. For å ikke bli droppa, trenger de nok ha en historie og drama osv. 
Selv om både Meri og Christine visstnok gjør det bra med det der pyramidelignende klesmerket, er det vel neppe nok til å forsørge hele familien bare på det. 
I tillegg spekuleres det i om at de så seg nødt til å flytta fra vegas pga lånene. At det kan ha vært den typen lån der man betaler mindre i starten, for så å betale mer etterhvert. Derfor måtte husene selges før lånene ble store.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det går jo på TV hver torsdag? 

Hva er ryktene om sønnen til robyn?

Anonymkode: 641aa...458

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...