Gå til innhold

Cindi rocker mammatilværelsen, eller noe sånt :P

Cindi

Anbefalte innlegg

Han hadde siste dagen i prøvetiden i dag... Har jobbet der i et halvt år, og stått på som få. Men de hadde ikke råd til å forlenge kontrakten hans. Det er en del som har mistet jobben i firmaet siste månedene pga økonomi... Kjipt. Veldig kjipt. Og jeg ble sint fordi de ikke hadde sagt nooooe før. Han fikk vite det på siste dagen i prøvetiden liksom. Fy faen...

Han er ikke sint. Han er bare trist. Jeg er sinta.

Jeg klarer ikke å slappe av før jeg har sett bebis. Jeg VET jo ikke hvordan det går der inne, selv om jeg er i uke 12. Skulle ønske jeg hadde en monitor og kunne titte inn for å se om det lille hjertet banket og bebis hadde det fint.

Ja, det får du nok. :) Både her og "IRL" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Inggolf

Hallooo på seg i stua :vinke:

Takk for en fin dag i dag!

Det var så trivelig med skravvel, sol, øl (iskaffe) og stas :strix:

Koser du deg hjemme sammen mannen i kveld eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Ja, sånn er det. Må bare bli plassert mat foran nå. :P

Jeg ble hjemme i kveld sammen med mannen. Han kjøpte meg en nydelig bukett med roser og erteblomster. Det falt i smak. Kjærsten miiin: :roser:

I kveld har jeg vært enormt dårlig... Var veldig dårlig i hele går, og har vært dårlig siden jeg kom hjem fra byen i dag i fem-tiden. Kjenner det tærer på psykisk. Er så sliten av å hele tiden være kvalm, ha dårlig matlyst, alt smaker kjipt, får ikke sove om nettene, er svimmel, vondt i hodet, sure oppstøt etc etc... Det er den kroniske kvalmen som er verst. Den tar veldig på energien min, og jeg kjenner at jeg ikke har så mye mer å tære på nå. Håper virkelig det går over snart... foreløpig blir det bare verre og verre, og jeg er skikkelig sliten. :grine:

Snakket med mamma på telefonen i sta, og hun var dritkjip. Hun fantes ikke trøstende eller omsorgsfull. Bare: "skjerp deg. hvordan tror du folk rundt deg har det når du syter sånn? tenk litt positivt og vær takknemlig for at du er gravid."

Det var virkelig ikke noen hyggelig samtale. :sukk:

Det er faktisk ikke sånn at jeg prøver å være en byrde for alle rundt meg. Jeg prøver å holde ut, ut jeg prøver å gjøre alt jeg kan for å jobbe dobbelt så hardt når jeg er på jobb, og være ekstra kjærlig mot mannen når jeg har fem minutter med energi. Det er virkelig ikke noe koselig å få fra mammaen sin at man bare er en byrde.

Jeg er faktisk utrolig sliten... Jeg er takknemlig, men det er vanskelig å holde smilet oppe hele dagen når man bare vil gråte av utmattelse...

Jeg vil bare komme over dette, og komme inn i en fase der jeg kan nyte graviditeten, og slippe å sitte lenket til sofaen fordi jeg svimer av eller må spy hver gang jeg anstrenger meg...

Beklager verden. At det er jævlig for dere at jeg har det vondt. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallooo på seg i stua :vinke:

Takk for en fin dag i dag!

Det var så trivelig med skravvel, sol, øl (iskaffe) og stas :strix:

Koser du deg hjemme sammen mannen i kveld eller?

Takk for i dag Noz. Var veldig koselig :hug:

Du er skikkelig god og skjønn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

hva!? hva er det mamman din sa sa du? det kan hun jo ikke mene...

Jeg har med hånda på hjerte aldri tenkt at du syter eller klager eller noe sånt!

Det er heeelt forstårlig at det er tøft å ha alle disse komplikasjonene (om jeg kan kalle dem det)

hver eneste dag! Du trenger å prate med en gravid/fødsels-psykolog om det er noe som heter det..

Jeg har troa på at du slipper å ha det sånn du har det nå Cindi, igjennom hele svangerskapet..

Den første tida er verst!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Muh! Takk søte deg. :hug:

Håper du har rett. Nå ligger jeg bare og vrir meg på sofaen. Magen min vrir og vender på seg, og jeg har alt liggende helt opp i halsen. Er ikke noe mindre kvalm, er bare ti ganger verre enn noensinne. Demotiverende...

Skal prøve å legge meg, og håper jeg sovner etterhvert og slipper å ligge nok en natt våken med kvalme.

Er godt å ha sånne som dere jenter, som får meg til å bli i godt humør og å tenke fine tanker. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<3 sender deg fine tanker!

Så leit å høre om mannen! Hvordan er utsiktene for ny jobb? Jeg krysser alt som finnes for at det ordner seg fort!

Har dere vært på date uten meg? :-o :fnise: hadde dere på like klær? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke enig med moren din i det hele tatt! Jeg synes du er herlig å være med/snakke med. Selv om jeg ikke har vært kvalm like lenge som deg så vet jeg hvordan det er å være superkvalm- og du har all forståelse herfra iallefall! :)

Nei, det høres ut som at kua har glemt at hu var kalv ;)

Du vet du kan få kvalmstillende medisiner fra legen? Snakk med han!

Hvem joiner shopping i Tønsberg på tirsdag? Vi kan jo ta turen innom meg etterpå, også kan jeg servere noe godt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

dere var på date dagen fr uten meg :jolie:

nei, ikke like klær, men cindi hadde på buksen så det var jo flaks at jeg ikke gjorde det også :fnise:

Cindi: har du prøvd Link? sånne tyggetabletter fra apoteket som faktisk smakter ålright?

Jeg husker en lang periode på ungdomsskolen hvor jeg var så innmari mye og ofte kvalm så jeg spiste link som at det skulle ha vært godis, og de hjelper meg en gang!! De er mirakelpiller :jepp:

Niennas: Jeg vet rett og slett ikke om jeg tørr å la en hel dag gå bort fra eksamensskriving.. jeg er allerede møkkredd for å ikke rekke å bli ferdig! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<3 sender deg fine tanker!

Så leit å høre om mannen! Hvordan er utsiktene for ny jobb? Jeg krysser alt som finnes for at det ordner seg fort!

Utsiktene er vel bra. Han har jo en god utdannelse og er en god arbeidstaker, men spørs hvor lang tid det vil ta bare. Han skal på jobbintervju allerede på mandag, så vi krysser fingrene. :)

Ja, vi er grusomme! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke enig med moren din i det hele tatt! Jeg synes du er herlig å være med/snakke med. Selv om jeg ikke har vært kvalm like lenge som deg så vet jeg hvordan det er å være superkvalm- og du har all forståelse herfra iallefall! :)

Nei, det høres ut som at kua har glemt at hu var kalv ;)

Du vet du kan få kvalmstillende medisiner fra legen? Snakk med han!

Hvem joiner shopping i Tønsberg på tirsdag? Vi kan jo ta turen innom meg etterpå, også kan jeg servere noe godt :D

Takk! :klem1: Er så enormt sårbar for tiden, og når mamma sier jeg er en byrde for alle rundt meg så knekker jeg jo i tusen biter. Fikk til og med herpesutbrudd!! *peke på leppen som ser ut som en kjøttkake* Seeee!! Det får jeg bare når jeg er skikkelig stressa. For tenk.

Ja, tror hun har glemt hvordan det var... Og hun hadde aldri svangerskapskvalme. Så hun vet jammen ikke hva hun snakker om heller.

Kan jeg det??? Trodde alle kvalmestillende var farlige?? Hvis jeg ikke er bedre før kontrollen så skal jeg be om det da. For nå ooooorker jeg ikke mer.

Gleder meg skikkelig til Tønsbergtur til tirsdag!! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere var på date dagen fr uten meg :jolie:

nei, ikke like klær, men cindi hadde på buksen så det var jo flaks at jeg ikke gjorde det også :fnise:

Cindi: har du prøvd Link? sånne tyggetabletter fra apoteket som faktisk smakter ålright?

Jeg husker en lang periode på ungdomsskolen hvor jeg var så innmari mye og ofte kvalm så jeg spiste link som at det skulle ha vært godis, og de hjelper meg en gang!! De er mirakelpiller :jepp:

Niennas: Jeg vet rett og slett ikke om jeg tørr å la en hel dag gå bort fra eksamensskriving.. jeg er allerede møkkredd for å ikke rekke å bli ferdig! :grine:

Hva er det for no? Hmmm... Har prøvd noen ingefærtyggetabletter. Men de var bare ekle. Er ikke de?

Forstår godt eksamensnervene. Var ganske stresset selv under sånne tider. Men vi har jo avtalt stortreff etter dere er ferdige med eksamen. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utsiktene er vel bra. Han har jo en god utdannelse og er en god arbeidstaker, men spørs hvor lang tid det vil ta bare. Han skal på jobbintervju allerede på mandag, så vi krysser fingrene. :)

Ja, vi er grusomme! :fnise:

Hils han så mye å si at jeg krysserfingre for at han får en god jobb så fort som mulig!

Skal tenke på han på mandag :)

Gleder meg veldig til å se deg og resten av jentene igjen om et par uker når bacheloren er levert! Dere er en fin gjeng :)

Jeg har så dårlig nett at jeg tør ikke prøve skrive noe langt, da mister jeg nok hele driten under sending, men håper dere har en fin søndag :)

Jeg skal kooose meg på tog med pensumbøker og skriving :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Hva er det for no? Hmmm... Har prøvd noen ingefærtyggetabletter. Men de var bare ekle. Er ikke de?

Forstår godt eksamensnervene. Var ganske stresset selv under sånne tider. Men vi har jo avtalt stortreff etter dere er ferdige med eksamen. :laugh:

hva det er? neeej, altså.. det er noen tyggetabletter fra apoteket og en mirakelkur for kvalme..vet ikke helt hva ellers jeg skal si, men neeeiii, de er ikke ekle idet hele tatt!

drar du til tønsberg på tirsdag uansett eller?

cindi- det mamman din sa om at du er en byrde for alle rundt deg..jeg blir ganske lei meg om du går rundt å tror at jeg synes du er det! For det er så langt ifra sannheten!

Dere?? alle sammen? hva synes dere om beyonce?

hun er min største guilty pleasure og skal ha konsert på telenor arena 28.mai og jeg har

sååååå lyst til å dra!

Er noen med? :lete:

Eller finnes det ingen tilhengere her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva det er? neeej, altså.. det er noen tyggetabletter fra apoteket og en mirakelkur for kvalme..vet ikke helt hva ellers jeg skal si, men neeeiii, de er ikke ekle idet hele tatt!

cindi- det mamman din sa om at du er en byrde for alle rundt deg..jeg blir ganske lei meg om du går rundt å tror at jeg synes du er det! For det er så langt ifra sannheten!

hun er min største guilty pleasure og skal ha konsert på telenor arena 28.mai og jeg har

sååååå lyst til å dra!

Først - jeg er helt enig med noz her, du er fantastisk og virkelig ingen byrde!

Noz; jeg skulle gjerne vært med, men er i Sverige på tur med jobben da =\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hils han så mye å si at jeg krysserfingre for at han får en god jobb så fort som mulig!

Skal tenke på han på mandag :)

Gleder meg veldig til å se deg og resten av jentene igjen om et par uker når bacheloren er levert! Dere er en fin gjeng :)

Jeg har så dårlig nett at jeg tør ikke prøve skrive noe langt, da mister jeg nok hele driten under sending, men håper dere har en fin søndag :)

Jeg skal kooose meg på tog med pensumbøker og skriving :fnise:

Jeg er faktisk veldig optimistisk. Tror det kommer til å ordne seg veldig bra for oss. Jeg har skikkelig troen på han. Tror han får en jobb han vil trives enda bedre med enn den han hadde til og med. :Nikke:

Gleder meg også. Blir kos med jentetreff! :danse:

Har du fått unna litt eksamensjobbing på turen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sååååå lyst til å dra!

Jeg skal sjekke de ut. Takk for tipset!

Planen er å dra til Tønsberg ja. Men jeg må en tur til Fredrikstad for å hente dekkene mine. Har lagt bilen ut for salg nå, og da er det en fordel at jeg har alle dekkene tilgjengelig. Skal ta blodprøver og sånt i morgen, så får ikke dratt før det. Tenker jeg er tilbake tirsdag, men hvis jeg brått blir slått ut av alvorlig kvalme så klarer jeg kanskje ikke kjøre hjem igjen. Det er eneste forbeholdet..

Jeg blir jo litt redd for å være en "pain in the ass". I sta så fikk jeg SYKT vondt i magen. Gråt nesten, mens jeg vrei meg i smerter, og eneste jeg klarte tenke på var det mamma sa... Så jeg satt der og pusta og pesa mens jeg sa "unnskyld for at jeg klager" *puste pese*

Exsquiiiize me for being alive liksom.

Er godt dere ikke syns det da. :hug:

28 mai er jeg i grekenland og sturer over at jeg ikke får lov til å spise fetaost og at jeg ikke ser heit ut i bikini mer. :fnise: Kanskje Niennas kan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk veldig optimistisk. Tror det kommer til å ordne seg veldig bra for oss. Jeg har skikkelig troen på han. Tror han får en jobb han vil trives enda bedre med enn den han hadde til og med. :Nikke:

Gleder meg også. Blir kos med jentetreff! :danse:

Har du fått unna litt eksamensjobbing på turen?

:) Godt du er optimistisk - jeg har også trua på han!

Jeg fikk unna litt, havnet på 7-800 ord drøfting, skal på veiledning etter jobb i dag, så da får jeg se hvor på villspor jeg er ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til han kommer hjem så jeg får høre hvordan det gikk. :)

Da har du jo fått gjort litt da. Har du en bra veileder?

I dag har jeg vært på legekontoret og tatt blodprøver og levert urinprøve. Var vilt kvalm der jeg satt. Dama bare: "har du spist i dag?" Jeg bare: "Erhm... Naaj?" Damen: "du må spise ofte".

Mhm. Jeg spiser motsatt av hva jeg skal. Spiser mye og sjeldent.

Når jeg først får lyst på noe så spiser jeg meg halvt ihjel og får vondt i magen. Lura! :P

Veide meg i morges, i tilfelle de skulle skrive vekten min ned på det kortet. Men det gjorde de ikke.. Jeg har gått ned enda mer.. Ikke veldig mye, men litt til. Trodde jeg hadde gått opp litt nå. Altså... I går spiste jeg en halv stor pizza på dollys til kvelds. Jeg spiser choko pops, lyst brød og godteri hele tiden... Logisk så burde jeg gått opp. TENK hvor mye jeg hadde gått ned hvis jeg hadde fortsatt å spise like sunt som før jeg ble gravid. Da hadde jeg vel vært radmager til nå. Konklusjon: Cindi kan fint fortsette å spise pizza 3 ganger i uka. :spise:

In other news: Jeg har vært på apoteket og spurt etter tyggetablettene Noz anbefalte. De hadde de ikke. OG, så ser jeg ikke uuuut i ansiktet. Leppa mi er diiiiiiskøøsssting!! Ekkelpekkelt! Saklig at de salvene funker hvis man tar de på med en gang... Jeg tok på med en gang jeg kjente det kriblet. Hjalp ikke det spor. Nå har jeg ekkelpekkel-leppe deluxe!

OG, mannsen glemte helt at jeg skulle til fredrikstad i dag. Så han kjørte avgårde med sin egen bil. Luringen. Så her sitter jeg da. Kommer meg ikkenosted. (har ikke plass til dekkene i roadsteren)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...