Teita Skrevet 18. april 2013 #241 Del Skrevet 18. april 2013 10-11 er tidlig! Spesielt hvis man skal kjøre helt fra Tønsberg. Men nå våkner ungen min ni da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 19. april 2013 Forfatter #242 Del Skrevet 19. april 2013 Daaa må vi vente på teita. Kan jo ikke vekke en stakkars unge som sover må skjønne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 19. april 2013 #243 Del Skrevet 19. april 2013 Haha, tenk om min sønn kunne tenkt sånn nå og da ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 19. april 2013 #244 Del Skrevet 19. april 2013 Jeg blir ikke med i morgen var en time i byen i sta, og fikk så vondt og ble skikkelig svimmel, så jeg er nok ikke helt ferdig med å være sengeliggende.. Men kos dere Blir gjerne med neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 19. april 2013 #245 Del Skrevet 19. april 2013 Tenker å kjøre hjemmefra ca halv ti, da er vi det ca kvart på elleve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 19. april 2013 Forfatter #246 Del Skrevet 19. april 2013 Skal vi kanskje parkere på storsenteret? Gratis parkering i 3 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 19. april 2013 #247 Del Skrevet 19. april 2013 Da tar vi et tog eller kjører så vi er der til ca halv elleve-elleve vi og, skal sjekke tog etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 19. april 2013 #248 Del Skrevet 19. april 2013 Har store planer om å parkere der ja :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 19. april 2013 #249 Del Skrevet 19. april 2013 Jeg har parkert på det senteret én gang før.. Det var siste lørdag før jul et år, trodde aldri jeg skulle slippe ut igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 19. april 2013 #250 Del Skrevet 19. april 2013 Da tar vi et tog eller kjører så vi er der til ca halv elleve-elleve vi og, skal sjekke tog etterpå togene fra deg er her hel og halv faktisk- eller et par min før om jeg husker riktig bussen min er ihvertfall fremme kl 11! det er meldt sooooooool i morgen Yeeeyyyyy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 19. april 2013 #251 Del Skrevet 19. april 2013 Ah, da tar vi toget og er der elleve. Mini hadde så lyst til å kjøre tog for, som han sa, Det har vi ikke gjort på en hel sånn eviglanghet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 19. april 2013 Forfatter #252 Del Skrevet 19. april 2013 Yeyy soooool!!! :D Jentungen er blitt syk. Hun har vært hjemme fra skolen i dag. Så det blir dessverre ikke noe selskap for femåringen fra meg. Han får få seg en ekstra is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 19. april 2013 #253 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Ah, da tar vi toget og er der elleve. Mini hadde så lyst til å kjøre tog for, som han sa, Det har vi ikke gjort på en hel sånn eviglanghet. Jeg skjønner han godt! *elsker tog!* Og desuten så kjører han jo gratis og du er student så det lønner seg jo for dere Kan du veien fra togen og opp til senteret? -- synd at du ikke blir med Teita, men det kommer heldigvis nye sjangser og at mini-nestencindi ikke er frisk! Endret 19. april 2013 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 19. april 2013 Forfatter #254 Del Skrevet 19. april 2013 Mini-nestencindi faktisk!! Ja, stakkar, hun er mye syk. Men hun er lovet kindersjokkis, så hun er nok trøstbar. Teita, håper det ikke er lenge til jeg ser deg God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 19. april 2013 #255 Del Skrevet 19. april 2013 Mini-nestencindi faktisk!! Ja, stakkar, hun er mye syk. Men hun er lovet kindersjokkis, så hun er nok trøstbar. Teita, håper det ikke er lenge til jeg ser deg God bedring! jaaa, jeg visste ikke helt hva jeg skulle kalle henne, så jeg skrev og hvisket ut noen ganger, men endte opp med Mini-nestencindi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 19. april 2013 #256 Del Skrevet 19. april 2013 Jeg skjønner han godt! *elsker tog!* Og desuten så kjører han jo gratis og du er student så det lønner seg jo for dere Kan du veien fra togen og opp til senteret? Ja, det tror jeg,går bussen din til stasjonen eller senteret? Mener å huske at da man står med ryggen mot toglinja og ser mot motorveie så går man til høyre, og da er man vel omtrent nødt til å havne på senteret en gang? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 19. april 2013 #257 Del Skrevet 19. april 2013 Ja, det tror jeg,går bussen din til stasjonen eller senteret? Mener å huske at da man står med ryggen mot toglinja og ser mot motorveie så går man til høyre, og da er man vel omtrent nødt til å havne på senteret en gang? ^^ alle busser og toger går til stasjonen ja.. ja, det stemmer det- høres ut som at du har forstått det bussen min er der ganske nøyaktig 11, så om du vil så kan vi jo møtes utenfor narvesen på stasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 19. april 2013 #258 Del Skrevet 19. april 2013 alle busser og toger går til stasjonen ja.. ja, det stemmer det- høres ut som at du har forstått det bussen min er der ganske nøyaktig 11, så om du vil så kan vi jo møtes utenfor narvesen på stasjonen Høres ut som en plan :D Gleder meg! Dere som er kjent der, finnes det et sted å sitte hvor de har en slags barnekrok? Tenker jeg kanskje tar med iPaden så han får koble av fra oss voksne hvis han vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 19. april 2013 #259 Del Skrevet 19. april 2013 Høres ut som en plan :D Gleder meg! Dere som er kjent der, finnes det et sted å sitte hvor de har en slags barnekrok? Tenker jeg kanskje tar med iPaden så han får koble av fra oss voksne hvis han vil Jeg gleder meg også! Njaaa- skeptisk... det er et veldig fint sted og er veldig rolig så tidlig som vi skal være der ihvertfall..Men barnekrok? Ikke før litt nærmere sommeren- i begynnelsen av Mai så åpner et sted som har strand med sånn leke-gravemaskin, bøtter og spader til å lage sandslott og sånt Og så har de så tøffe møbler! Sånne hengekurver ala hengekøye, hvor det er plass til 2 stykker inni hulen.. heheee, dårlig forklart meeen.. Men som sagt, den er ikke åpen enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 19. april 2013 #260 Del Skrevet 19. april 2013 Jeg gleder meg også! Njaaa- skeptisk... det er et veldig fint sted og er veldig rolig så tidlig som vi skal være der ihvertfall..Men barnekrok? Ikke før litt nærmere sommeren- i begynnelsen av Mai så åpner et sted som har strand med sånn leke-gravemaskin, bøtter og spader til å lage sandslott og sånt Og så har de så tøffe møbler! Sånne hengekurver ala hengekøye, hvor det er plass til 2 stykker inni hulen.. heheee, dårlig forklart meeen.. Men som sagt, den er ikke åpen enda.. Da må vi komme tilbake når det blir vår også ^^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå