Gå til innhold

Morshjertet, mammahjertet, pappahjertet


Gjest Skogkar

Anbefalte innlegg

Gjest Skogmann

Guuuud, jeg ler meg ihjel - TAKK.

Jeg må dessverre skuffe deg med at jeg har "Live, laugh, love" og "always kiss me goodnight" som wallstickers på veggen - og jeg ELSKER det. Skal fylle opp leiligheten min :sjenert:

Hey, du skuffer ikke meg..kun deg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, bruker å si at jeg får vondt i hundemammahjertet mitt når en av hundene mine har vondt,men bruker det aldri om barna..... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med det?

MAMMAHJERTET mitt blir oppriktig knust når jeg må dra i fra PRINSEN min. (sorry, måtte bare)

Neida, men joda. Hunden min betyr så utrulig mye for meg, jeg savner ham hele tiden om han ikke kan bli med meg ut.

Men jeg skal si meg enig med "love" og "home" osv. Unntaket er at jeg fant et sånn skrift med navnet på hunden (prinsen) min (tenk det da!) Den har jeg framme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg har Helges ånd i meg!

Det er en annen sak. Viktig sådan, men dog en annen. Siden du liker mammahjertet så er jeg nødt til å be deg forlate denne tråden.

Hva er det du sier, har du Helges (h)ånd i deg?

Helge Ingstad btw?

Anonym poster: cddd445db5c4d487e83d4b5eaec1209e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Carpe diem er eit fint uttrykk og ein god tanke men det skal aldri opp på ein vegg. og kvifor har folk " home" på veggane sine? veit dei ikkje at dei er heima?

også er eg heilt imot engelske tekstar på veggen i norske heimar. eg grøssar når eg ser det.

(på veggfolie.no kan du laga eigne norske uttrykk)

og mammahjarte osv vert berre latterleg!! (kanskje det er eit austlandsfenomen? :P aldri høyrt det her på vestlandet. eller eg har berre normale vener...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carpe diem er eit fint uttrykk og ein god tanke men det skal aldri opp på ein vegg. og kvifor har folk " home" på veggane sine? veit dei ikkje at dei er heima?

også er eg heilt imot engelske tekstar på veggen i norske heimar. eg grøssar når eg ser det.

(på veggfolie.no kan du laga eigne norske uttrykk)

og mammahjarte osv vert berre latterleg!! (kanskje det er eit austlandsfenomen? :P aldri høyrt det her på vestlandet. eller eg har berre normale vener...)

Austlandet, er det østlandet? Jeg er i allefall fra østlandet. Uansett, jeg synes "mammahjertet" er søtt så lenge det er omtalt i en mer eller mindre "useriøs" tone. Sånn som man normalt sett snakker til en bikkje :P

Men nå dreide ikke dette jeg direkte om bikkjer heller, da.

Jeg har "Happy" skrift hjemme på en hylle, for hunden min heter det samme ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjerner og planeter

Austlandet, er det østlandet? Jeg er i allefall fra østlandet. Uansett, jeg synes "mammahjertet" er søtt så lenge det er omtalt i en mer eller mindre "useriøs" tone. Sånn som man normalt sett snakker til en bikkje :P

Men nå dreide ikke dette jeg direkte om bikkjer heller, da.

Jeg har "Happy" skrift hjemme på en hylle, for hunden min heter det samme ^^

ja austlandet er østlandet. slå opp i ei ordbok! er det mogeleg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Dette er noe som faktisk har irritert meg litt også.

På Facebook så har jeg ei venninne som hver eneste dag, gjerne flere ganger om dagen, kommer med meldinger som:

"Lille prinsessa har på seg sin prinsessekjole. kjenner jeg blir varmt i mammahjertet mitt" ...... urk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loren

Carpe diem er eit fint uttrykk og ein god tanke men det skal aldri opp på ein vegg. og kvifor har folk " home" på veggane sine? veit dei ikkje at dei er heima?

også er eg heilt imot engelske tekstar på veggen i norske heimar. eg grøssar når eg ser det.

(på veggfolie.no kan du laga eigne norske uttrykk)

og mammahjarte osv vert berre latterleg!! (kanskje det er eit austlandsfenomen? :P aldri høyrt det her på vestlandet. eller eg har berre normale vener...)

Jeg har en gjeng trøndere på facebook, de snakker også mye om dette "Mammahjærte" =S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja austlandet er østlandet. slå opp i ei ordbok! er det mogeleg?

Ja, jeg vil tro det er mulig...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma og pappahjertet er fantastiske utrykk :rodmer: Nå er det ikke mange minuttene til jeg legger meg, og da svulmer mammahjertet litt ekstra når jeg titter inn til mine tre søte små :hjerte:

Anonym poster: ca76ccd3083facd246ff8b0fea968b2d

Nå fikk jeg helt vondt i fisehjertet mitt.

:fise:

Hoppsann! Nå kom det seg.

:tommelopp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badebuksa

Badebuksehjertet mitt brister ved tanken på at man skal dømme de som bruker ord som "mammahjertet" og "pappahjertet". Kan man ikke heller jobbe for å fjerne atomvåpen i enkelte land?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å lage et skilt på utgangsdøra hvor det står: Ja kom inn da! Noen som vet om det går an å få trykt egne skilt?

Har en gammel kaffe asjett som jeg har kjøpt på Epla.no hvor det står "Drit å dra" Syns den er litt kul, har lyst å henge den på baderomsdøra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Jeg har lyst til å lage et skilt på utgangsdøra hvor det står: Ja kom inn da! Noen som vet om det går an å få trykt egne skilt?

Har en gammel kaffe asjett som jeg har kjøpt på Epla.no hvor det står "Drit å dra" Syns den er litt kul, har lyst å henge den på baderomsdøra :)

Kan du ikke bare teipe opp maskeringsteip og skrive på med sprittusj?

Litt samme white trash-stilen, hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trenger for guds skyld ikke være snirkleskrift og hjerter men det hadde vært fint om det var skrevet på et skilt da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Du kan lett lage det selv, kjøpe en fin treplate, evt. male og kjøpe sjablonger med bokstaver og male på selv. Fort gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest susidusi

Hva er galt med det?

Det er noe spesielt som skjer i MAMMAHJERTET mitt når dattra mi lærer noe nytt, og hun gjør meg stolt. Da føler jeg det i mammahjertet mitt. Den delen av hjertet mitt som iiiingen andre enn S, og mine fremtidige barn, får plass i. Klisjé kanskje, men det er jo sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan lett lage det selv, kjøpe en fin treplate, evt. male og kjøpe sjablonger med bokstaver og male på selv. Fort gjort!

Ja hvis jeg hadde hatt penere håndskrift men jeg skriver som ei 10 år gammel jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...