Gå til innhold

Morshjertet, mammahjertet, pappahjertet


Gjest Skogkar

Anbefalte innlegg

Gjest Skogmann

Ta og si disse ordene med teit stemme...oooooog aldri si disse ordene igjen. Kjenner jeg spyr litt i min egen munn hver gang jeg leser "mammahjertet", også visner tissen inn til en liten ekkel skumgummibjørn hver gang jeg leser "pappahjertet"

Kan vi love hverandre at vi aldri hverken ytrer eller skriver disse ordene igjen? På samme måte som at vi har lovt hverandre at vi aldri noensinne ever again skal ha "Love" og "Home" hengende i sølvjuggel på stueveggen?

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er greit, hvis du lover å aldri mer nevner tissen din i samme setning som mammahjertet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogmann

Det er greit, hvis du lover å aldri mer nevner tissen din i samme setning som mammahjertet.

Jeg lover å aldri mer nevne tissen min i samme setning som mammahjertet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lover! Inkluderer på frivillig basis "lillehjertet" som en venninne kaller barnet sitt...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Mammahjertet" synes jeg er helt greit. Hvis folk derimot kunne slutte å kalle barna sine prinser og prinsesser, ville jeg sette STOR pris på det.

Anonym poster: 4d2283a5ce2b45b5513883a0dc6c7a64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogmann

OT, heter du tilfeldigvis Helge? ;)

Nei, men jeg har Helges ånd i meg!

"Mammahjertet" synes jeg er helt greit. Hvis folk derimot kunne slutte å kalle barna sine prinser og prinsesser, ville jeg sette STOR pris på det.

Anonym poster: 4d2283a5ce2b45b5513883a0dc6c7a64

Det er en annen sak. Viktig sådan, men dog en annen. Siden du liker mammahjertet så er jeg nødt til å be deg forlate denne tråden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

kva er eit "mammahjerte"?

og til opplysning er eg heilt einig i det "home" og "love". Vil leggje til "Carpe diem".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skogmann

kva er eit "mammahjerte"?

og til opplysning er eg heilt einig i det "home" og "love". Vil leggje til "Carpe diem".

Vettafaen hva det er egentlig. Men "mammahjerte" og "pappahjerte" *spyr* har dukket opp i noen kronikker i avisene og på facebook osv. Det er bare et uttrykk. "Får vondt i mammahjertet mitt fordi lille Gunvald har vondt i foten sin" osv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loren

Slenger meg på mammahjertet, pappahjertet, lillehjertet, prinser og prinsesser. (Med mindre det er snakk om kongelige høyheter, noe mitt barn på langt nær er, der er det mer pøbelfrø enn noe annet...)

Carpe Diem har jeg (sammen med resten av signaturen min) tatovert på meg, så den nekter jeg å gi slipp på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma og pappahjertet er fantastiske utrykk :rodmer: Nå er det ikke mange minuttene til jeg legger meg, og da svulmer mammahjertet litt ekstra når jeg titter inn til mine tre søte små :hjerte:

Anonym poster: ca76ccd3083facd246ff8b0fea968b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mamma og pappahjertet er fantastiske utrykk :rodmer: Nå er det ikke mange minuttene til jeg legger meg, og da svulmer mammahjertet litt ekstra når jeg titter inn til mine tre søte små :hjerte:

Anonym poster: ca76ccd3083facd246ff8b0fea968b2d

:kvalm:

Anonym poster: 9ee919a72ac123e64e45800ec7fa6f49

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kva er eit "mammahjerte"?

og til opplysning er eg heilt einig i det "home" og "love". Vil leggje til "Carpe diem".

Jeg vil også legge til disse skiltene man kan kjøpe på f.eks kremmerhuset der det står blant annet "always kiss me goodnight".. Jeg blir helt GAH når jeg ser dem :P

Anonym poster: c7c347a2db4c2404b696efcf591b68f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta og si disse ordene med teit stemme...oooooog aldri si disse ordene igjen. Kjenner jeg spyr litt i min egen munn hver gang jeg leser "mammahjertet", også visner tissen inn til en liten ekkel skumgummibjørn hver gang jeg leser "pappahjertet"

Kan vi love hverandre at vi aldri hverken ytrer eller skriver disse ordene igjen? På samme måte som at vi har lovt hverandre at vi aldri noensinne ever again skal ha "Love" og "Home" hengende i sølvjuggel på stueveggen?

Guuuud, jeg ler meg ihjel - TAKK.

Jeg må dessverre skuffe deg med at jeg har "Live, laugh, love" og "always kiss me goodnight" som wallstickers på veggen - og jeg ELSKER det. Skal fylle opp leiligheten min :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogmann

Mamma og pappahjertet er fantastiske utrykk :rodmer: Nå er det ikke mange minuttene til jeg legger meg, og da svulmer mammahjertet litt ekstra når jeg titter inn til mine tre søte små :hjerte:

Anonym poster: ca76ccd3083facd246ff8b0fea968b2d

Er du ni år?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...