Gå til innhold

Hva syntes gutter om lubbene jenter`?

Fremhevede innlegg

Skrevet

I alle dager, for en tråd!

Er selv en ganske smal kvinne (164 cm, 53 kg, ca str. 36 - dog vanligvis en str. større for underkroppen enn overkroppen), men må ærlig innrømme at jeg personlig foretrekker kvinner med noe mer kjøtt på kroppen enn det jeg har selv. Trenger ikke være så mye mer, men i hvert fall fem kg mer enn meg ... Syns selv jeg er for tynn. Synlige kravebein, ribbein, hoftebein etc. er ikke spesielt feminint, etter min smak. En kvinne skal, etter min mening, ha godt med pupp (helst C-cup eller litt større), det skal være hofter og en brukbar rompe, og det skal ikke være "bein på utstilling" (dvs. synlige ribbein, hoftebein etc.).

MEN! Det er ikke dermed sagt at det bør være for mye. Overvekt er tross alt helseskadelig på alle mulige måter, det vitner om for lite bevegelse og/eller for høyt inntak av ting man ikke trenger, og dessuten har de fleste overvektige veldig lite sexy bevegelser. En formfull kvinne som bærer seg med verdighet er lekkert; en overvektig kvinne som ikke har noe "svev" i steget sitt er ikke lekkert.

Utover dette har jeg overhodet ingen spesifikke preferanser hva vekt angår. Den vekta som kler en kvinne kan være altfor mye eller altfor lite på en annen kvinne; det viktigste er at den spesifikke kvinnen har en vekt som passer til henne, hennes kropp og hennes liv! Selv skulle jeg som nevnt gjerne veid noen få kg mer; det er åpenbart min egen kropp uenig med meg i, så jeg må bare akseptere at overkroppen min kommer til å forbli litt for smal. De aller fleste kvinner har noe med kroppen sin de gjerne skulle justert eller forandret; da er det siste man trenger at samfunnet forteller dem hvordan de egentlig burde se ut ...

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel kun et problem hvis man føler behovet for å tilpasse seg samfunnets mål. Egentlig gir det mening å tilpasse seg samfunnets normer, rent evolusjonærbiologisk. Historisk sett har vi levd i svært små, tett knyttede grupper hvor overlevelse fordret homogenitet. I så måte er egentlig samfunnets "krav" et uttrykk for hvordan de fleste ønsker at en skal oppføre seg og se ut.

Ordet overvekt betyr ganske enkelt vekt over det som er sunt og hensiktsmessig. Jeg synes ikke man skal normalisere dette ved å bruke eufemismer som "former" og "trivselsvekt". Trives man med "kjærlighetshåndtak" er det vel og bra såfremt man ikke postulerer at det er sunt.

• Liker 2
Gjest Jegdiggerjenter
Skrevet

Det er jo litt kult å pule ei som er overvektig bare for å føle Åssen det er og kjennes ut . Jeg synes at jenter skal være litt formfulle men ikke for mye

Gjest Gjest
Skrevet

Å hevde at noe er politisk korrekthet er mobbing? Javel. Hvor har jeg sagt at de som liker at Linda viser seg fram på stranda er politisk korrekte?

#94.

Her er eksempel på mobbing:

Her har du enda flere eksempler på mobbing:

Når jeg skal kjøpe meg ny mobil foretrekker jeg at den er rask og funksjonell framfor at den er pen. Det betyr ikke at jeg ikke foretrekker en pen mobil framfor en mobil med mindre pent design. Det er vel også det sistnevnte vi egentlig diskuterer her. "Foretrekker man en tykk og firkantet mobil eller en penere designet mobil".

Overfladisk og bitter analyse, som neppe har rot i virkeligheten. Barnløshet er mye større blant menn over 40 enn kvinner over 40. På bakgrunn av det kan det virke som også lubne kvinner får vel så mye som lubne menn.

Nei, men de med små peniser kan skylde på Anne Marthe Torkildsen*. Hvorfor putter du ord i munnen på meg?

Hvorfor trekker du inn små peniser og AT inn i debatten?

*

Antar at jeg bør nevne at det var sarkasme ut i fra erfaringer i denne tråden.

Du har nevnt alt mulig rart utenom å svare på spørsmålene mine.

Gjest Gjest
Skrevet

Nå følte jeg meg pen gitt!

Det er ikke lov til å være stolt av kroppen sin om man er tynn. For jeg ser jo ut som et skjelett, en gutt, et beinrangel. Det er bare homofile menn som synes jeg er fin, fordi alle vet jo at menn egentlig foretrekker lubbene jenter med former. Jeg burde egentlig skamme meg og gjemme bort kroppen min, for om jeg viser at jeg er fornøyd med den så bidrar det til at flere jenter utvikler spiseforstyrrelser.

Anonym poster: 3c5a6e6549fa8ce4c2795b0a21f275a2

Media og motebildet har allerede dekket de tynne og flatbrystede, så ikke vær lei deg ,du er representert adskillig mer enn lubne kvinner i bikini.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Nå følte jeg meg pen gitt!

Det er ikke lov til å være stolt av kroppen sin om man er tynn. For jeg ser jo ut som et skjelett, en gutt, et beinrangel. Det er bare homofile menn som synes jeg er fin, fordi alle vet jo at menn egentlig foretrekker lubbene jenter med former. Jeg burde egentlig skamme meg og gjemme bort kroppen min, for om jeg viser at jeg er fornøyd med den så bidrar det til at flere jenter utvikler spiseforstyrrelser.

Anonym poster: 3c5a6e6549fa8ce4c2795b0a21f275a2

Helt sant. Pratet med ei jente som slet med å legge på seg, hvor ingen hadde forståelse for at det var et problem for henne og ba henne bare spise mer.

I motsetning til Landsforeningen for overvektige med Jørgen Foss, burde vi ha en tilsvarende forening for folk som er under normalvektig, og som klager på at beltene på bussene er for vide og man skal kun betale halv pris for flysete.

Endret av OneLove
  • Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Helt sant. Pratet med ei jente som slet med å legge på seg, hvor ingen hadde forståelse for at det var et problem for henne og ba henne bare spise mer.

I motsetning til Landsforeningen for overvektige med Jørgen Foss, burde vi ha en tilsvarende forening for folk som er under normalvektig, og som klager på at beltene på bussene er for vide og man skal kun betale halv pris for flysete.

Alt sånt er relevante temaer, men hvorfor ta det opp i en tråd hvor vi diskuterer lubne kvinner?

Gjest Jegdiggerjenter
Skrevet

Fordi det er noen som tenner på dem å håper på å få kontakt med noen. bBW

Skrevet

Nå syns jeg det er mye flåsing her ... Jeg blir til stadighet minnet på av familie, venner etc. at jeg er tynn, at jeg ikke spiser nok, at jeg er beinete - ja, til og med fått direkte spørsmål om jeg har anoreksi fordi "det ser jo sånn ut"! Hvorfor skal jeg og andre som spiser normalt og sliter med å legge på seg være fritt vilt for mennesker som føler for å kommentere andres vekt? Det kunne aldri falle meg inn å si direkte til en overvektig person at han/hun er feit; det skjønner alle tydeligvis at man ikke skal gjøre. Men å si til en som er naturlig smal at han/hun må legge på seg fordi han/hun ikke ser ut, DET er tydeligvis lov? Når folk diskuterer vekta si og klager fordi det er så vanskelig å gå ned i vekt blir jeg nærmest avfeid og ledd av når jeg prøver å komme med innspill om at jeg skjønner hva de mener, skjønner at vektforandring er vanskelig, skjønner at de er frustrerte, fordi jeg ser ut som et beinrangel uansett hva jeg gjør. Det er liksom ikke lov til å være misfornøyd med kroppen sin når man er slank - men å kommentere at man ser grusom ut fordi man er tynn, DET er lov?

• Liker 2
Skrevet

Trodde ikke det var folks personlige bakgrunnshistorier det ble spurt etter her.

Er ikke spørsmålet "Hva synes gutter om lubne jenter" nesten i samme sjanger som "Er blondiner mer sexy enn brunetter?" "Er unge eller modne kvinner deiligst"? Blablabla.

Spiler det noen rolle? Den dama du traff på byen som var tynn som en syl fikk tre barn på rappen, og har nå dinglemage og grått hår i tinningen, har helt sluttet å bleke tenna og barberer musa kun til spesielle anledninger... selv har du mistet håret på huet og ølvommen bruker du som bord når du ligger helt pumpa for energi, på sofaen og ser på fotball, mens husets tenåring maser om å få tven for å se på finalen i Idol. Så hvilken rolle spiller det? Slik som hun er nå kommer hun neppe til å se ut om ti år, det eneste man kan ta med seg på veien er personligheten.

• Liker 2
Gjest Coolaid
Skrevet

Lubbne jenter er jo sexy på en måte , man blir jo litt nysgjerrig på dem , når man er ung .

Jeg skulle veldig gjerne hatt en litt chubby kjæreste med stor vagina osv , store pupper å

Har man større vagina dersom mann er chubby ? Hehe, tidig :)
Gjest Jegdiggerjenter
Skrevet

Det er jo fetisje jeg snakker om da

AnonymBruker
Skrevet

Kom på ei ny sexylubben jente som er hot! Hanne Sørvaag

Anonym poster: 1bf4e5f747094bd6fd511ec6dd02db0f

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Det er jo fetisje jeg snakker om da

Er det å tenne på lubne jenter en fetisj å regne med?

Skrevet

Kom på ei ny sexylubben jente som er hot! Hanne Sørvaag

Anonym poster: 1bf4e5f747094bd6fd511ec6dd02db0f

Okei, hvor i alle dager er Hanne Sørvaag LUBBEN? :sjokkert:

• Liker 1
Gjest Jegdiggerjenter
Skrevet

Er det å tenne på lubne jenter en fetisj å regne med?

Man kan jo tenne seksuelt på det ,

Gjest Gjest
Skrevet

Man kan jo tenne seksuelt på det ,

På det?? Det er kvinner du snakker om.

Gjest Jegdiggerjenter
Skrevet (endret)

Okei, hvor i alle dager er Hanne Sørvaag LUBBEN? :sjokkert:

www.starbear.no/erosy/2012/02/16/erosy-38-vurdering-av-erotisk-bilde-36/

Jenta på dette bilde er det jeg ville kalle lubben , drit i om hu er litt naken .

Endret av Niennas
Skrevet

Noen gutter/ menn tenner på "overvektige kvinner" og andre ikke selv om gutten ikke er overvektig.

bestevennen min er 160 høy tynn som en spiker og er sammen med ei kjempe diger hufse på 1.80 høy og er så abselutt ikke pen i ansikte på noen som helst måte og har vell egentlig skremt vekk alle vennen hans. haha

men ofte er det utsende som trekker. men er ingen feit gutt, og har hatt sex med jenter som er overvektige og tsss går jo bra men er ikke såå sexy, men noen gutter tenker ofte på hva vennene hans sier, men da er han ikke glad i deg som har burdte vært for at det skal være et forhold.

Skrevet (endret)

www.starbear.no/erosy/2012/02/16/erosy-38-vurdering-av-erotisk-bilde-36/

Jenta på dette bilde er det jeg ville kalle lubben , drit i om hu er litt naken .

Ja, det skal jeg være enig i at hun der er litt smålubben. Men Hanne Sørvaag ser jo absolutt ikke ut som det der vel? :klo:

Endret av Niennas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...