Gjest Stjerner og planeter Skrevet 22. mars 2013 #81 Skrevet 22. mars 2013 heller lubben, sunn og med god sjølvtillit enn tynn og på evig jakt etter å bli tynnere og å samanlikna seg med andre.det må vera frykteleg slitsamt. kan me ikkje godta oss sjølv slik me er? om det er tynn, lubben , feit eller smellfeit? og kan me ikkje bli godtat av andre slik me er? det er for mykje kropphysteri! tenk på dei unge som er innom KG. dei får (evt allereie har) eit forvrengt syn på kropp, KG, saman med media.
Niennas Skrevet 22. mars 2013 #82 Skrevet 22. mars 2013 Tråden er ryddet for personhets, og svar til dette. Niennas, mod.
Gjest .-L-. Skrevet 22. mars 2013 #83 Skrevet 22. mars 2013 (endret) Damer med former er sexy Endret 22. mars 2013 av .-L-. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2013 #84 Skrevet 22. mars 2013 Jeg synes ikke hun er særlig tiltrekkende heller. Og nei, jeg bryr meg ikke om facebook. Ei tjukk jente som legger ut bilde av seg selv i bikini vil alltid få massevis av "likes" fordi hun er så modig.. Ei jente som trener hardt og jobber for kroppen sin, vil aldri få i nærheten så mange "likes" på grunn av janteloven. Selv om de aller fleste egentlig synes hun er mye deiligere. Tja, hva med denne siden? https://www.facebook.com/NorwegianAesthetics Anonym poster: a4378e5e9002ef2167956d46bee847b7
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2013 #85 Skrevet 22. mars 2013 Det er vel ikke unormalt, eller farlig, for ei jente å ikke ha helt flat mage? Anonym poster: 24c3217d1e9f869cbf906199cb336c80 Kanskje ikke farlig, men litt unormalt. Kvinner skal ha litt ekstra fett nederst på magen. Dette fettet skal være til beskyttelse for et evt foster, og er greit å ha når magen skal utvide seg! Anonym poster: 66fe94f9b6d98e78316e9dfba8a0f687 2
Gjest Lille-pus Skrevet 22. mars 2013 #86 Skrevet 22. mars 2013 heller lubben, sunn og med god sjølvtillit enn tynn og på evig jakt etter å bli tynnere og å samanlikna seg med andre.det må vera frykteleg slitsamt. kan me ikkje godta oss sjølv slik me er? om det er tynn, lubben , feit eller smellfeit? og kan me ikkje bli godtat av andre slik me er? det er for mykje kropphysteri! tenk på dei unge som er innom KG. dei får (evt allereie har) eit forvrengt syn på kropp, KG, saman med media. Og takke F**n for at det finnes perfekte uperfekte menn i alle aldere, med uperfekte kropper og psyke. Menn som bruker nøyaktig 13,5 sekunder på å falle for perfekte uperfekte kvinner med akkurat den kroppen og akkurat den psyken de har. Perfect match. 2
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 22. mars 2013 #87 Skrevet 22. mars 2013 Og takke F**n for at det finnes perfekte uperfekte menn i alle aldere, med uperfekte kropper og psyke. Menn som bruker nøyaktig 13,5 sekunder på å falle for perfekte uperfekte kvinner med akkurat den kroppen og akkurat den psyken de har. Perfect match. einig!
Tidus Skrevet 22. mars 2013 #88 Skrevet 22. mars 2013 Tja, hva med denne siden? https://www.facebook.com/NorwegianAesthetics Anonym poster: a4378e5e9002ef2167956d46bee847b7 Ikke en brøkdel en gang.
Gjest Jegdiggerjenter Skrevet 22. mars 2013 #89 Skrevet 22. mars 2013 Lubbne jenter er jo sexy på en måte , man blir jo litt nysgjerrig på dem , når man er ung . Jeg skulle veldig gjerne hatt en litt chubby kjæreste med stor vagina osv , store pupper å
glidemiddel Skrevet 23. mars 2013 #90 Skrevet 23. mars 2013 (endret) .. Endret 26. mars 2013 av glidemiddel 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #91 Skrevet 23. mars 2013 Jeg liker kjempegodt chubby damer. De er myke og deilige å pule på Anonym poster: 53db2b7eaeaa2ead8bd8fc9d23d616de 1
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2013 #92 Skrevet 23. mars 2013 lubbene jenter kan være fint det. kommer helt an på hvor bra kiloene er plassert Hun nummer 3 der er ei fin chubby jente http://cdn.blisstree...__470x3930.jpeg Vel, noe chubby kan ikke den der damen kalles nei, hun er slank. Linda- Marie som la ut bilde av seg selv på facebook. Lubben og sexy ! Fikk over 62 000 "likes" Linda ser fantastisk ut. Merkelig bruk av begrep. For meg er man overvektig så lenge man veier for mye, og "overvektig" er et ganske nøytralt begrep da det kan romme alt fra noen kilo for mye til fedme. Hvis man er lubben på grensen til feit er man i aller høyeste grad overvektig da man jo tross alt veier for mye. "Feit" og "tjukk" er mye mer negativt ladede uttrykk enn "overvektig". Når det er sagt synes jeg Linda Marie har en helt grei kropp. Verken en drømmekropp eller noe å skamme seg hardt over. Hun har en damekropp med noen kilo for mye som ikke passer inn i idealet, dermed er hun tøff som tør å vise seg frem i bikini. Jeg er litt fascinert over at hun faktisk har såpass definert midje og ser ut til å ha en mage som er ganske fast selv om den er stor. Jeg kan helt ærlig si at jeg synes hun er vakker selv om hun ikke har drømmekroppen min. Enig. Veldig greit at damer med "feil type kropp, seksuell, men ikke sexy" også viser seg i bikini. Det er også mange gutter som sier de vil ha tynne jenter, men som gjerne krabber opp i senga til litt kraftige varianter av jenter for å få seg en bit. Vel, det sier sitt om gutter, ikke sant. Jeg synes ikke hun er særlig tiltrekkende heller. Og nei, jeg bryr meg ikke om facebook. Ei tjukk jente som legger ut bilde av seg selv i bikini vil alltid få massevis av "likes" fordi hun er så modig.. Ei jente som trener hardt og jobber for kroppen sin, vil aldri få i nærheten så mange "likes" på grunn av janteloven. Selv om de aller fleste egentlig synes hun er mye deiligere. På internett sier folk andre ting enn hva de gjør i virkeligheten. Jeg har ikke møtt en fyr som sier han foretrekker flesk framfor sprettrumpe. Litt vel billig å trekke inn Jante inn i saken, for vi vet begge at den fitte jenta hadde fått likes hun også. 2
Gjest Blubberella Skrevet 23. mars 2013 #93 Skrevet 23. mars 2013 Selvsagt får store damer mer creds for å vise frem kroppen sin enn godt trente eller slanke. Det har ikke noe med janteloven å gjøre, men at det krever mer guts å vise frem en kropp som ikke anses som vakker nok i følge idealet. For all del; jeg er kjempeimponert over folk som tar tak og går fra å være overvektige til å bli slanke og trente og klikker liksågodt "liker" på dem som på store damer i bikini. All ære til dem som klarer å gå ned i vekt og bli der. Alle fortjener ros uansett om de har jobbet fysisk eller mentalt med seg selv før de viser frem kroppen sin. Begge deler kan være like hardt i disse kroppsfikserte tider. 2
OneLove Skrevet 23. mars 2013 #94 Skrevet 23. mars 2013 (endret) Interessant å observere denne tråden. Helt ærlig tror jeg folk har en tendens til å omfavne og like lubne/overvektige damer av politisk korrekte grunner. Det er nok feminisme og anoreksiahysteri som gjør at man ikke tør å si at lubne og/eller overvektige ikke er å foretrekke. Hvor mange kvinner foretrekker lubne menn framfor slanke? Tipper lubne menn ligger dårlig an der. Der tør man si sannheten fordi anoreksia hos menn ikke har vært så mye i fokus. Kanskje det forandrer seg hos kvinner når trenden etterhvert er at de "skal" være sterkere og ha muskler som synes og ikke bare være slanke. Endret 23. mars 2013 av OneLove 4
Gjest Blubberella Skrevet 23. mars 2013 #95 Skrevet 23. mars 2013 Det er ihvertfall veldig populært på KG å trekke frem politisk korrekthet så snart noen kommer med positive kommentarer om andres utseende. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 23. mars 2013 #96 Skrevet 23. mars 2013 Interessant å observere denne tråden. Helt ærlig tror jeg folk har en tendens til å omfavne og like lubne/overvektige damer av politisk korrekte grunner. Det er nok feminisme og anoreksiahysteri som gjør at man ikke tør å si at lubne og/eller overvektige ikke er å foretrekke. Hvor mange kvinner foretrekker lubne menn framfor slanke? Tipper lubne menn ligger dårlig an der. Der tør man si sannheten fordi anoreksia hos menn ikke har vært så mye i fokus. Kanskje det forandrer seg hos kvinner når trenden etterhvert er at de "skal" være sterkere og ha muskler som synes og ikke bare være slanke. Hva er en lubben mann ? En liten kosemave ? For de av oss som er mer krevende på den mentale siden, og må ha en fyr med høy grad av egentrygghet og 'bein i nesen' så spiller det rent visuelle en nye mindre rolle - det er da ikke en ny bluse vi skal kjøpe, eller ? Skal han passe til husets øvrige interiør, eller skal han passe til deg mental sett ? 1
OneLove Skrevet 23. mars 2013 #97 Skrevet 23. mars 2013 (endret) Hva er en lubben mann ? En liten kosemave ? For de av oss som er mer krevende på den mentale siden, og må ha en fyr med høy grad av egentrygghet og 'bein i nesen' så spiller det rent visuelle en nye mindre rolle - det er da ikke en ny bluse vi skal kjøpe, eller ? Skal han passe til husets øvrige interiør, eller skal han passe til deg mental sett ? Når jeg skal kjøpe meg ny mobil foretrekker jeg at den er rask og funksjonell framfor at den er pen. Det betyr ikke at jeg ikke foretrekker en pen mobil framfor en mobil med mindre pent design. Det er vel også det sistnevnte vi egentlig diskuterer her. "Foretrekker man en tykk og firkantet mobil eller en penere designet mobil". Endret 23. mars 2013 av OneLove 1
OneLove Skrevet 23. mars 2013 #98 Skrevet 23. mars 2013 Det er ihvertfall veldig populært på KG å trekke frem politisk korrekthet så snart noen kommer med positive kommentarer om andres utseende. Når man viser bilder av jenter som ville ha fått en enorm helsegevinst av å gå ned 20 kg og sier at hun er fantastisk, kan ihvertfall ikke jeg se at det er noe annet enn politisk korrekthet. For all del, hun kan være flott på andre måter. Men å si at hun hadde sett verre ut ved å gå ned til å få normal fettprosent, kan jeg ikke skjønne. 6
Gjest Lille-pus Skrevet 23. mars 2013 #99 Skrevet 23. mars 2013 Samme hvordan man viri og vender på dette, gang etter gang, så endre man opp med følgende; Man foretrekker noen som passer deg. Min nåværende er flott, mentalt sterk, med humor og selvfølelse som ingen andre, trygg, stabil og solid, - og med litt 'til overs' i maveregionen, litt gråspreng i hår og skjegg. And frankly, my dear, with respect to the latter, - I couldn't care less !
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2013 #100 Skrevet 23. mars 2013 Interessant å observere denne tråden. Helt ærlig tror jeg folk har en tendens til å omfavne og like lubne/overvektige damer av politisk korrekte grunner. Det er nok feminisme og anoreksiahysteri som gjør at man ikke tør å si at lubne og/eller overvektige ikke er å foretrekke. Veldig overfladisk analyse. Hvor mange kvinner foretrekker lubne menn framfor slanke? Tipper lubne menn ligger dårlig an der. Der tør man si sannheten fordi anoreksia hos menn ikke har vært så mye i fokus. Kanskje det forandrer seg hos kvinner når trenden etterhvert er at de "skal" være sterkere og ha muskler som synes og ikke bare være slanke. Menn blir ikke vurdert etter utseende på samme måte som kvinner blir. Når jeg skal kjøpe meg ny mobil foretrekker jeg at den er rask og funksjonell framfor at den er pen. Det betyr ikke at jeg ikke foretrekker en pen mobil framfor en mobil med mindre pent design. Det er vel også det sistnevnte vi egentlig diskuterer her. "Foretrekker man en tykk og firkantet mobil eller en penere designet mobil". Er du rar eller? Foretrekker du ikke en mobil som virker? Når man viser bilder av jenter som ville ha fått en enorm helsegevinst av å gå ned 20 kg og sier at hun er fantastisk, kan ihvertfall ikke jeg se at det er noe annet enn politisk korrekthet. For all del, hun kan være flott på andre måter. Men å si at hun hadde sett verre ut ved å gå ned til å få normal fettprosent, kan jeg ikke skjønne. Eller vi sier det pga vi faktisk synes det er bra å se alle slags fasonger i bikini på stranden, ikke bare fitte damer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå