OneLove Skrevet 25. mars 2013 #161 Skrevet 25. mars 2013 Kom på ei ny sexylubben jente som er hot! Hanne Sørvaag Anonym poster: 1bf4e5f747094bd6fd511ec6dd02db0f Lubben? Hvor? 1
Singha Skrevet 25. mars 2013 #162 Skrevet 25. mars 2013 Hun har ikke pinner til armer og ben. Kanskje det er det de tenker på? Uansett så treffer jo dette spikeren på hodet til et stort problem i denne tråden. Det mangler helt klart en felles definisjon av hva uttrykket "lubben" egentlig betyr.
Gjest Jegdiggerjenter Skrevet 25. mars 2013 #163 Skrevet 25. mars 2013 På det?? Det er kvinner du snakker om. ja , jeg mente jo kvinner da ,
Niennas Skrevet 25. mars 2013 #164 Skrevet 25. mars 2013 Innlegg med klikkbar lenke er endret til ikke-klikkbar. Niennas, mod.
Nowayback Skrevet 25. mars 2013 #165 Skrevet 25. mars 2013 Til gutter: hva tenker dere når dere ser en lubben/kraftig jente? syntes dere det er sexy? I`m a face person. Alt faller på om ansiktet er pent, for min del. MYE heller en lubben jente med pent ansikt, enn en modell med lite tiltalende ansikt.
guttemann Skrevet 26. mars 2013 #167 Skrevet 26. mars 2013 For å bidra med min mening, hva nå enn det skal være godt for: På bildet med tre jenter postet tidligere (dette), ville jeg kanskje valgt nummer to før nummer tre. Men jeg ville definitivt valgt Linda-Marie over nummer én. Det er selvfølgelig flott om Linda-Marie trener mer for sin egen helses skyld, men det som virkelig er trist er når jenter som naturlig er nummer to eller tre slanker seg ned til noe som nummer en ut i fra en eller annen fullstendig misforstått oppfatning om at det er sånn de helst skal se ut, og at slik de er nå ikke er bra nok. Det er bare trist.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #168 Skrevet 26. mars 2013 Jeg synes ikke hun er særlig tiltrekkende heller. Og nei, jeg bryr meg ikke om facebook. Ei tjukk jente som legger ut bilde av seg selv i bikini vil alltid få massevis av "likes" fordi hun er så modig.. Ei jente som trener hardt og jobber for kroppen sin, vil aldri få i nærheten så mange "likes" på grunn av janteloven. Selv om de aller fleste egentlig synes hun er mye deiligere. På internett sier folk andre ting enn hva de gjør i virkeligheten. Jeg har ikke møtt en fyr som sier han foretrekker flesk framfor sprettrumpe. Jeg har litt ekstra å "dra på". Er ikke tjukk, men hadde antagelig ikke hatt vondt av å gå ned mer. Men sprettrumpe DET har jeg, mye mer enn mine mye tynnere venninner.. Anonym poster: 9d1b0a7d974fb1b0eb8caa7f0d04628a
Tidus Skrevet 26. mars 2013 #169 Skrevet 26. mars 2013 Jeg har litt ekstra å "dra på". Er ikke tjukk, men hadde antagelig ikke hatt vondt av å gå ned mer. Men sprettrumpe DET har jeg, mye mer enn mine mye tynnere venninner.. Anonym poster: 9d1b0a7d974fb1b0eb8caa7f0d04628a Skulle jeg virkelig likt å sett, for jeg mistenker fælt at vi har 2 forskjellige definisjoner på sprettrumpe nå. 2
Gjest Eurodice Skrevet 26. mars 2013 #170 Skrevet 26. mars 2013 (endret) Skulle jeg virkelig likt å sett, for jeg mistenker fælt at vi har 2 forskjellige definisjoner på sprettrumpe nå. Tidligere hadde jeg ikke komplekser for kroppen min. Men jo mer jeg leser hvordan dere menn (muligens med noen unntagelser) synes at en kvinnekropp skal se ut, desto mer får jeg lyst til å kle meg i burka . Neste skritt må bli innlegging av silikon i rumpa. Jeg har det ingen andre steder, altså . Endret 26. mars 2013 av Arabella
Tidus Skrevet 26. mars 2013 #171 Skrevet 26. mars 2013 Tidligere hadde jeg ikke komplekser for kroppen min. Men jo mer jeg leser hvordan dere menn (muligens med noen unntagelser) synes at en kvinnekropp skal se ut, desto mer får jeg lyst til å kle meg i burka . Neste skritt må bli innlegging av silikon i rumpa. Jeg har det ingen andre steder, altså . Det er ikke sånn at jeg (og de fleste andre sikkert) går rundt og bestemmer oss for hva vi synes er fint eller sexy. En god sammenlikning er at jeg har ikke bestemt meg for at jeg liker biff bedre enn sushi.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå