Gå til innhold

Hva syntes gutter om lubbene jenter`?

Fremhevede innlegg

Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Nå er det vel på tide å avslutte denne nærmest idiotiske diskusjonen.

Menn er differensierte mht. hva de liker, akkuarat som vi kvinner er.

Hva den enkelte 'mannlige' bruker kan lempe ut av seg mht. foretrukket kroppsvekt/BMI/betegnelse får jo stå for den enkleltes egen regning, men det blir altså like surrealistisk som å den evndelige diskusjonen om Cola eller Pepsi er best.

Majoriteten av menn liker kvinner, og de har sine preferanser, som for mange går i bakken med en 'brak' når de møter en kvinne de faller for.

Da blir preferansene skutt ned, en etter en.

Og den eneste effekten man får hver enda gang man starter en diskusjon om hvorvidt gutter synes lubne kvinner er sexy, det er at de som ikke føler sge slanke nok, fit'e nok, flotte nok, - og som er veldig unge. De sitter tilbake med følelsen av at det aldri vil være en eneste gutt som noensinne kan falle for dem fordi de faktisk er som de er.

Det var kveldens småfrustrerte utbrudd fra Lille-pus

Enig. Dumt å lese tråder som dette hvis de ikke har selvtillit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Lubben = litt reserverer, god og myk, deilige å tafse og grafse på.

Feit = når kiloene hemmer og begrenser aktivitetsvalg.

Men nå er det mye som kan hemme aktivitetsvalg. Er ikke mange damer man kan ta med ut på en koslig villmarkstur uten bitching, klaging og syting. Som ikke klarer å sove i et telt uten å gnåle, sløye en fisk, bære sin egen ryggsekk og kan fores med vanlig mat (sære dietter). Det er mye vi misliker med jentunger, men akkurat "idealvekt" er ikke det som står høyest på klagetoppen. Komplekser på soverommet er heller ikke bra og er langt verre enn noen kilo for mye.

Endret av glidemiddel
  • Liker 2
Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg tror vi alle har ulike syn på hva vi vil definere som lubben ser jeg. For MEG er hun der mer enn lubben, mer som veeeldig lubben/på grensa til feit.. Men samtidig vil jeg absolutt ikke kalle henne overvektig sånn som mange her inne sikkert mener hun er.

Merkelig bruk av begrep. For meg er man overvektig så lenge man veier for mye, og "overvektig" er et ganske nøytralt begrep da det kan romme alt fra noen kilo for mye til fedme. Hvis man er lubben på grensen til feit er man i aller høyeste grad overvektig da man jo tross alt veier for mye. "Feit" og "tjukk" er mye mer negativt ladede uttrykk enn "overvektig".

Når det er sagt synes jeg Linda Marie har en helt grei kropp. Verken en drømmekropp eller noe å skamme seg hardt over. Hun har en damekropp med noen kilo for mye som ikke passer inn i idealet, dermed er hun tøff som tør å vise seg frem i bikini. Jeg er litt fascinert over at hun faktisk har såpass definert midje og ser ut til å ha en mage som er ganske fast selv om den er stor. Jeg kan helt ærlig si at jeg synes hun er vakker selv om hun ikke har drømmekroppen min.

• Liker 5
Skrevet

Det er også mange gutter som sier de vil ha tynne jenter, men som gjerne krabber opp i senga til litt kraftige varianter av jenter for å få seg en bit.

• Liker 2
Skrevet

Det er også mange gutter som sier de vil ha tynne jenter, men som gjerne krabber opp i senga til litt kraftige varianter av jenter for å få seg en bit.

Tror Cuckold har noen strofer på lager om det temaet...

• Liker 1
Skrevet

Kan fint være lubben så lenge man er i god form og har god helse. Jenter skal ha mer fett på kroppen enn gutter fra naturens side og mange gutter liker også formfulle og fyldige jenter. Husk at motebilde er satt opp av homofile som egentlig liker gutter og kropper som ligner mer på gutter enn jenter.

For noe bullshit. Det er forresten ekstremt lite tiltalende å si slikt som du gjør, får deg bare til å virke som en "hater". Man trenger ikke bestandig å hate det man selv ikke er eller har, og gjør man det snakker man ofte ut av ren sjalusi. Det er så gjennomskuelig... Mange er tynne også fra naturens side, meg selv inkludert, og jeg er en pen dame og ligner slettes ingen gutt.

Ellers er jeg enig i at det å være lubben ikke er noe ille, så lenge man holder seg i god form og spiser sunt. Det viktigeste er faktisk at man tar vare på seg selv, og det er det som er mest tiltrekkende utseendemessig etter min mening. At noen mener at folk med andre kroppsfasonger enn dem selv er direkte stygge forbløffer meg og vitner om at de har et snevert syn. :danse:

• Liker 2
Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

For noe bullshit. Det er forresten ekstremt lite tiltalende å si slikt som du gjør, får deg bare til å virke som en "hater". Man trenger ikke bestandig å hate det man selv ikke er eller har, og gjør man det snakker man ofte ut av ren sjalusi. Det er så gjennomskuelig... Mange er tynne også fra naturens side, meg selv inkludert, og jeg er en pen dame og ligner slettes ingen gutt.

Ellers er jeg enig i at det å være lubben ikke er noe ille, så lenge man holder seg i god form og spiser sunt. Det viktigeste er faktisk at man tar vare på seg selv, og det er det som er mest tiltrekkende utseendemessig etter min mening. At noen mener at folk med andre kroppsfasonger enn dem selv er direkte stygge forbløffer meg og vitner om at de har et snevert syn. :danse:

Syns ærlig talt det er trist at tynne jenter lar seg påvirke å tro på sånne betaer som må ta til takke med kjøttbollene og prøver å rasjonalisere det med at de liker kurver/former og hva enn de nå kaller disse valkene deres. Slanke damer er de deiligste og diggeste og kommer alltid til å være det.

• Liker 3
Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg tror vi alle har ulike syn på hva vi vil definere som lubben ser jeg. For MEG er hun der mer enn lubben, mer som veeeldig lubben/på grensa til feit.. Men samtidig vil jeg absolutt ikke kalle henne overvektig sånn som mange her inne sikkert mener hun er.

Jeg syns hun er litt overvektig. Det betyr ikke at hun ikke er hot for det. Og så er det ikke noe gale med å være overvektig heller. Overvektig betyr vel på folkemunne noen kilo for mye. Det kan være like usunt å være noen kilo for mye, enn undervektig. Å være tynn er ikke det samme som å være sunn. Idealet i dag er å være undervektig, aller helst sykelig tynn, ifølge moteverden, Hollywood, rosablogger og andre tynniser..... Da er det faktisk bedre og sunnere å ha 10 kg for mye.
Skrevet (endret)

Så du tolket dette som at jeg mener tynne jenter ser ut som gutter?

Det jeg vil frem til er at typiske underernærte modeller absolutt ikke er å foretrekke som partner og at gutter gjerne tar noen kraftigere jenter. Det er ingen tvil om at mange av de som plukker ut modeller er homofile og at dette påvirker hva de ser på som vakkert. Gutter har naturlig mindre fett på kroppen enn jenter, selv om det er variasjon her og. Når spiseforstyrrelser er utbredt blant det man kaller "tynne", sier det seg selv at dette ikke er så attraktivt og noe å trakte etter. Gutter bryr seg egentlig ikke så mye som jenter tror.

Endret av glidemiddel
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Syns ærlig talt det er trist at tynne jenter lar seg påvirke å tro på sånne betaer som må ta til takke med kjøttbollene og prøver å rasjonalisere det med at de liker kurver/former og hva enn de nå kaller disse valkene deres. Slanke damer er de deiligste og diggeste og kommer alltid til å være det.

Hva får deg til å tro at jeg er beta? Egentlig så er jeg litt bortskjemt når det gjelder draget på jenter og har nok valgmuligheter til å vite hva jeg foretrekker. Når det er sagt så liker jeg timeglass figuren veldig godt og mange tynne har også dette.

Endret av glidemiddel
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker lubne jenter !! Masse myke,runde former er såå deilig ;) Helst de som er ganske store...;)

Anonym poster: a8fa028de4f2f9b490becc09d6d3127e

• Liker 1
Skrevet

Hva får deg til å tro at jeg er beta? Egentlig så er jeg litt bortskjemt når det gjelder draget på jenter og har nok valgmuligheter til å vite hva jeg foretrekker. Når det er sagt så liker jeg timeglass figuren veldig godt og mange tynne har også dette.

Alle på internett har draget på damene, det har jeg lært for lenge siden. Uattraktive folk finnes ikke her.

• Liker 10
Skrevet

Merkelig bruk av begrep. For meg er man overvektig så lenge man veier for mye, og "overvektig" er et ganske nøytralt begrep da det kan romme alt fra noen kilo for mye til fedme. Hvis man er lubben på grensen til feit er man i aller høyeste grad overvektig da man jo tross alt veier for mye. "Feit" og "tjukk" er mye mer negativt ladede uttrykk enn "overvektig".

For MEG er overvektig de som er mer enn bare feit da kan man si. i sånn her skala: lubben-småfeit-feit-overvektig. Så den biten tror jeg også handler om forskjellige begrep. Jeg vil ikke si at en person som "på papiret" veier et par kg for mye overvektig. Men folk som man ser er ganske feite, er overvektige.

Skrevet

For MEG er overvektig de som er mer enn bare feit da kan man si. i sånn her skala: lubben-småfeit-feit-overvektig. Så den biten tror jeg også handler om forskjellige begrep. Jeg vil ikke si at en person som "på papiret" veier et par kg for mye overvektig. Men folk som man ser er ganske feite, er overvektige.

Jeg trodde ikke overvektig var et subjektivt begrep? Overvektig er vel overflødig fett på kroppen, uansett hvor lite det er av det?

http://www.lommelegen.no/artikkel/hva-er-overvekt

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Linda- Marie som la ut bilde av seg selv på facebook. Lubben og sexy ! Fikk over 62 000 "likes" :danse:

bodies21.jpg?w=550

Hun er feit, ikke lubben.

Anonym poster: 2a8c14e9f9d0044c9d6c7a9b0416587b

• Liker 11
Skrevet

Lubne jenter er kjempesexy !! :) Stor rumpe,fyldige,runde former er som skapt for kos og hygge ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen lubne jenter her som er stolt av sine store former ? Det skulle dere absolutt være ! :)

Anonym poster: a8fa028de4f2f9b490becc09d6d3127e

• Liker 2
Skrevet

Haters gonna hate. Du er nok bare misunnelig fordi hun får flere likes på facebook enn deg.

Anonym poster: a4378e5e9002ef2167956d46bee847b7

Jeg synes ikke hun er særlig tiltrekkende heller. Og nei, jeg bryr meg ikke om facebook.

Ei tjukk jente som legger ut bilde av seg selv i bikini vil alltid få massevis av "likes" fordi hun er så modig.. Ei jente som trener hardt og jobber for kroppen sin, vil aldri få i nærheten så mange "likes" på grunn av janteloven. Selv om de aller fleste egentlig synes hun er mye deiligere.

På internett sier folk andre ting enn hva de gjør i virkeligheten. Jeg har ikke møtt en fyr som sier han foretrekker flesk framfor sprettrumpe.

• Liker 9
Skrevet

Så du tolket dette som at jeg mener tynne jenter ser ut som gutter?

Det jeg vil frem til er at typiske underernærte modeller absolutt ikke er å foretrekke som partner og at gutter gjerne tar noen kraftigere jenter. Det er ingen tvil om at mange av de som plukker ut modeller er homofile og at dette påvirker hva de ser på som vakkert. Gutter har naturlig mindre fett på kroppen enn jenter, selv om det er variasjon her og. Når spiseforstyrrelser er utbredt blant det man kaller "tynne", sier det seg selv at dette ikke er så attraktivt og noe å trakte etter. Gutter bryr seg egentlig ikke så mye som jenter tror.

Jeg kjenner minst like mange gutter som jenter, som er lubne. Jeg får vel bare gjøre som deg og anta at de også har spiseforstyrrelser, siden "gutter ikke skal være naturlig lubne"? De må da spise for mye!? Må være sykt utbredt, for jeg ser mange gutter som ikke er tynne! Konklusjon: Lubne gutter er ikke så attraktive og noe å trakte etter. :klaske:

Hjertesvikt, høyt blodtrykk, høyt kolesterol, diabetes, hjerneslag, demens, multippel sklerose, depresjon, og gikt er noen av de ting som er utbredt blant det man kaller "lubne", dersom de heller ikke tar vare på seg selv. For når man har spiseforstyrrelser så er man ikke i stand til å ta vare på kroppen sin, men det er en normalt tynn jente fullt istand til å gjøre. Hvis det du mener er at usunne mennesker ikke er attraktive så kan jeg bedre forstå argumentet ditt, men du kan ikke fortelle meg at det er normalt at tynne jenter er usunne.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her er det nok mange som forveksler lubbenhet med former. Det er da mange slanke jenter som ikke er for tynne men likevel har formene der de skal være uten at de er i nærheten av å være for tynne.

Anonym poster: 10b610be8b09ee5135b9095c41e41f6d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...