Gå til innhold

Hva syntes gutter om lubbene jenter`?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Man ser tydelig at nr. 3 har valker på magen som er redigert bort, spesielt på venstresiden. Magen og armen går nesten i ett, og det er et grått uklart område der, noe som tydelig viser at bildet er redigert.

Anonym poster: eb62c32aa0cb16fecf231e505f233c67

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lubben som i minimalt overvektig ok, lubben som i sykelig overvekt ikke ok.

Anonym poster: f6618358cb8b0d537b240ada98828ba5

Lubben vil si noen kilo ekstra, ikke sykelig overvektig. Da er man ikke lubben lenger..

Anonym poster: 97b54c70356b6aa2c792caa851518870

AnonymBruker
Skrevet

Lubben vil si noen kilo ekstra, ikke sykelig overvektig. Da er man ikke lubben lenger..

Anonym poster: 97b54c70356b6aa2c792caa851518870

Grensa for hva som regnes som lubben og det som faktisk er overvektig blir bare mer og mer visket. Befolkninga blir bare feitere og feitere.

• Liker 2
Skrevet

Det er tragisk å se hva slags syn mange av dere gutter har på kvinner.. Tro meg - kroppene deres er aldri noe bedre, men selvtilliten dere er det. Synd at så mange damer ikke er "gode nok" fordi de har et par kilo ekstra. Og da mener jeg et par kilo ekstra - ikke syklig overvektlig. Tro meg - når dere kommer i førtiårene og får mage, grått hår og måne så håper jeg inderlig dere ser hvor trangsynte dere er og skjerper dere. Før det har dere ingen mulighet til å bli en Mann.

• Liker 16
Gjest abcdefgh
Skrevet

Fit er det eneste som gjelder for meg , men er jo en og annen lubben jente som er sexy . Mia Gundersen f.eks :D

• Liker 1
Skrevet

Jeg ligner mest på en av kvinnene i kategorien 26-29, og jeg har bmi på 22. Så enten er den illustrasjonen ganske unøyaktig, eller så er jeg litt unormal :fnise:

Anonym poster: 66fe94f9b6d98e78316e9dfba8a0f687

Jeg reagerte også litt på den illustrasjonen. Jeg har en BMI på 19,7, men synes jeg ligner mye mer på nr. 24.

Gjest Kalkunkrøll
Skrevet (endret)

Det er tragisk å se hva slags syn mange av dere gutter har på kvinner.. Tro meg - kroppene deres er aldri noe bedre, men selvtilliten dere er det. Synd at så mange damer ikke er "gode nok" fordi de har et par kilo ekstra. Og da mener jeg et par kilo ekstra - ikke syklig overvektlig. Tro meg - når dere kommer i førtiårene og får mage, grått hår og måne så håper jeg inderlig dere ser hvor trangsynte dere er og skjerper dere. Før det har dere ingen mulighet til å bli en Mann.

Så det å være mann er å godta forfallne kvinnekropper? Så feite, skitne, bikere i skinnvest med øyelapp og uflidd skjegg kan gå bort til deg å be deg kvinne deg ned på knæra å gjøre din plikt som en ekte kvinne? :O

Endret av Kalkunkrøll
  • Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Linda- Marie som la ut bilde av seg selv på facebook. Lubben og sexy ! Fikk over 62 000 "likes" :danse:

bodies21.jpg?w=550

AnonymBruker
Skrevet

Linda- Marie som la ut bilde av seg selv på facebook. Lubben og sexy ! Fikk over 62 000 "likes" :danse:

bodies21.jpg?w=550

Synes det der er mer overvekt enn lubben da men.

Anonym poster: 1bf4e5f747094bd6fd511ec6dd02db0f

• Liker 22
Skrevet

bodies21.jpg?w=550

Jeg tror vi alle har ulike syn på hva vi vil definere som lubben ser jeg. For MEG er hun der mer enn lubben, mer som veeeldig lubben/på grensa til feit.. Men samtidig vil jeg absolutt ikke kalle henne overvektig sånn som mange her inne sikkert mener hun er.

• Liker 3
Skrevet

Hvor mange av kvinnene som trykket like tror du ville hatt den kroppen selv? Hvor mange menn ville foretrukket hennes kropp hos partneren om de kunne valgt fritt?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror vi alle har ulike syn på hva vi vil definere som lubben ser jeg. For MEG er hun der mer enn lubben, mer som veeeldig lubben/på grensa til feit.. Men samtidig vil jeg absolutt ikke kalle henne overvektig sånn som mange her inne sikkert mener hun er.

Jeg synes det er ganske åpenlyst at hun er overvektig. Hun er veldig mye større enn meg, og jeg er slightly overweight. Så tror nok hun er overvektig. Synes det er frekkere å kalle noen feit enn overvektig.

Anonym poster: 2d94192ba563e622ed2fc6ad8aff3913

• Liker 5
Gjest Eurodice
Skrevet

Hvor mange av kvinnene som trykket like tror du ville hatt den kroppen selv? Hvor mange menn ville foretrukket hennes kropp hos partneren om de kunne valgt fritt?

Jeg tror at grunnen til at hun fikk så mange "likes", hovedsakelig er beundring for at hun var tøff som la ut bilde av kroppen sin, ikke fordi folk syntes den var så fin. Men kvinner som er virkelig store, misunte henne sikkert, for i deres øyne var hun vel slank.

• Liker 10
Skrevet (endret)

Hun er jo mer enn lubben.. Overvektig, vil jeg si. Men er enig som en over her at det er verre å kalle noen feit enn overvektig. For øvrig enig med det Arabella skriver over her :)

Endret av -lykke-
Gjest Coolaid
Skrevet

Sikkert mange grunner til å like bildet.... Når det gjelder Linda.Marie, så både trener hun og spiser sunt. Syns hun er flott, kall det gjerne lubben eller overvektig. Hun er digg :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Så det å være mann er å godta forfallne kvinnekropper? Så feite, skitne, bikere i skinnvest med øyelapp og uflidd skjegg kan gå bort til deg å be deg kvinne deg ned på knæra å gjøre din plikt som en ekte kvinne? :O

Nå er det vel på tide å avslutte denne nærmest idiotiske diskusjonen.

Menn er differensierte mht. hva de liker, akkuarat som vi kvinner er.

Hva den enkelte 'mannlige' bruker kan lempe ut av seg mht. foretrukket kroppsvekt/BMI/betegnelse får jo stå for den enkleltes egen regning, men det blir altså like surrealistisk som å den evndelige diskusjonen om Cola eller Pepsi er best.

Majoriteten av menn liker kvinner, og de har sine preferanser, som for mange går i bakken med en 'brak' når de møter en kvinne de faller for.

Da blir preferansene skutt ned, en etter en.

Og den eneste effekten man får hver enda gang man starter en diskusjon om hvorvidt gutter synes lubne kvinner er sexy, det er at de som ikke føler sge slanke nok, fit'e nok, flotte nok, - og som er veldig unge. De sitter tilbake med følelsen av at det aldri vil være en eneste gutt som noensinne kan falle for dem fordi de faktisk er som de er.

Det var kveldens småfrustrerte utbrudd fra Lille-pus

• Liker 8
Skrevet (endret)

Jeg tror at grunnen til at hun fikk så mange "likes", hovedsakelig er beundring for at hun var tøff som la ut bilde av kroppen sin, ikke fordi folk syntes den var så fin.

Er ikke uenig der, men jeg synes fortsatt det er litt spesielt å trykke "like" på sånt. Det er typisk kvinnelig feelgood-masturbasjon, der alle lovpriser og hyller hverandre med komplimenter, selv om ingen egentlig mener noe av det.

Uten at jeg har lest kommentarene under bildet hennes, er jeg sikker på at det er haugevis av typen "du er utrolig pen", "du er perfekt akkurat som du er", og lignende. Man kan godt si det er et forsøk på å skape aksept for alle typer kropper og at man skal ikke skal skamme seg over kroppen man har, men samtidig gjør de aller fleste støttespillerne alt de kan for å ikke ende opp med den kroppstypen selv.

Endret av Eriks
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Døh hvis det der ikke er lubben, REALY??!?, what is? Hun der er direkte tykk.

Jeg har forlengst sluttet å ta deg alvorlig. Du er altfor forutsigbar.

Anonym poster: a4378e5e9002ef2167956d46bee847b7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hun nr. tre har mye fett på magen, noe som er et tegn på overvekt. Hun er ikke direkte feit, men særlig sunn tror jeg neppe at hun er. Grunnen til at hun bare omtales som lubben, er at samfunnet har endret holdning til vekt, og at overvekt svært ofte blir hyllet.

Jeg tror du trenger sterke briller for den dama der har mesteparten av fettet plassert på hofter/rumpe/lår og har en temmelig slank midje. Det er ikke mange lubne damer som kan skryte av en såpass sunn fordeling av fett.

Anonym poster: a4378e5e9002ef2167956d46bee847b7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...