Gjest Lille-pus Skrevet 23. mars 2013 #121 Skrevet 23. mars 2013 Fin debatteknikk. Ta heller ballen enn mannen. Bare et tips for din egen del :-). Nå er det vel strengt tatt lettere å etablere noe seriøst forhold til en kvinne enn å få seg et "ONS", siden flere menn (må vel si dessverre) er interessert i ONS enn kvinner. Menn må ofte se veldig bra ut og gå langt under sitt eget nivå (for å bruke dine uttrykk) for å få seg et ONS. Skjønner heller ikke hvorfor folk skulle trakte etter å få barn etter ONS. Mobbing av lubne jenter har jeg ærlig talt ikke hørt så mye av, tror du lever i en veldig fordomsfull verden ovenfor menn. Jeg tror nok du vil finne at det ofte er betraktelig mye vanskeligere å etablere et seriøst forhold enn å få seg en one night'er, - samme hvordan mennesket visuelt fremstår. At det er vanskeligere for gutter enn for jenter (begrepsbruken bes igjen merket) å skaffe seg en one night'er er jeg ikke så sikker på i alle samenhenger. Det kan ha noe med hvilket miljø og hvilken sammenheng problemene oppstår tror jeg (vet ikke nå, bare spekulerer litt løselig) og har fint noe med kravmentaliteten å gjøre ja. Mobbingen av lubne jenter (nå snakker jeg ikke om overvekt men om det vi før kalte valpefett, mao. litt ekstra på kroppen) er desverre kraftig utbredt. både IRL og på nett i ulke former.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2013 #122 Skrevet 23. mars 2013 (endret) Det var et svar som var utenfor trådens tema, som mye annet i denne tråden. Jeg har allerede forklart det: Du sa at menn dømmer kvinner og tenker mer på utseende enn menn. Ca 12% av kvinner over 40 er barnløse. Tviler på at 88% av alle kvinner driver med fitness . Altså er påstanden din om at menn bare tenker på utseende tull. Hva i helvete betyr det der da? Det du har skrevet over er ikke koherent i det hele tatt. La meg stille spørsmålet på annet vis: Er det bare (lubne) kvinners feil at menn er ufrivillig barnløs? Endret 23. mars 2013 av Gjest
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2013 #123 Skrevet 23. mars 2013 Mobbingen av lubne jenter (nå snakker jeg ikke om overvekt men om det vi før kalte valpefett, mao. litt ekstra på kroppen) er desverre kraftig utbredt. både IRL og på nett i ulke former. Vi har sett en del av det i den her tråden, som mistenkeligjøring av oss som liker at Linda viser frem strandbildene og vi blir beskyldt for å like bare for å være "politisk korrekt", f.eks.
OneLove Skrevet 23. mars 2013 #124 Skrevet 23. mars 2013 (endret) Vi har sett en del av det i den her tråden, som mistenkeligjøring av oss som liker at Linda viser frem strandbildene og vi blir beskyldt for å like bare for å være "politisk korrekt", f.eks. Å hevde at noe er politisk korrekthet er mobbing? Javel. Hvor har jeg sagt at de som liker at Linda viser seg fram på stranda er politisk korrekte? Her er eksempel på mobbing: Er du rar eller? Foretrekker du ikke en mobil som virker? Når du snakker om bitter, så smaker den der over her meget beskt.for hadde de her barnløse fyrene gått etter noen på sitt eget nivå, så hadde de sikkert hatt både kone og barn. Skulle nå gitt mye for å visuelt bedømt dem som har ropt høyest i denne tråden jeg da Hva i helvete betyr det der da? Det du har skrevet over er ikke koherent i det hele tatt. La meg stille spørsmålet på annet vis: Er det bare (lubne) kvinners feil at menn er ufrivillig barnløs? Nei, men de med små peniser kan skylde på Anne Marthe Torkildsen*. Hvorfor putter du ord i munnen på meg? *Antar at jeg bør nevne at det var sarkasme ut i fra erfaringer i denne tråden. Endret 23. mars 2013 av OneLove 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #125 Skrevet 23. mars 2013 Kan fint være lubben så lenge man er i god form og har god helse. Jenter skal ha mer fett på kroppen enn gutter fra naturens side og mange gutter liker også formfulle og fyldige jenter. Husk at motebilde er satt opp av homofile som egentlig liker gutter og kropper som ligner mer på gutter enn jenter. Nå følte jeg meg pen gitt! Det er ikke lov til å være stolt av kroppen sin om man er tynn. For jeg ser jo ut som et skjelett, en gutt, et beinrangel. Det er bare homofile menn som synes jeg er fin, fordi alle vet jo at menn egentlig foretrekker lubbene jenter med former. Jeg burde egentlig skamme meg og gjemme bort kroppen min, for om jeg viser at jeg er fornøyd med den så bidrar det til at flere jenter utvikler spiseforstyrrelser. Anonym poster: 3c5a6e6549fa8ce4c2795b0a21f275a2 11
Gjest Blubberella Skrevet 23. mars 2013 #126 Skrevet 23. mars 2013 Hvor har jeg sagt at de som liker at Linda viser seg fram på stranda er politisk korrekte? Tja, du sier det vel ganske rett frem her, med mindre du mener Linda ikke er lubben: Helt ærlig tror jeg folk har en tendens til å omfavne og like lubne/overvektige damer av politisk korrekte grunner.
OneLove Skrevet 23. mars 2013 #127 Skrevet 23. mars 2013 (endret) Tja, du sier det vel ganske rett frem her, med mindre du mener Linda ikke er lubben: Nei, det sier jeg ikke. Jeg sier at de som mener at de foretrekker for eksempel henne som lubben framfor at hun hadde hatt en normal fettprosent, antakeligvis gjør det av politisk korrekte grunner. Jeg hadde ikke det innlegget i tankene en gang da jeg skrev mitt innlegg. At hun liker å vise seg fram selv om hun er lubben, er det ikke noe galt i. Endret 23. mars 2013 av OneLove
Gjest Lille-pus Skrevet 23. mars 2013 #128 Skrevet 23. mars 2013 Nei, det sier jeg ikke. Jeg sier at de som mener at de foretrekker for eksempel henne som lubben framfor at hun hadde hatt en normal fettprosent, antakeligvis gjør det av politisk korrekte grunner. Jeg hadde ikke det innlegget i tankene en gang da jeg skrev mitt innlegg. At hun liker å vise seg fram selv om hun er lubben, er det ikke noe galt i. Frankly speaking; Hun er større enn det som var den tradisjonelle begrepsdefinisjonen av lubben for 25 år siden. Jeg forholder meg til den definisjonen som var gjeldenede dengang jeg var i 18-20 års alder. Hun er flott akkurat slik hun er ! Og hun utgjør et strålende eksempel på at man under ingen omstendigheter 'må' hverken gjemme seg bort eller pakke seg inn selv om man ikke er ihht. dagens opphøyde idealmål.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #129 Skrevet 23. mars 2013 Nå følte jeg meg pen gitt! Det er ikke lov til å være stolt av kroppen sin om man er tynn. For jeg ser jo ut som et skjelett, en gutt, et beinrangel. Det er bare homofile menn som synes jeg er fin, fordi alle vet jo at menn egentlig foretrekker lubbene jenter med former. Jeg burde egentlig skamme meg og gjemme bort kroppen min, for om jeg viser at jeg er fornøyd med den så bidrar det til at flere jenter utvikler spiseforstyrrelser. Anonym poster: 3c5a6e6549fa8ce4c2795b0a21f275a2 Godt sagt. Nå er bordet snudd og de med fett på kroppen får mer støtte enn noensinne og gir seg selv lov til å mobbe de tynne. Jeg har aldri mobbet frodige eller tykke jenter noensinne, men de kommer likevel opp til meg i dag og forteller meg at "du burde legge på deg litt, det hadde du kledd!" Når jeg var lita fikk mamma beskjed fra lærere om at hun måtte se til å gi meg mat! Hadde jeg sagt noe av samme kaliber til en lubben eller tykk jente, så hadde jeg blitt hata som pesten! Kunne antakelig aldri ha vist meg offentlig igjen. Det at mennesker får seg til å si slikt til andre er det som gjør dem uattraktive. En lubben jente har like lite lov til å kalle meg for tynn som jeg har til å kalle henne for tykk! Basta! Skjønner heller ikke hvorfor folk har så sykt stort behov for å høyne seg selv og nedverdige andre. Det får mennesker til å se styggere ut, for det er gjennomskuelig. Anonym poster: a75f289c2d82e6b0b6bcead18b991177 8
Gjest Blubberella Skrevet 23. mars 2013 #130 Skrevet 23. mars 2013 (endret) Nå synes jeg du ror deg litt unna, OneLove. Ordrett skrev du "de som omfavner og liker lubne" ikke "de som foretrekker folk lubne fremfor med normal fettprosent". Det er en stor forskjell på å like lubne på lik linje med normalvektige og å foretrekke lubne fremfor normalvektige. Mulig du mente at det er politisk korrekt å påstå at man foretrekker en lubben kropp foran en normalvektig, men det var ikke det du skrev. Jeg har så langt sett veldig få som foretrekker lubne/overvektige fremfor normalvektige. De fleste sier at de kan like begge deler. Endret 23. mars 2013 av Ylvina
Gjest Kalkunkrøll Skrevet 23. mars 2013 #131 Skrevet 23. mars 2013 (endret) Nå følte jeg meg pen gitt! Det er ikke lov til å være stolt av kroppen sin om man er tynn. For jeg ser jo ut som et skjelett, en gutt, et beinrangel. Det er bare homofile menn som synes jeg er fin, fordi alle vet jo at menn egentlig foretrekker lubbene jenter med former. Jeg burde egentlig skamme meg og gjemme bort kroppen min, for om jeg viser at jeg er fornøyd med den så bidrar det til at flere jenter utvikler spiseforstyrrelser. Anonym poster: 3c5a6e6549fa8ce4c2795b0a21f275a2 Mediokere vil det alltid være flest av og de må forsvare det de kan gå for. De fleste menn liker ikke chubby damer, men de fleste menn har ikke noe alternativ utenom dem. Og ingen dame vil ha en mann som tenker at hun er andr valg. Er bare innøvd fraser og rasjonalisering gutter slenger om seg det der. Har ingenting med virkeligheten å gjøre. Endret 23. mars 2013 av Kalkunkrøll
Gjest Lille-pus Skrevet 23. mars 2013 #132 Skrevet 23. mars 2013 Kan vi da få et bilde av en jente du definerer som chubby (på norsk; lubben) ?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #133 Skrevet 23. mars 2013 Godt sagt. Nå er bordet snudd og de med fett på kroppen får mer støtte enn noensinne og gir seg selv lov til å mobbe de tynne. Jeg har aldri mobbet frodige eller tykke jenter noensinne, men de kommer likevel opp til meg i dag og forteller meg at "du burde legge på deg litt, det hadde du kledd!" Når jeg var lita fikk mamma beskjed fra lærere om at hun måtte se til å gi meg mat! Hadde jeg sagt noe av samme kaliber til en lubben eller tykk jente, så hadde jeg blitt hata som pesten! Kunne antakelig aldri ha vist meg offentlig igjen. Det at mennesker får seg til å si slikt til andre er det som gjør dem uattraktive. En lubben jente har like lite lov til å kalle meg for tynn som jeg har til å kalle henne for tykk! Basta! Skjønner heller ikke hvorfor folk har så sykt stort behov for å høyne seg selv og nedverdige andre. Det får mennesker til å se styggere ut, for det er gjennomskuelig. Anonym poster: a75f289c2d82e6b0b6bcead18b991177 Kort og godt: å rakke ned på tynne jenter for å vise at du støtter lubbene jenter er like ille som å rakke ned på lubbene jenter. Det gjør deg bare til en drittsekk. Anonym poster: 3c5a6e6549fa8ce4c2795b0a21f275a2 6
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #134 Skrevet 23. mars 2013 Og jeg har like mye rett til å være stolt og komfortabel med min egen tynne kropp som andre jenter har med sin tykke kropp. Anonym poster: 3c5a6e6549fa8ce4c2795b0a21f275a2 5
OneLove Skrevet 23. mars 2013 #136 Skrevet 23. mars 2013 Mulig du mente at det er politisk korrekt å påstå at man foretrekker en lubben kropp foran en normalvektig, men det var ikke det du skrev. OK, men det var det jeg mente ja :-).
Gjest Jegdiggerjenter Skrevet 23. mars 2013 #137 Skrevet 23. mars 2013 Nå følte jeg meg pen gitt! Det er ikke lov til å være stolt av kroppen sin om man er tynn. For jeg ser jo ut som et skjelett, en gutt, et beinrangel. Det er bare homofile menn som synes jeg er fin, fordi alle vet jo at menn egentlig foretrekker lubbene jenter med former. Jeg burde egentlig skamme meg og gjemme bort kroppen min, for om jeg viser at jeg er fornøyd med den så bidrar det til at flere jenter utvikler spiseforstyrrelser. Anonym poster: 3c5a6e6549fa8ce4c2795b0a21f275a2 jenter som ser ut som et skjelett kan jo også være pent , tenner litt på det å jeg . da kan jeg se beina og knoklene skikkelig , det er sexy på sin måte <3 . ta kontakt så jeg se åsssen du er
Suss81 Skrevet 23. mars 2013 #138 Skrevet 23. mars 2013 Jeg ligner mest på en av kvinnene i kategorien 26-29, og jeg har bmi på 22. Så enten er den illustrasjonen ganske unøyaktig, eller så er jeg litt unormal Anonym poster: 66fe94f9b6d98e78316e9dfba8a0f687 Jeg likner mere på 20-25 men har Bmin fra 26-29 så tror det er flere av oss som er unormale
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #139 Skrevet 23. mars 2013 Litt festlig å lese denne tråden for å observere debatten mellom tynne jenter, chubby jenter og overvektige jenter, når det egentlige eneste sexy burde være Normalvektig som ligger imellom tynn og chubby.... Anonym poster: 779cb32fe87ed79bde06e904a175a45d 1
Gjest fry Skrevet 23. mars 2013 #140 Skrevet 23. mars 2013 Jeg nærer nok ingen attraksjon overfor lubne jenter (som beskrevet gjennom bilder i denne tråden). Det er ikke et tegn på et liv med helse eller trening i særstilling. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå