Gå til innhold

Skravletråd November og Desember 2013


Aramee

Anbefalte innlegg

Bare ÈN måned til termin, Cindi!! Åssen er formen? :)

Også har jeg skrevet 26.august på Hjerte`s termin, det må vel være feil :fnise:

Formen er fullstendig ubrukelig brått. Var i fin form, men så skulle jeg bare en liiiten tur på kjøpesenter, og etter 300 meter så fikk jeg så vondt at jeg ville grine. Etter det har jeg bare hatt vondt. Har vondt i hele bekkenområdet, i korsryggen og i magen. Vært svimmel og ør, og hatt vondt i hodet. Uansett hvordan jeg sitter/ligger, så er det ubehagelig. Så BRÅTT var det ikke så koselig mer, og jeg er kjempeklar for å bli ferdigruga. Blir deilig å få henne ut. Virkelig! Håper virkelig ikke jeg går over termin, hvis jeg skal ha det sånn her helt frem til fødsel, for dagene går saaaakte når man har vondt og er lite bevegelig.

På kvelden etter kjøpesenterturen lå jeg i senga med magekramper i flere timer. Vet ikke om jeg kan ha fått rier utløst av stress :vetikke: Var bedre igjen dagen derpå, men var øm etter alle sammentrekningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da...Dette hørtes ikke hyggelig ut! Håper smertene roer seg litt nå mot innspurten slik at ikke tida blir så lang. Kanskje snuppa kommer en til to uker før termin, så slipper du i alle fall å gå så lenge.

God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå risikerer vi jo faktisk at flere av de små kommer. Hvis noen er ute før tiden. :) Spennende!!

Formen er mye bedre nå, etter å ha tatt det rolig noen dager. Hvordan er formen til dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Advarsel: her kommer et syteinnlegg!

Har nå vært sykmeldt i ca 2 uker pga bennekløsning. De siste dagene har jeg mistet all energi. Trøtt og sliten.. usj.. Har mye energi inni meg, men orker ikke gjøre noen.. Blir nesten litt deprimert av det! Håper virkelig energien kommer tilbake :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Advarsel: her kommer et syteinnlegg!

Har nå vært sykmeldt i ca 2 uker pga bennekløsning. De siste dagene har jeg mistet all energi. Trøtt og sliten.. usj.. Har mye energi inni meg, men orker ikke gjøre noen.. Blir nesten litt deprimert av det! Håper virkelig energien kommer tilbake :natti:

Vet hvordan du har det! Jeg er blitt veldig energiløs selv.. Og trøtt! Er jeg heldig orker jeg kanskje å sette på/henge opp én klesvask i løpet av en dag.. Gleder meg til jeg får født og kroppen og bekkenet vil jobbe på mitt lag igjen!

Åssen går det med dere andre da? Lite liv i denne tråden her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet hvordan du har det! Jeg er blitt veldig energiløs selv.. Og trøtt! Er jeg heldig orker jeg kanskje å sette på/henge opp én klesvask i løpet av en dag.. Gleder meg til jeg får født og kroppen og bekkenet vil jobbe på mitt lag igjen!

Åssen går det med dere andre da? Lite liv i denne tråden her ;)

Så enig! Gleder meg til å få kroppen og energien tilbake! :)

Ble innlagt på sykehuset på onsdag med premature rier, har ca 3-4 stk i løpet av 10 min. Ser ikke ut til å stoppe. Men de har ingen funksjon, så man kan kanskje kalle det modningsrier? Står iallefall premature rier i journalen min. Fikk komme hjem igjen igår, og har ingen anelse om når babyen kommer :) Som de sa på føden: Kanskje om 1 time? Kanskje om 3 dager? Kanskje ei uke? :bond:

Er så uforutsigbart med fødsel altså :P

Håper han holder seg inne i 1 uke til! Men har uansett startet pakking av fødebag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig! Gleder meg til å få kroppen og energien tilbake! :)

Ble innlagt på sykehuset på onsdag med premature rier, har ca 3-4 stk i løpet av 10 min. Ser ikke ut til å stoppe. Men de har ingen funksjon, så man kan kanskje kalle det modningsrier? Står iallefall premature rier i journalen min. Fikk komme hjem igjen igår, og har ingen anelse om når babyen kommer :) Som de sa på føden: Kanskje om 1 time? Kanskje om 3 dager? Kanskje ei uke? :bond:

Er så uforutsigbart med fødsel altså :P

Håper han holder seg inne i 1 uke til! Men har uansett startet pakking av fødebag!

Oi! Kan snart bli første baby i gruppa her nå da :) Men du så frekt å snike i køen!! :fnise:

Lykke til hvis til snart skjer og husk å oppdatere oss :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig! Gleder meg til å få kroppen og energien tilbake! :)

Ble innlagt på sykehuset på onsdag med premature rier, har ca 3-4 stk i løpet av 10 min. Ser ikke ut til å stoppe. Men de har ingen funksjon, så man kan kanskje kalle det modningsrier? Står iallefall premature rier i journalen min. Fikk komme hjem igjen igår, og har ingen anelse om når babyen kommer :) Som de sa på føden: Kanskje om 1 time? Kanskje om 3 dager? Kanskje ei uke? :bond:

Er så uforutsigbart med fødsel altså :P

Håper han holder seg inne i 1 uke til! Men har uansett startet pakking av fødebag!

Oi! Kan snart bli første baby i gruppa her nå da :) Men du så frekt å snike i køen!! :fnise:

Lykke til hvis noe snart skjer og husk å oppdatere oss :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Kan snart bli første baby i gruppa her nå da :) Men du så frekt å snike i køen!! :fnise:

Lykke til hvis noe snart skjer og husk å oppdatere oss :nigo:

Har ingen planer om å snike i køen altså :P Ser ikke ut som det utvikler seg noe særlig mere her. Må vel gå slik i mange uker.. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så leeeeeei :daane: Hjelper liksom ikke at jeg har alvorlig anemi og må inn på obs-posten for gravide tre ganger i uka for å få jern intravenøst, der er det jo så mange fine gravid-damer som er mye mer sprekkeferdige enn meg, og jeg får så dårlig samvittighet av å tenke at jeg er lei. Men helst - helst skulle jeg hatt Baby på utsiden nå. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, forstår deg veldig godt Aramee! Det er utrolig slitsomt på slutten, og særlig når man får litt ekstra plager sånn som deg :( Lykke til videre. Nå går det veldig fort til vi nærmer oss målstreken og det er masse motivasjon å tenke på det, synes jeg :nigo::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, til alle dere som skal få bebis nå i november og desember!! Har noen fått allerede kanskje?? Jeg hører ikke til denne termingruppa, jeg har i mars, men er så kjekt å titte innom... heia dere :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyggelig med "besøk", LovelyMonroe!

***

Ingen som har født enda?

Noen som har modningstegn og sånn eller? Her er det litt murringer noen ganger, skikkelig øm korsrygg, oftere og kraftigere kynnere, nedpress(auu) og mer slimete utflod..Slimproppen som gradvis går, kanskje? Ellers lite action ;)

Endret av ara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

So far no good :( Jeg er fortsatt kjempeutålmodig, men nå er jeg i alle fall "på termin" med den "tre uker før, to uker etter"-regninga :fnise: Så nå kan hun egentlig bare komme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som har modningstegn og sånn eller? Her er det litt murringer noen ganger, skikkelig øm korsrygg, oftere og kraftigere kynnere, nedpress(auu) og mer slimete utflod..Slimproppen som gradvis går, kanskje? Ellers lite action ;)

Har en del modningstegn her også! Modningsrier, særlig på kveldene. Au au.. Har vært slim med antydning til blod her. Så kan nok være slimproppen her også!

Nå kan det skje når som helst for flere her inne! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Jeg er 34+3, så jeg har ikke tenkt å ha noen tegn som helst foreløpig ;)

Eneste tegn på noe som helst er hikking, men det er vel neppe fødselsrelatert :P

Men så er jo jeg sistemann i køen og med termin helt i slutten av desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli spennende her framover i alle fall! :) Jeg er 38 uker i dag og merker absolutt ingenting som skulle indikere action. Kan ennå gå noen uker før det skjer noe. Gikk til termin sist så regner egentlig med å gjøre det nå også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke over termin her nå, om en halvtime. Ikke noe tegn til at det skjer noe. Skal på sjekk på sykehuset mandag, på dag ti over termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...