Gå til innhold

Skravletråd November og Desember 2013


Aramee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor tok dere den ekstra ultralyden? Privat eller kan man be om å få en til på sykehuset? Kostet det mye?

Tok den på Volvat hos en jordmor, to uker etter den ordinære. Måtte betale selv, men får ikke ekstra på dykehuset på sånt grunnlag :) det kostet ca 1200-1300 mener jeg å huske.

Vi skulle uansett på ny kontroll på sykehuset i uke 32, for å sjekke morkakens plassering på ny, så da hadde vi sikkert fått vite kjønn gratis, men ville ikke vente så lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Sniker meg inn her jeg. :)

Jeg har termin 15 november, og venter en jente. Førstegangs.

Jeg er 27 og mannen 34. Bor i osloområdet og skal føde på ABC på ullevål.

Flere fra osloområdet her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Hei dere! Sniker meg inn her jeg. :)

Jeg har termin 15 november, og venter en jente. Førstegangs.

Jeg er 27 og mannen 34. Bor i osloområdet og skal føde på ABC på ullevål.

Flere fra osloområdet her?

Joda, jeg bor i Oslo - men jammen ikke sikker på om jeg har termin i desember eller januar ;)

Er i månedsskiftet der, så får se om det blir denne eller den andre termintråden etter UL i slutt av måneden :)

Skal på "gamlis-Ullevål" fordi jeg vil forbeholde meg retten til drugs :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL i dag viste at det bor ei jente i magen min :duskedame:

Termin ble flytta til 10. desember, så da er jeg visst bare 18+2 i dag, ikke 18+6.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UL i dag viste at det bor ei jente i magen min :duskedame:

Termin ble flytta til 10. desember, så da er jeg visst bare 18+2 i dag, ikke 18+6.

Gratulerer!!! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Da er vi 3 stykker som har termin dagen etter hverandre! Jeg har 8.des, Muskat har 9.og du Aramee har 10. Blir jammen spennende å se hvem som føder først :fnise:

Gratulerer med ei lita jente i magen!! :)

Endret av ara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på ny UL i dag og den lille var samarbeidsvillig i dag! Fikk tatt alle bildene! Og det viste seg at det ligger en liten gutt i magen :) Terminen er den samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med gutt, Muskat, og grattis med jente, Aramee!

UL er stas altså :nigo:

Gleder meg til vår neste UL allerede - er satt opp til time i slutten av august, og da skulle gyn være så elskverdig å forsøke å få tatt et bra 3D-bilde av ansiktet til lille (ingen selvfølge når det er på sykehus, og ikke privat UL). Blir gøy! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Så gøy, Zia! :)

Å ellers damer? Åssen går det med alle sammen?

Jeg runder 22 uker i morgen og det er masse liv og røre inni magehuset-fantastisk følelse!! :)

Formen er ellers ganske god men bekkenet holder på å gi meg skikkelige problemer. Fått tips om Kiropraktor så de skal kontaktes i løpet av denne uka!

Håper alle har det bra og nyter magene sine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har såvidt noen små dult innimellom, men ikke noe særlig mer enn det. Er 21+4 i dag.

Har fått seriøs bekkenløsning da, må bruke krykker, og har sinnssyke strålinger ned i beina. Dritt dritt dritt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende å se om det blir januar eller desember ja, Åffårno!

Jeg er snart 25 uker, og har kjent masse liv hver dag i 10 uker nå faktisk. Det er en aktiv liten tass dette - så til og med gyn hadde skrevet det i epikrisen til fastlegen etter at han tok organ-UL, at småen var "meget aktiv", så det var vanskelig å sjekke det han skulle :fnise: Men han fikk det nå til etter hvert da, og bonus for meg at det tok tid, så fikk jeg se mer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ny her i tråden, og forholdsvis ny på forum. Men finnes det en terminliste her eller? Hadde vært morro:-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for det:-) Jeg er i uke 20. Startet på uke 20 på mandag blir det vel:-)

Ja vil lager en liste da:-)

merete87, termin 26 desember, gutt :-)

Hehe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Takk for det:-) Jeg er i uke 20. Startet på uke 20 på mandag blir det vel:-)

Ja vil lager en liste da:-)

merete87, termin 26 desember, gutt :-)

Hehe:-)

To dager før meg altså. Mulig det blir simultanfødsel på KG ;)

Kjenner alle dere andre liv hele tiden? Dere er jo lengre på vei - så sikkert naturlig........men jeg ble litt sånn "engstelig" igår når jeg skjønte at de fleste kjenner liv innen uke 20 - jeg aner ikke hva jeg kjenner, jeg.

Tror kanskje morkaka ligger iveien også, men jeg glemte hva jordmor sa om det sist uke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To dager før meg altså. Mulig det blir simultanfødsel på KG ;)

Kjenner alle dere andre liv hele tiden? Dere er jo lengre på vei - så sikkert naturlig........men jeg ble litt sånn "engstelig" igår når jeg skjønte at de fleste kjenner liv innen uke 20 - jeg aner ikke hva jeg kjenner, jeg.

Tror kanskje morkaka ligger iveien også, men jeg glemte hva jordmor sa om det sist uke :P

Jeg kjenner liv hver dag nå, men det begynte for noen dager siden bare. Er veldig individuelt har jeg hørt. Hvor ligger morkaka di da? :-)

Ja morro å høre om flere som får vinterbaby:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...