ara Skrevet 5. juli 2013 #81 Del Skrevet 5. juli 2013 Blir spennende Aramee!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 6. juli 2013 #82 Del Skrevet 6. juli 2013 Hvor tok dere den ekstra ultralyden? Privat eller kan man be om å få en til på sykehuset? Kostet det mye? Tok den på Volvat hos en jordmor, to uker etter den ordinære. Måtte betale selv, men får ikke ekstra på dykehuset på sånt grunnlag det kostet ca 1200-1300 mener jeg å huske. Vi skulle uansett på ny kontroll på sykehuset i uke 32, for å sjekke morkakens plassering på ny, så da hadde vi sikkert fått vite kjønn gratis, men ville ikke vente så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 8. juli 2013 #83 Del Skrevet 8. juli 2013 Hei dere! Sniker meg inn her jeg. Jeg har termin 15 november, og venter en jente. Førstegangs. Jeg er 27 og mannen 34. Bor i osloområdet og skal føde på ABC på ullevål. Flere fra osloområdet her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åffårno Skrevet 8. juli 2013 #84 Del Skrevet 8. juli 2013 Hei dere! Sniker meg inn her jeg. Jeg har termin 15 november, og venter en jente. Førstegangs. Jeg er 27 og mannen 34. Bor i osloområdet og skal føde på ABC på ullevål. Flere fra osloområdet her? Joda, jeg bor i Oslo - men jammen ikke sikker på om jeg har termin i desember eller januar Er i månedsskiftet der, så får se om det blir denne eller den andre termintråden etter UL i slutt av måneden Skal på "gamlis-Ullevål" fordi jeg vil forbeholde meg retten til drugs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 8. juli 2013 #85 Del Skrevet 8. juli 2013 Lykke til på UL da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 9. juli 2013 Forfatter #86 Del Skrevet 9. juli 2013 UL i dag viste at det bor ei jente i magen min Termin ble flytta til 10. desember, så da er jeg visst bare 18+2 i dag, ikke 18+6. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 9. juli 2013 #87 Del Skrevet 9. juli 2013 UL i dag viste at det bor ei jente i magen min Termin ble flytta til 10. desember, så da er jeg visst bare 18+2 i dag, ikke 18+6. Gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 9. juli 2013 #88 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Wow! Da er vi 3 stykker som har termin dagen etter hverandre! Jeg har 8.des, Muskat har 9.og du Aramee har 10. Blir jammen spennende å se hvem som føder først Gratulerer med ei lita jente i magen!! Endret 9. juli 2013 av ara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskat Skrevet 16. juli 2013 #89 Del Skrevet 16. juli 2013 Har vært på ny UL i dag og den lille var samarbeidsvillig i dag! Fikk tatt alle bildene! Og det viste seg at det ligger en liten gutt i magen Terminen er den samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 16. juli 2013 #90 Del Skrevet 16. juli 2013 Grattis med gutt, Muskat, og grattis med jente, Aramee! UL er stas altså Gleder meg til vår neste UL allerede - er satt opp til time i slutten av august, og da skulle gyn være så elskverdig å forsøke å få tatt et bra 3D-bilde av ansiktet til lille (ingen selvfølge når det er på sykehus, og ikke privat UL). Blir gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 31. juli 2013 #91 Del Skrevet 31. juli 2013 Så gøy, Zia! Å ellers damer? Åssen går det med alle sammen? Jeg runder 22 uker i morgen og det er masse liv og røre inni magehuset-fantastisk følelse!! Formen er ellers ganske god men bekkenet holder på å gi meg skikkelige problemer. Fått tips om Kiropraktor så de skal kontaktes i løpet av denne uka! Håper alle har det bra og nyter magene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 1. august 2013 Forfatter #92 Del Skrevet 1. august 2013 Jeg har såvidt noen små dult innimellom, men ikke noe særlig mer enn det. Er 21+4 i dag. Har fått seriøs bekkenløsning da, må bruke krykker, og har sinnssyke strålinger ned i beina. Dritt dritt dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åffårno Skrevet 1. august 2013 #93 Del Skrevet 1. august 2013 UL sa at jeg sannsynligvis får en gutt, termin 28. desember. 19 uker på vei mao ca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 2. august 2013 #94 Del Skrevet 2. august 2013 Så gøy åffårno! Så får vi se om det blir 2013 eller 2014 barn du får Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 2. august 2013 #95 Del Skrevet 2. august 2013 Spennende å se om det blir januar eller desember ja, Åffårno! Jeg er snart 25 uker, og har kjent masse liv hver dag i 10 uker nå faktisk. Det er en aktiv liten tass dette - så til og med gyn hadde skrevet det i epikrisen til fastlegen etter at han tok organ-UL, at småen var "meget aktiv", så det var vanskelig å sjekke det han skulle Men han fikk det nå til etter hvert da, og bonus for meg at det tok tid, så fikk jeg se mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merete87 Skrevet 5. august 2013 #96 Del Skrevet 5. august 2013 Er ny her i tråden, og forholdsvis ny på forum. Men finnes det en terminliste her eller? Hadde vært morro:-):-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 6. august 2013 #97 Del Skrevet 6. august 2013 Velkommen, Merete87! Hvor langt er du på vei? Vi kan jo lage en terminliste her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merete87 Skrevet 6. august 2013 #98 Del Skrevet 6. august 2013 Takk for det:-) Jeg er i uke 20. Startet på uke 20 på mandag blir det vel:-) Ja vil lager en liste da:-) merete87, termin 26 desember, gutt :-) Hehe:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åffårno Skrevet 6. august 2013 #99 Del Skrevet 6. august 2013 Takk for det:-) Jeg er i uke 20. Startet på uke 20 på mandag blir det vel:-) Ja vil lager en liste da:-) merete87, termin 26 desember, gutt :-) Hehe:-) To dager før meg altså. Mulig det blir simultanfødsel på KG Kjenner alle dere andre liv hele tiden? Dere er jo lengre på vei - så sikkert naturlig........men jeg ble litt sånn "engstelig" igår når jeg skjønte at de fleste kjenner liv innen uke 20 - jeg aner ikke hva jeg kjenner, jeg. Tror kanskje morkaka ligger iveien også, men jeg glemte hva jordmor sa om det sist uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merete87 Skrevet 6. august 2013 #100 Del Skrevet 6. august 2013 To dager før meg altså. Mulig det blir simultanfødsel på KG Kjenner alle dere andre liv hele tiden? Dere er jo lengre på vei - så sikkert naturlig........men jeg ble litt sånn "engstelig" igår når jeg skjønte at de fleste kjenner liv innen uke 20 - jeg aner ikke hva jeg kjenner, jeg. Tror kanskje morkaka ligger iveien også, men jeg glemte hva jordmor sa om det sist uke Jeg kjenner liv hver dag nå, men det begynte for noen dager siden bare. Er veldig individuelt har jeg hørt. Hvor ligger morkaka di da? :-) Ja morro å høre om flere som får vinterbaby:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå