Gå til innhold

Slutt mellom Tone og Aksel

Gjest Lincoln

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

Å så må jeg bare nevne hvor utrolig morsomt det er når folk klikker seg inn for å kommentere hvor teit det er å kommentere på denne diskusjonen :danse: "Fatter ikke hvorfor folk gidder å bry seg om disse to".. fatter ikke hvorfor folk gidder å bry seg med å kommentere folk som bryr seg om noe man selv ikke bryr seg om.. hvis du fatter...

Ikke sant!

Det er ganske åpenbart hva denne tråden handler om, med tanke på overskriften, så de som faktisk virkelig ikke bryr seg lar jo bare være å klikke seg inn hit...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tone er i kveld hos sin manager. Der vil hun roe ned til onsdag og idol. Hun reiser vekk etter lørdagens synging i sverige.

Anonym poster: 6acca85d6498c096ceb8edb955359273

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone er i kveld hos sin manager. Der vil hun roe ned til onsdag og idol. Hun reiser vekk etter lørdagens synging i sverige.

Anonym poster: 6acca85d6498c096ceb8edb955359273

Hvor reiser hun vekk? idol er jo igjen på onsdagen. Skal hun ut av idol pga dette?

Anonym poster: ccb48af411154e72b3c8cbeb812e5d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble faktisk veldig overrasket over dette, trodde de var forelsket - eller i alle fall godt fornøyd med å være et superpar. Ryktene om Tone har vel alle hørt, men jeg trodde hun hadde roet seg når hun var i et forhold. Har alltid hatt inntrykk av at Aksel var mest forelsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tone er jo både pen og sexy og hun har omgitt seg med kjekke karer som Eric Saade og Stian Blipp. Kanskje ikke så lett å motstå unge kjekke menn? Mulig Aksel har draget også, selv om man i utgangspunket ikke ville trodd det.

Kom også for sent til å få med alle ryktene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at hvis Tone er den som går, så har hun allerede etablert et forhold på si. Som hun jo gjorde da hun ble sammen med Hennie. Han var jo som kjent en god venn av eksen hennes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at hvis Tone er den som går, så har hun allerede etablert et forhold på si.

Jeg har en sterk følelse av at det er hun som har gjort det slutt. Og at det ikke er lenge til en ny flamme dukker offentlig opp.

Tror også at Aksel Hennie har godt av å finne seg en mer voksen dame! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på VG så ser du det. De har til å med klart å spørre selveste fotballfrue

Jeg ser det ikke på vg,

Anonym poster: c3c3f396a82b49b7f3e44b10ad10bff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser det ikke på vg,

Anonym poster: c3c3f396a82b49b7f3e44b10ad10bff4

klikk der det står "spis masse sjokolade og gråt" Bilde av Aleksandra Joner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sterk følelse av at det er hun som har gjort det slutt. Og at det ikke er lenge til en ny flamme dukker offentlig opp.

Tror også at Aksel Hennie har godt av å finne seg en mer voksen dame! :)

Men jeg tror faktisk Aksel Hennie var VELDIG forelsket i Tone...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Tone kommenterte på Idol til Rachael som sang "stay" med Rihanna at dette var en sang hun hadde et sterkt forhold til og hørte på mye om dagen, sa jeg til kjæresten at nå er det slutt mellom Tone og Aksel men hadde vel ikke tenkt at ballongen skulle sprekke så kjapt som 3 dager etter...

Jeg tenkte også noe ala det når hun sa det. Syntes det var en merkelig ting å si uten at noe sånt som nå har skjedd skulle være grunnen. Tror dere dette betyr at det er han som dro og hun vil at han skal bli - jmfr. teksten "i want you to stay....osv"?

Anonym poster: c7e6bdac96a89626755caa06edf1bf05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha VG tar jo helt av :ler:

Intervjuer alt fra kjendiser til samlivsterapeuter..

Endret av kaffemor
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kom ryktene om bruddet til Aksel og Tone fra?

Jeg tror det var Stian Blipp som Saade til VG.

Anonym poster: fbb25530511b811b7cad710fabe8b5d6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...