Gjest Poirot Skrevet 21. september 2004 #282 Skrevet 21. september 2004 Nå har jeg vært på etterkontroll. Det så bra ut, men arret er ikke noe å gjøre med (det regnet jeg med). Er uansett glatt og fint, så det vil jo bli blekere med tiden. Arr kan jeg leve med. Skal imidlertid tilbake og fettsuge litt mer under den ene armen, for der er det blitt en slags pølse (brystene gikk jo ut på siden). Det tar visst ca 30 min og gjøres i lokalbedøvelse. Sykemelding ikke nødvendig, men må ha armen litt i ro. Forøvrig må jeg si at størrelsen på brystene og plassering av brystvorter har endret seg en del (til det bedre) siden operasjonen. Før var det mer tydelig forskjell, og den ene brystvorten var plassert ørlittegrann høyere enn den andre. Det var til å leve med. Nå har det jevnet seg mye ut. Det stemmer altså det det står i informasjonen man får, at det tar litt tid før brystene får "satt seg". Og jeg er fremdeles superfronøyd og får masse skryt og kommentarer om hvor slank jeg ser ut og spørsmål om jeg har gått ned mye i vekt.
Gjest Ninakanin Skrevet 21. september 2004 #283 Skrevet 21. september 2004 Dette med at brystene trenger tid for å "sette seg" er betryggende å høre. Jeg har nettopp fått operert inn proteser, det er jo en annen operasjon, men allikevel.. For jeg er så opphengt i at brystene er litt forskjellige. Men det er jo bare to uker siden jeg ble operert, så jeg må vel bare vente å se
Gjest Poirot Skrevet 21. september 2004 #284 Skrevet 21. september 2004 Dette med at brystene trenger tid for å "sette seg" er betryggende å høre. Jeg har nettopp fått operert inn proteser, det er jo en annen operasjon, men allikevel.. For jeg er så opphengt i at brystene er litt forskjellige. Men det er jo bare to uker siden jeg ble operert, så jeg må vel bare vente å se Gjelder sikkert noe av det samme der. Tar også tid før hovenhet går bort og sånn (selv om man ikke nødvendigvis ser at det er hovent).
Gjest StoreSky Skrevet 21. september 2004 #285 Skrevet 21. september 2004 Poirot... May i ask.. Var det dyrt? Eller har du fått støtte fra offentlige? (hilsen en som også vurderer det, men har gitt La Lina en sjanse!)
Gjest Poirot Skrevet 21. september 2004 #286 Skrevet 21. september 2004 Poirot... May i ask.. Var det dyrt? Eller har du fått støtte fra offentlige? (hilsen en som også vurderer det, men har gitt La Lina en sjanse!) Les hele tråden, alt står der. Fikk av staten.
Syvvi Skrevet 22. september 2004 #287 Skrevet 22. september 2004 Jeg fikk mine innleggelsespapirer i posten i går, da ble det plutselig alvor...!!! Gleder meg og gruer meg, men det gikk opp for meg at DET SKAL SKJE!!!! Endelig skal jeg slippe å ha pupper som henger ned på navlen, slippe stive og vonde skuldere og sår etter BH-stropper... 19. oktober, da er det slutt.. :-)
Pandura Skrevet 24. september 2004 #288 Skrevet 24. september 2004 Hei, jeg ville bare få takke alle dere som har delt erfaringer med oss! Allerede i mars var jeg inne og smugtittet på denne tråden, da jeg selv gikk med de samme planene. Måtte legge planene på is, da jeg dessverre mistet min elskede mamma i april. I midten av august leste jeg igjen på denne tråden, og var hos legen min 19. august og fikk en henvisning. Og, for å gjøre historien kort: tirsdag 21. september var jeg på Klinikk Axess i Oslo og fikk utført min bryst-reduksjon. Jeg har ikke angret et sekund. Det ser virkelig bra ut. Takk igjen alle sammen, for inspirasjon og erfaringer!
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2004 #289 Skrevet 26. september 2004 Dere som har fått utført dette, ser magen "større"ut nå? Grunnen til at jeg spør er at magen min ikke er helt flat (BMI er ok), men det viser ikke så mye fordi brystene tar bort oppmerksomheten , hvis dere skjønner. Sett fra siden stikker brystene mer ut enn magen. Hvis jeg får dem operert mindre, vil de vel ikke stikke så mye ut, de vil jo være plassert noe høyere opp på brystkassen. Klarer ikke helt å se for meg hvordan det blir med magen da... Hvordan gikk det med deres? Hilsen "skal, skal ikke"
-ida- Skrevet 27. september 2004 #290 Skrevet 27. september 2004 Etter oprasjonen har magen blitt mitt nye irritasjonsmoment. Det var den ikke før for da så jeg jo den ikke, men nå er den stor, men det er sikkert fordi nå er jeg endelig fornøyd med puppene mine og har oppdaget nye pronblemer på meg selv. Den har sikkert vært sånn hele tiden.
Gjest Poirot Skrevet 27. september 2004 #291 Skrevet 27. september 2004 Jepp, magen ser større ut i profil. Men alle sier at jeg ser slankere ut forfra/bakfra, fordi jeg har jo endelig fått livlinje.
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2004 #292 Skrevet 27. september 2004 Hmmmm...informasjon til stille ettertanke. Kanskje jeg skal gå enda mer ned i vekt slik at det ikke blir en brå overgang hvis legen gir grønt lys. Har ikke vært hos legen enda, og er litt redd for at han ikke tar meg alvorlig. Skuldre og nakke er stive og vonde, har mye senebetennelse i skuldrene. Har aldri snakket om dette med de forrige legene min, han jeg har nå er ganske ny. "skal, skal ikke"
Gjest Jamila Skrevet 28. september 2004 #293 Skrevet 28. september 2004 Da har også jeg vært til kontroll etter operasjon. Kirurgen var veldig godt fornøyd,- rett og slett stolt av sin egen jobb! og det er jo et hyggelig tegn!
Gjest Poirot Skrevet 28. september 2004 #294 Skrevet 28. september 2004 Har ikke vært hos legen enda, og er litt redd for at han ikke tar meg alvorlig. Skuldre og nakke er stive og vonde, har mye senebetennelse i skuldrene. Har aldri snakket om dette med de forrige legene min, han jeg har nå er ganske ny. "skal, skal ikke" Jeg hadde heller ikke nevnt dette for legen min før, men det var ikke noe problem for å få henvisning.
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2004 #295 Skrevet 5. oktober 2004 Nå har jeg vært hos legen. Jeg hadde forberedt meg godt, skrevet ned masse punkter og var klar til å argumentere for dette her. men det var ikke nødvendig i det hele tatt! han fortalte litt om komplikasjoner, hvordan gangen var i dette, og så skrev han en henvisning til Colosseumklinikken, det var det hele. Trengte ikke flashe puppene en gang :-) .... Regner med å få konsultasjon i løpet av noen uker, blir spennende dette her! "skal, skal ikke"
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2004 #296 Skrevet 17. oktober 2004 Nuh har jeg fått innkallelse til vurdering på Colosseumklinikken i Stavanger. Er noen uker til fremdeles da. Hva synes dere om denne klinikken, dere som er operert der? Hilsen "skal, skal ikke, sannsynligvis skal, men er ikke helt sikker enda"
Gjest Anki Skrevet 17. oktober 2004 #297 Skrevet 17. oktober 2004 Jeg har vært til konsultasjon hos Dr. Zakaria ved Colosseum klinikken i Stavanger, har hørt mye bra om han. Det er til en forstørrelse da, vet ikke om han gjør reduksjoner også. De virket profesjonelle der, og klinikken var lys og fin. Hadde godt inntrykk av Zakaria også. Hadde med masse spørsmål på forhånd, og fikk svar på alle. Skal operere på nyåret.
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2004 #298 Skrevet 18. oktober 2004 Er han jeg skal til også ! -"skal ganske sikkert, kanskje"
Syvvi Skrevet 21. oktober 2004 #299 Skrevet 21. oktober 2004 Hurra! :-) Nå er det over! 2. postoperative dag og jeg er strålende fornøyd. Formen er over all forventning bra og jeg synes jeg har fått så fine pupper
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2004 #300 Skrevet 21. oktober 2004 Hvordan var det å våkne fra narkosen? Fikk du noe kvalmestillende? Var du kvalm? Kjekt å høre at formen er på topp! -"skal"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå