Gå til innhold

Brystreduksjon -konsultasjon


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Jamila
Jamila: Håper jeg blir like fornøyd som deg. Jeg er så redd for å ta av bandasjen og blir skikkelig skuffet....

Håper jeg at du blir også! Men ta med bilder og forklar hvor store/små du vil ha de, så tror jeg dette går kjempefint!

I natt datt jeg imidlertid tilbake til realitetens verden. Sår gror. Sår som gror klør. Sår som klør er irriterende. Og da får ikke jeg sove. Så jeg har vel sovet to eller tre timer i natt, topps. Fxxn. Jeg som har så mye å ordne i dag, kunne virkelig trengt litt søvn......

I dag har jeg fått vasket håret (prøver å bruke armene minst mulig, men det er vanskelig, gitt!) og dusjet underkroppen. Føler meg litt freshere da....

Urk! Jeg vil sove! nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle bare komme med et forslag ang kløen din... Er noe som heter Atarax som er et antihistamin, og er bla kløstillende. Har vært gitt til bla pasienter som har mye utslett, ergo at det klør. Er det mulig at du kan prøve det? Men kløen varer vel ikke så veldi mange dager da... Bivirkning med Atarax er vel at det er søvndyssende da det er et Anxiolytikum.

Men altså bare et lite tankespinn fra min side :roll:

Gjett at jeg syns du er heldig som er fått Nye pupper nå i sommer :-)

Må jo være helt topp å få kjøpt BH hvorsomhelst av alle ting.

Hørte du noe om at puppene måtte være av en viss størrelse eller at det måtte være så mange cm fra kragebein til bryst?

God helg til deg og dere andre barmfagre medsøstre :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Poirot is in da house!!!!

Her er jeg altså, nyoperert, hjemme og ved godt humør.

Møtte opp 07.30, ble møtt av sykepleier. Hang fra meg i garderobeskap med lås, fikk på kjortel, sokker og morgenkåpe.

Satt på dagligstue, fikk noen piller. Så kom kirurgen og tegnet på meg med masse tusj, snakket om størrelse osv.

Hun mente jeg var DD, men det er jeg ikke neig i, for jeg hadde på meg DD-bh i dag og den er for liten. Samma det.

Ventet litt til. Ca kl 08.45 gikk jeg inn på operasjonsrommet. Alle hilse og var veldig hyggelige. Lå med teppe over meg, hadde på truse og sokker.

Slapp veneflon i hånden, fikk der man tar blodprøver isteden. Gjord eikke vondt, var som en blodprøve. Så skrudde de på, og jeg merket jeg fjaset mer og mer mht det jeg pratet om.

Så vknet jeg av at noen sa navnet mitt. Klokken var 11. Jeg kunne ikke skjønne at jeg var ferdig. Var litt fjern med en gang, fikk noen minutter å komme meg på. Ikke kvalm, ikke vondt i hodet, ikke vondt.

Tittet ned på brystet, har masse bandasje. Det sås å fint ut! Jeg begynte nesten å gråte fordi jeg var så glad.

Fikk saft, te og rundstykke. Lå og slappet av. Kirurgen var innom, sykepleir passet må med jevne mellomrom og anestesidamen var innom. Alle var kjempehyggelige.

Sa det hadde gått veldig bra, hadde blødd lite. Har ingen sting, men klips (slags stifter) som skal tas om en uke.

Har et dren på hver side som jeg nå drasser rundt på, renner litt blod i ny og ne, men ikke mye. Skal fjernes senest om 2 dager.

Sambo fikk komme inn og hjelpe meg og kle på.

Føler meg i superform! Men beveger meg ganske forsiktig. Var hjemme 14.10.

Har et blåmekre ved kravebenet. Har alt nå bedre holdning (men det kan jo også være pga den stive bandasjen). også ser jeg så mye smalere uti overkroppen!!!! Det det før var pupp og hofter, har jeg nå liv og overkropp før puppene begynner! Det er fantastisk.

Merker nå at det begynner å vli litt ømt på høyre side. Ikke tatt npe mer smertestillede enda, men har begynt på antibiotikakur.

Tok 400g på venstre og 300 på høyre, i tillegg til 100g fettsuging under hver arm. INGEN utvendige sting, de har brukt stifter som visstnok gir penere arr.

Jeg er så glad for å være ferdig! Glad glad glad!!!!!!

Nå er jeg spent på hvordan de ser ut når badasjen fjernes om en uke. Gruer meg til å fjerne dren og stifter, for det vet jeg ikke hvordan man gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jamila

GRATULERER Poirot!!! Herlig å høre at du er så fornøyd!!

Jeg har forresten vært på shopping i dag. Min aller første sommerkjole med smal overdel EVER. Kjempehappy.

Husk at du skal holde deg i ro i noen dager nå, da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Husk at du skal holde deg i ro i noen dager nå, da ;)

No problem. Er egentlig litt mer pysete nå som bedøvelsen har gitt seg litt. Er liksom skikkelgi støl. Også er jeg livredd for å snuble i drenene.

Men har enda ikke vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jamila

Men har enda ikke vondt.

:D råbra!

Jeg tok forresten av bandasjen i dag, og går rundt og er redd for å dulte borti noe eller skade de på noe som helst vis. Skikkelig pyse i dag! Kjøpte tape i stad, som en sykepleiervenninne skal feste etterpå. Det beste for skjønnheten vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, gratulerer. :-)

Selv har jeg E-cup, men har ingen plager og er egentlig fornøyd, men skjønner jo at alle ikke er like "heldige".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jamila

Forresten, Veronal-- ble ikke du operert av Dr Frøyen i fjor? Fremdeles fornøyd? Hvordan er arrene dine nå?

Er litt spent på å høre hvordan de blir etter at det går en del tid!

Jamila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poirot is in da house!!!!

:danse::danse:

SÅ godt å "se" deg! :klem:

Håper du er ved godt mot og i god form også i dag - etter ei natt med nye pupper.

Bare husk å ta smertestillende nok så du ikke må slite med unødige smerter og ta det med ro (sa mor :roll: )

Gleeeeder meg til å se deg på ordentlig med nye pupper! Sikker på at du har blitt helt ny! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jamila

Jeg er fremdeles veldig fornøyd, ja. :Nikke:

Så flott :D

Kan med stolthet (men litt flaut) melde at jeg nå passerer blyanttesten. Måtte prøve.... :oops: :oops: :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan med stolthet (men litt flaut) melde at jeg nå passerer blyanttesten. Måtte prøve.... :oops: :oops: :oops: :oops:

Kødder du?! :o

Nå ble jeg skikkelig imponert.... og litt missunnelig ja... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Videre oppdatering:

Ble skuffende lite søvnig av Pinex Forte, så jeg har bare sovet 5 timer i natt. Våknet ca 06.30 pga vondt.

Var litt puslete i går kveld, litt syting og smågråt, for jeg hater å ikke klare meg selv (var ikke pga vondt) . Er så glad for at sambo har tatt seg fri, jeg klarer ikke plukke opp ting fra gulvet, løfte armer over skulderhøyde går ike og jeg er støøøøøøl og mørbanket foran hele brystet, under armene og litt bak på ryggen.

Blir litt bedre når ejg blir kvitt drenene i morgen (gruer meg), har skilt ut 20 ml væske på det ene og 40 ml på det andre til nå. Flott å bli kvitt det, slik at det ikke samler seg inni, gir hevelse og saktere sårheling.

Har fremdeles ikke hatt veldig vondt, men jeg har det ikke digg heller. Subber rundt, kommer meg nesten ikke opp av senga og føler meg litt hjelpeløs. Sofaen vår er dyp, så den har jeg sluttet å sitte i.

Tar antibiotika 4 g i døgnet. Tok Pinex Forte nr 2 kl 15.15 i dag, så det er ikke så ille.

Bandasjen har seget litt ned, sikkert pga minre hevelse. Er så spent på hv som er under.....

Men, til andre som tenker på dette vil jeg si at jeg er veeeldig glad for at sambo er her. Er masse jeg ikke får til, eks å ta av sokker, ta ned tallerkner osv. Jeg er også glad for at jeg ikke har masete små barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Poirot

I natt sov jeg 8 timer!

Har tatt ut drenene i dag, det var ikke vondt men litt ekkelt. Men ikke noe å klage over. Har gruet meg litt til det, så glad det er over.

Tok en smertestillende kl 10.30, har fremdeles ikke vondt. men er ganske øm og støl.

Mao: Alt bra her i gården!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jamila

Mao: Alt bra her i gården!

Veldig bra!

Her går det også strålende bra. Formen er 100% igjen (om ikke 110, jeg blir jo så ivrig av å slippe å dra på disse fordelene :sjarmor: ) Ingen smerter, paraceten kasta jeg for dagevis siden. Kunne ikke vært bedre.

Takk for hilsen, Elbereth :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[

Når var det dere ble operert? Det høres ut som det har gått bra med dere og jeg håper det blir sånn for min del og.

Nå har jeg fått innkalling til vurdering på både Sauda Sykehus og Haukeland. Sauda neste uke og Haukeland innen 6 mndr,så jeg tar der jeg evt først får plass.

Men kvier meg jo endel for timen.

Var gjennom bukplastikk ifjor,og det er den samme kriblende følelsen før vurdering.Men,det har jo gått bra før,så hvorfor ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...