fionel Skrevet 17. april 2013 #121 Del Skrevet 17. april 2013 Krysser fingrene for at dette går rette veien! Du har jo sluttet å blø og det er jo VELDIG godt tegn :D Da jeg mistet blødde det uten stopp Så jeg har tro på dette jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 18. april 2013 #122 Del Skrevet 18. april 2013 Hadde en veldig liten blødning i dag, ellers brun utflod. Og kjenner jeg veklser veldig mellom positiv og negativ. Ikke har jeg spesielt mange symptomer heller. brysrvortene er ømme, men selve puppen er mindre øm enn tidligere. Småuggen innimellom. Blæh! Jeg vil bare vite! I morgen har jeg 1. svangerskapskontroll og kjenner at jeg ikke gleder meg noe særlig. Dette ble veldig negativt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 18. april 2013 #123 Del Skrevet 18. april 2013 Krysser fingrene for at dette går rette veien! Du har jo sluttet å blø og det er jo VELDIG godt tegn :D Da jeg mistet blødde det uten stopp Så jeg har tro på dette jeg :D Takk, Fionel Jeg håper det er et godt tegn, men jeg fortsetter å ha brun utflod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 18. april 2013 #124 Del Skrevet 18. april 2013 Tenker på deg kjære satser på at alt går bra i morgen <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 19. april 2013 #125 Del Skrevet 19. april 2013 Da har jeg vært hos legen på første svangerskapskontroll Har ikke blødd noe mer siden tirsdag, så det er bra. Nå må jeg bare vente å se hva ultralyden sier på onsdag. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 19. april 2013 #126 Del Skrevet 19. april 2013 Blir spennende med UL igjen Amilie Håper de dumme blødningene holder seg borte for godt Ha en kjempe fin helg, kjære deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 19. april 2013 #127 Del Skrevet 19. april 2013 Så bra det ikke har bløff noe mer vi krysser fingrene for deg alle sammen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 19. april 2013 #128 Del Skrevet 19. april 2013 Prøvde oss på litt i dag.. Har hatt murringer/trykk noen timer, og nå kom det litt rødt.. Kan det ikke bare bli onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 19. april 2013 #129 Del Skrevet 19. april 2013 Takk, begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskat Skrevet 19. april 2013 #130 Del Skrevet 19. april 2013 Håper du får se ett bankende hjerte på onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 20. april 2013 #131 Del Skrevet 20. april 2013 Krysser fingrene for deg. Lykke til på onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 20. april 2013 #132 Del Skrevet 20. april 2013 Kanskje dere skal ta en liten pause med sex hvis det var slik at du hadde truendd abort? Håper det gir seg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 20. april 2013 #133 Del Skrevet 20. april 2013 Håper du får se ett bankende hjerte på onsdag Krysser fingrene for deg. Lykke til på onsdag Takk Kanskje dere skal ta en liten pause med sex hvis det var slik at du hadde truendd abort? Håper det gir seg nå Gynekologen sa det ikke burde være et problem å ha sex så lenge det ikke var av den røffe typen. Det var heldigvis bare litt rosa utflod, tror jeg fikk en rift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 20. april 2013 #134 Del Skrevet 20. april 2013 Om du har truende abort er det anbefalt å avstå fra sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 20. april 2013 #135 Del Skrevet 20. april 2013 Om du har truende abort er det anbefalt å avstå fra sex Det var det jeg og trodde, men gynekologen sa at det ikke var noe problem, det ville ikke endre noe fra eller til. Det samme sa fastlegen Det viktigste var å slappe av, og leve som normalt. Jeg fikk ikke lov til å løfte tungt, ellers var det ingen restriksjoner. Det er verre å hele tiden tenke på hva du gjør, hvordan du beveger deg, ikke tørre å gjøre noe. For da stresser en kroppen, og psykisk er det tyngre. Ordrett fra legen: Lev som normalt, ha sex, vær med venner, gå turer, ikke tenk for mye! Grunnen til at jeg ikke får løfte er pga sykdom i bekkenet, og det vil ikke være bra for meg å bli sengeliggende. For da tenker man mer. Og i papirene mine står det "truende abort". Så jeg stoler på legen, og gjør som anbefalt så lenge jeg føler meg komfortabel med det. Hadde jeg blødd mer etter at jeg var hos gyn hadde jeg nok vært mye mer forsiktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 20. april 2013 #136 Del Skrevet 20. april 2013 Hei Amilie! Nå har jeg lest igjennom dagboken din! Vil gjerne følge deg på veien Nervepirrende med blødninger!! Men dette går bra. Du ser nok et bankende hjerte på UL skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 21. april 2013 #137 Del Skrevet 21. april 2013 Hei, Ara! Så koselig at du vil følge meg Håper det! Har ikke blødd noe mer siden jeg var hos gynekologen, bare litt brun utflod. Så håper alt er i orden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 21. april 2013 #138 Del Skrevet 21. april 2013 Hopper forsiktig for 7 uker.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 22. april 2013 #139 Del Skrevet 22. april 2013 Hopper høyt sammen med deg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 23. april 2013 #140 Del Skrevet 23. april 2013 Gruer meg til i morgen! Lurer på om jeg får sove i natt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå