Gå til innhold

Amilie's prøvedagbok

Gjest Oubliette

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Oubliette

Nå tror jeg jammen hormonene raser! Jeg tar ikke lett til tårene vanligvis.. å her sitter jeg med tårer i øynene fordi en på Top Model sverige måtte sjekkes av ambulansepersonell etter et fall. :rolleyes:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg jammen hormonene raser! Jeg tar ikke lett til tårene vanligvis.. å her sitter jeg med tårer i øynene fordi en på Top Model sverige måtte sjekkes av ambulansepersonell etter et fall. :rolleyes:

:ler: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å grine i dag morges da jeg hørte Morgenklubben snakke om at noen har foreslått å bruke roser som symbol for at de elsker Justin Bieber, og radiofolka trakk linja til 22. juli :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffda :( vet godt hvordan det er å engste seg hysterisk! Sannsynligvis er det bare livmoren som vokser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

I natt har jeg sovet dårlig! Smertene har kommet i tak, så jeg har våknet hver gang det har startet. Nå er det heldigvis mye bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn hadde jeg det og 5+2 omtrent :P Hadde vannvittige korsryggsmerter + at det strekte skikkelig i lysken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Så bra jeg ikke er alene om det! Smertene gav seg etter den ene dagen :)

I dag har jeg hatt en litt tung dag, psykisk. Og nå har jeg (beklager detaljer) litt svakt brun utflod :sukk: Regner med alt er i orden, men likevel.. ikke noe særlig i dag når jeg fra før er litt nede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Oubliette

Så gøy, Miia! :hoppe:

Jeg merker jeg er roligere nå når jeg er 6 uker. Jeg vet jeg enda kan miste, men det virker som om flertallet mister før uke 6. Og prosenten for å miste har jo minsket drastisk allerede. :)

Symptomer hittil:

- :veslejenta:

- :fise:

- Vonde brystvorter.

- Liker ikke kokt egg lenger :overrasket:

Har fortalt det til min søster i dag og samboer sine søsken i går. De er klar over at jeg kan miste og sier det ikke videre til noen. Aller helst ville jeg jo vente til 12 uker, men jeg klarte ikke la være :fnise:

Pappa får vite det vet tidligst 10 uker :)

Noen av dere andre som har fortalt det til noen?

Endret av Amilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her vet nesten alle venner og nærmeste familie det (foreldre og søsken), ganske enkelt fordi jeg vet at jeg kommer til å trenge å bruke nettverket mitt hvis det går gærent igjen. Men nå krysser vi fingrene for at passerte 6 uker er bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Her vet nesten alle venner og nærmeste familie det (foreldre og søsken), ganske enkelt fordi jeg vet at jeg kommer til å trenge å bruke nettverket mitt hvis det går gærent igjen. Men nå krysser vi fingrene for at passerte 6 uker er bra! :D

Ja, jeg tenker litt sånn jeg og. Så mine aller nærmeste vet om det :) Er ikke så nær pappa, pluss at han vil ikke klare å holde det hemmelig for han kommer til å bli så gira :fnise:

Jeg er myyye roligere nå når jeg har passert 6 uker :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei! Mye? Jeg har jo også blødd litt, men det har bare vært rosa på papiret.. Det er skikkelig bekymrende å stressende når sånnt skjer :(

:klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...