_Eva_ Skrevet 18. mars 2013 Forfatter #41 Del Skrevet 18. mars 2013 Åh, endelig på bedringens vei! Nesten all hosten har gitt seg, så nå er det bare den snørrete nesa og hodepinen igjen:) Men mandag er mandag, og jeg gikk på vekta! Høyde: 170cm Startvekt: 69kg Mål: 60kg Forrige vekt: 68,2 kg Nåværende vekt: 67,8 kg Mistet siden sist: 0,4 Mistet totalt: 1,2 kg Jaja, nesten et halvkilo er vel ikke det verste! Selv om jeg tror i alle fall noe er dehydreing siden jeg har vært syk. Helgen har vært overraskende sunn, lørdag ble det biffsnadder med salat, hjemmelagde potetbåter og litt peppersaus, søndag hjemmelaget burger med fiberrikt brød og salat:) Kjempegodt! Ble lite snacks og sjokolade siden jeg var så dårlig da. Ikke så galt at det ikke er godt for noe:P Skal update på dagens kosthold senere:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Eva_ Skrevet 20. mars 2013 Forfatter #42 Del Skrevet 20. mars 2013 Du bare vet det blir en bra dag når; du våkner 3 minutter etter du skulle vært på jobb -_- Så ingen frokost. Igjen! Herregud! Åssen er det mulig å kløne så mye som jeg gjør! Først var det tragikomisk, nå er det bare tragisk. Føler jeg ligger å velter rundt i startgropa enda og ikke får kommet skikkelig i gang! Nå synes jeg hosten og forkjølelsen kan ryke lang til H....! Og siden jeg stod å prata med sjefen i morres om at jeg kom for sent, samtidig som jeg prøvde å tre på på meg buksa, så glemte jeg jo alt av halspastiller, nesespray og dritt, og satt dermed hele dagen på jobb POTTE tett i nesa og snøt meg til blods. Så jeg fikk jo hodepine av dimensjoner og kom hjem og bare ville legge meg på et kaldt, mørkt, stille rom. *sukk* I dag: Frokost: To slurker vann og stoffskiftemedisinen, teller det? Lunsj: Tre finncrisp multigrain, et med prim, to med salami Middag: Wok, stekt ris, eggnudler, kyllingfilet og teriyaki-saus Dessert: 2 scoops pistasje is Kvelds: Fruktsalat av bringebær, mango, og kiwi Så siden jeg nå ligger med nesa først i startgropa, så tenkte jeg at jeg skulle ha en liten konkurranse med meg selv(dog, jeg har invitert to venninner med for). Nemlig Elexia sin konkurranse. Nå trener ikke jeg på Elexia eller noe senter så jeg kan ikke offisielt delta, men jeg kan jo kjøre ideen; 25 treninger på 90 dager! Det er drøyt 2 dager i uka er det ikke det? Bildet er selvsagt lånt fra Elexia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Eva_ Skrevet 24. mars 2013 Forfatter #43 Del Skrevet 24. mars 2013 Bihulebetennelse ja. Det forklarte jo hodepinen-_- Men har vært hodepine-fri de to siste dagene, ingen hoste med unntak av når jeg er ute i kulden:) Så snart må jeg vel kunne prøve meg på en ny joggetur, men med litt mer klær denne gangen;) Har også inngått en konkurranse med ei venninne; hvem som har flest treningsøkter fra 1. april til 30. juni, og taperen må spandere middag og en dram på den andre:P Så her er det bare å bli frisk i en fei så jeg kan gruse henne;) Og har jo kun jobb de første tre dagene i neste uke så da kan jeg jo begynne å trappe opp^^, Kanskje jeg endelig er ferdig med å ligge her å velte i startgropa Ønsk meg lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Eva_ Skrevet 26. mars 2013 Forfatter #44 Del Skrevet 26. mars 2013 Jada, tanterød er på besøk, derav ingen vekt-update i går. Og jeg er faktisk så frisk at jeg har bestemt meg for at jeg skal på joggetur igjen, enten i morra eller onsdag! Men denne gangen skal jeg passe på å ta på meg nok klær:P I dag; Frokost: Fruktsalat av 5 jordbær, en kiwi, og ca. en halv nektarin. Mellommåltid: Et eple Lunsj: 3 finn crisp plus multigrain, et med salami, to med kyllingsalat Snack: 7 biter smågodt Middag: En laksefilet, en potet(bakt i litt olje i ovnen), to håndfuller salat(isberg, mais og agurk, pluss 1SS rømme Kvelds: Fruktsalat, samme som til frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Eva_ Skrevet 28. mars 2013 Forfatter #45 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) PÅSKEFERIE! Åhh, deilig! Samtidig veldig skummelt:P Har så mye snop i hus at jeg knapt får igjen skuffa på kjøkkenet:S Hadde orginalt begrenset meg litt, men hva skal man gjøre når en kollega og noen venner kommer å gir deg påskeegg? (Greit, ene påskeegget inneholdt velvære produkter, må si jeg elsker henne litt, lol). Tenkte jeg skulle legge ut på joggetur i dag, lade opp til 1.april! Men akk som det SNØR! Helt hvitt ute. Har ikke noe i mot at det snør, men briller + snø = blind Eva! Linser har jeg ikke for tiden. Men jogge skal jeg. Basta! Skal update kosthold senere, men forventer ikke noen imponerende prestasjoner der:P Og så har jeg fått meg en sånn her:) Endret 28. mars 2013 av _Eva_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Eva_ Skrevet 30. mars 2013 Forfatter #46 Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) Jah... Joggetur ble det i går, på et vis. Eller, mer en veksling mellom gåing og jogging. To minutter etter jeg var ute av døra endte jeg opp i et helvete av en snøstorm. Vannet der jeg pleier å jogge rundt var så igjensnødd at straks jeg trødde utenfor den lille stripa med nedtrødd snø etter skigåere, forsvant beinet en halvmeter nedigjennom snøen. Prøvde å løpe på veien men der ble jeg bare tuta på av bilene, og fortauene hadde en meter høy brøytekant. Ah, nordnorge:P Så ble jo en liten katastrofetur, men kom meg nå i det minste ut. Men fysj, jeg var så sint å skuffa i går at det ikke ble noen update før i dag. Så i morra skal jeg prøve igjen, men vet ikke helt hvor jeg skal legge i vei hen når det er så mye snø! Mat messig har det gått ok, spiste kylling ris og masse, masse salat og litt saus i går og det var kjempegodt! Blir jo litt snop siden det er påske, men har klart å begrense meg heldigvis, selv om jeg ikke forventer noen store resultater denne mandagen heller:\ Huff, nei, må ikke være så negativ! Dog jeg spiste (grove) vafler til frokost... Men heck, joggetur i morraaa! YARH! *slå seg på brystet* Endret 30. mars 2013 av _Eva_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Eva_ Skrevet 30. mars 2013 Forfatter #47 Del Skrevet 30. mars 2013 Woo! Joggetur i dag, i litt mindre snøstorm enn sist! Måtte legge i vei et annet sted enn turen rundt vannet her jeg bor, og det ble bare nedoverbakker ene veien, og så bare oppover på tur tilbake. Føkk han som oppfant melkesyre:P Så ble litt gåing og litt jogging. Ellers må jeg jo innrømme jeg spiste 1 og 1/2 jern med vafler til frokost, pizza til middag, litt gele til dessert... Og kvelden er ikke over enda. Lørdag er lørdag, men gjør mitt beste på å prøve å begrense inntaket litt. Men i det minste er jeg ute å trener:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Eva_ Skrevet 2. april 2013 Forfatter #48 Del Skrevet 2. april 2013 Høyde: 170cm Startvekt: 69kg Mål: 60kg Forrige vekt: 67,8 kg Nåværende vekt: 68,1 kg Aiai, 300 gram opp siden sist:\ Takk for den, påskeferie Men men, ny uke, nye muligheter! Og jeg har startet en konkurranse med to venninner, så her blir det pisking på både trening og kosthold Vi har alle hvert vårt mål vi skal nå innen 1.juni, om vi ikke når det må vi sponse middag på de(n) som klarer det I dag! Frokost: Yoghurt dobbel 0% + 1ss valnøtt/fiken mix Lunsj: 3 finn crisp plus multigrain med makrell i tomat + en kopp te(suketter) Mellommåltid: Et eple Middag: 4 fiskepinner, 1 raspet gulrot, 2-3 ss villris, 1ss ketchup og litt soyasaus + en kopp te(suketter) Kvelds: 1 kokt egg, fruktsalat av 100gmango, 1 kiwi og 7 bringebær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå